Whatsapp

مشاوره رایگان

لوازم غیر ضروری جهیزیه برای اتاق نشیمن چیست ؟

لوازم غیر ضروری جهیزیه برای اتاق نشیمن چیست ؟

فهرست

خرید جهیزیه و ملزومات اولیه زندگی ، یکی از مرسومات رایج برای آغاز زندگی مشترک می باشد . این که خرید لوازم ضروری برای شروع زندگی ، بر عهده چه کسی می باشد ؟؛ بنا به فرهنگ منطقه و شهرهای مختلف و تنوع آداب و رسوم ، متفاوت خواهد بود . حتی در کشورهای دیگر  رسومات بسیار مختلف و بعضا عجیبی برای خرید جهیزیه و ازدواج وجود دارد .

ولی شاید بتوان این ادعا را کرد که ؛ در بیشتر مناطق ایران اکثر ملزومات مربوط به خرید جهیزیه بر عهده خانواده عروس می باشد . و با توجه به نوسانات قیمت اجناس و شرایط سخت اقتصادی ، خرید جهیزیه های سنگین و تشریفاتی ، واقعاً چیزی جز چشم و هم چشمی نبوده و بسیاری مشکلات ثانویه دیگر را در پی دارد .

جهیزیه چیست ؟؟؟

طبق فرهنگ لغت ،جهیزیه وسایل و اثاث اولیه زندگی می باشد ،  که عروس با خود به خانه داماد می ‏برد ، البته طبق قوانین اسلامی هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد و تهیه لوازم قانوناً برعهده داماد است . ولی از آن جا کلیه ملزومات و آماده سازی یک زندگی مشترک و مراسم ازدواج و تهیه مسکن و … سنگین می باشد ، در فرهنگ ایرانی ما تا حدودی خرید جهیزیه ، بر عهده دختر و خانواده او قرار گرفته است .

عادات دست و پا گیر در مسیر ازدواج

متاسفانه ترویج عادات دست و پا گیر برای زوج های جوان ،بسیار ناپسند بوده و علاقه جوانان را به ازدواج کمتر نموده است . تشریفات و بسیاری از رسومات که بر تعداد و زرق و برق آن ها نیز هر روز افزوده می شود باید جای خود را به یک ازدواج عاقلانه و به دور از تشریفات غیر ضروری بدهد .

خیلی از زوج های جوان ، بخاطر برگزاری مراسم سنگین عروسی و خرید جهیزیه و ملزومات غیر لازم ، تا سال ها بعد از عروسی درگیر قسط و وام خواهند بود . آغاز زندگی مشترک و اداره نمودن یک خانواده جدید ، برای زوج های جوان در ابتدا کمی دشوار بوده و شاید برنامه ریزی برای دخل و خرج و اولویت بندی برای آن ها ، نیاز به کمی مهارت داشته باشد ؛ حال اگر در همین سال های اول بخواهیم مسئله وام و قسط را نیز به این لیست مخارج اضافه کنیم ، جایی برای لذت بردن از زندگی ، و داشتن لحظات زیبا و حس آرامش کمرنگ خواهد شد .

فرهنگ و رسوم ، از من و شما شروع می شود . باید در تنوع خرید جهیزیه یک بازنگری دوباره شود و واقعا مسئله چشم و هم چشمی و حرف دیگران را نادیده گرفت . البته نکته حائز اهمیت و بسیار مهم در این است که این ساده زیستی و پرهیز از اسراف ، باید دو طرفه باشد و عروسی که در خرید جهاز کمی جانب احتیاط را داشته ، نباید برای خرید طلا و سایر مخارج مربوط به داماد دست و دلباز شود و همین طور برعکس ، دامادی که به جای تالار ۱۰۰۰ نفره ، به یک جشن ۴۰۰ نفره و کمتر بسنده می کند ، نباید توقع جهاز چند صد میلیونی داشته باشد . در این مقاله سعی داریم به سراغ اتاق نشیمن رفته و لوازم ضروری و غیر ضروری آن را بررسی نماییم .

خرید جهیزیه

لیست خرید جهیزیه ضروری برای نشیمن و پذیرایی

  • فرش
  • پرده
  • تلویزیون
  • میز تلویزیون
  • مبل راحتی
  • میز جلو مبلی
  • میز غذاخوری
  • ساعت دیواری
  • چند عدد اکسسوری زیبا

لیست اقلام غیرضروری نشیمن و پذیرایی

  • بوفه یا ویترین
  • تابلوهای گران قیمت
  • کنسول
  • کریستال های بسیار گران
  • کتابخانه
  • آباژور
  • لوسترهای لاکچری
  • قاب عکس های متعدد
  • پارتیشن و میز بار و …

همان طور که در لیست بالا نگاه می کنید ، شاید اختلاف همین دو بخش ضروری و غیر ضروری ، با توجه به قیمت های روز چیزی حدود ۱۰۰ میلیون اختلاف داشته باشد ؛ که واقعا رقم قابل توجهی است و عدم وجود آن ها چیزی از شرایط راحت زندگی کم نمی کند که هیچ ، مسئله هزینه ، نظافت و حتی اسباب کشی را در پی دارد .

با فاکتور گرفتن از خرید اقلام غیر ضروری ، می توانید علاوه بر صرفه جویی ، بر کیفیت سایر اقلام واجب تر نیز اضافه کرده و ظاهر شکیل تری به جهیزیه خود بدهید .

لوازم غیر ضروری جهیزیه برای اتاق نشیمن چیست ؟

چیدمان اتاق نشیمن را به زد دیزاین بسپارید

از آن جا که تمامی پرسنل مجموعه زد دیزاین نیروهای جوان و متخصص می باشند ، از نزدیک با مسائل و مشکلات پیش روی جوانان از جکله خرید جهیزیه آشنا هستند . مدیران این مجموعه تصمیم گرفته اند ، تا پایان سال ۹۹ ، به زوج های جوانی که ملزومات چوبی اتاق نشیمن خود اعم از میز تلویزیون ، جلو مبلی و عسلی و میز ناهارخوری را از ما خریداری نمایند ، ۱۵ درصد تخفیف به همراه یک ساعت دیواری و یک تخته سرو چوب گردو ، هدیه بدهند .

خرید جهیزیه

چرا این اقلام را از زد دیزاین خریداری کنیم ؟

تمامی سازه های ما در شرکت از چوب طبیعی ساخته شده و صد در صد با کیفیت هستند و شما می توانید قبل از خرید از نزدیک متریال اولیه را مشاهده نمایید .بر خلاف نمونه های بازاری که بعضا از متریال های شبه چوب و یا روکش چوب استفاده شده است ؛ سازه های زد دیزاین از اسلب های یک تکه چوب های گردو ، توسکا ، کاج ، بلوط ، راش و … می باشد که علاوه بر ظاهر خاص و متفاوت ، بسیار بادوام بوده و عمر طولانی دارند .این محصولات اگر به درستی نگهداری شوند تا سالیان سال بدون هیچ گونه نگرانی مهمان خانه های شما هستند و حتی به عنوان یک کالای ارزشمند به نسل بعدی خواهند رسید .

در ضمن تمامی محصولات با کارت ضمانت و گارانتی کالا به فروش می رسند و خوش بختانه تا به امروز حتی یک نمونه هم برای استفاده از این کارت با ما تماس نگرفته اند . برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم جهت استفاده از این طرح بی سابقه ، با شماره های زیر تماس بگیرید .

شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶
شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲

لوازم غیر ضروری جهیزیه برای اتاق نشیمن چیست ؟

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.