Whatsapp

مشاوره رایگان

میز LCD سلطنتی

میز LCD سلطنتی بخریم یا مدرن؟

فهرست

از آن جا که دستگاه تلویزیون و سایر ملزومان آن یکی از ارکان اساسی زندگی امروزی شده ، انتخاب و خرید میز LCD با کیفیت نیز اهمیت ویژه ایی پیدا کرده است .اگر سری به بازار فروش این میزهای پرکاربرد بزنید ،  نمونه های شیشه ایی ، ام دی اف ، سنگی ، چوبی و فلزی و… را مشاهده خواهید کرد که شاید انتخاب را برایتان کمی دشوار کند . با ما باشید تا اطلاعات مفیدی در زمینه خرید میز تی وی با کیفیت و مدرن در اختیارتان قرار دهیم . در چیدمان و دکوراسیون مدرن امروز، خبری از آن میزهای بزرگ و پرجزئیات نیست. در عوض طراحان دکوراسیون و لوازم چوبی، مدل‌های ساده‌ای را با چوب های طبیعی برای مشتری حاضر می‌کنند تا با سادگی و ظرافت تلویزیون‌های جدید هماهنگی داشته باشد . در عصر و زمانی که بیشتر مردم علاقه ایی به دکوراسیون های پرزرق و برق عربی نداشته و از میزهای تلویزیون سلطنتی چندان استقبالی نمی شود ،خرید میز تلویزیون با سبک و سیاق طبیعی و استفاده از انرژی فوق العاده مثبت چوب های جنگلی نظر اکثر طراحان و اهالی فن را به خود جلب کرده است . در این نوشته از سری مقالات مجموعه زد دیزاین، به موضوع خرید میز LCD به طور مفصل خواهیم پرداخت .

 

خرید میز LCD

خرید میز LCD ، به سبک روستیک

بیشترین فروش میز تی وی به سبک کلاسیک و روستیک اختصاص دارد ؛ زیرا در ۹۹ درصد مواقع تلویزیون در اتاق تی وی و یا اتاق نشیمن قرار می گیرد و در این فضا غالبا از مبل های راحتی و اسپرت استفاده می شود که حس راحتی بیشتری حین تماشای تلویزیون داشته باشید و میزهایی که مناسب این فضای اسپرت و مدرن باشد ، اکثر با متریال های ساده نظیر چوب های طبیعی و یا میزهای سنگی فانتزی خواهد بود . میزهای روستیک ، حس نشستن در جنگل و بوی عطر چوب را به همراه دارد . طبق علم فنگ شویی چوب یکی از عناصری است که وجودش در منزل از بین برنده ی انرژی ها ی بد و منفی محیط است .لذا ما به سراغ طراحی و تولید میز تلویزیون به سبک روستیک رفته ایم و با استقبال بسیار زیاد شما مواجه شده ایم .با خواندن مقاله چه مدل میز تلویزیون بخریم که همیشه روبورس باشد ؟ قطعا بهترین انتخاب را خواهید  داشت .

 

خرید میز LCD

چرا میز تلویزیون چوبی گران تر است ؟

تا چند دهه قبل متریال ام دی اف خانه‌های مردم را پر کرده بود ولی به مرور جایگاه خود را از دست داده و اگر بنا به بودجه مان و قیمن پایین مجبور به خرید آن ها نباشیم ، هیچ علاقه و جاذبه ی دیگری در آن لوازم دیده نمی شود .شاید علاقمند باشید تا بدانید آیا استفاده از ام دی اف سرطان زاست ؟ یا خیر ؟؟؟ نجارها و طراحان داخلی در صورتی که مشتری‌شان بودجه کافی داشته باشد، همیشه به او لوازم چوبی را پیشنهاد می‌دهند؛ زیرا:

  • چوب، جان دارد: با لوازم چوبی است که می‌توانید به منزل‌تان جان و شخصیت ببخشید.
  • دکوراسیون انحصاری: می‌توانید طرحی از دکوراسیون انحصاری برای خود داشته باشید؛ نه آن‌چیزی که در همه خانه‌ها می‌بینید و ین برای افرادی که به دنبال کارهای یونیک هستند ، یک ویژگی عالی به حساب می آید .
  • دوام بالا: لوازم چوبی سال‌ها برای شما ماندگاری دارند و اگر به درستی نگهداری شود ،حتی به عنوان یادگاری و میزاث ارزشمند برای نسل های بعدی می تواندبه یادگار باقی می ماند . اما MDF بعد از چند سال خراب می‌شود.
  • چوب سرمایه است: لوازم چوبی بعد از چند دهه هم‌چنان قیمت دارند؛ سری به سمساری‌ها بزنید و ببینید میزها و صندلی‌های چوبی کهنه با چه قیمتی به فروش می‌رسند .

خرید میز LCD

مزایای خرید میز LCD از زد دیزاین

مجموعه زد دیزاین به عنوان یکی از تولیدکننده های اصلی محصولات روستیک و چوبی در استان البرز می باشد و از آن جا که صفر تا صد تولیدات این مجموعه در یک فضا انجام می گیرد ، کاهش چشمگیر هزینه ها را در پی داشته است . همچنین ،چون این محصولات دست ساز بوده و بنا بر ابعاد و سایز مشتری تولید می شود ،امکان هر گونه تغییر در ابعاد و حتی جنس چوب نیز امکان پذیر می باشد و این تغییرات هیچ گونه افزایش قیمت و یا تاخیر در ارسال در پی نخواهد داشت . در هنگام خرید میز LCD ، می توانید از بین تمامی چوب های طبیعی موجود ، به سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایید .در بین تمامی چوب های طبیعی ، چوب گردو زیبایی فوق العاده ای دارد که همین امر باعث محبوبیت بیشتر این نوع چوب شده است . چوب گردو برای نجاران نیز انتخاب جذابی می باشد ، زیرا کار کردن و تولید با آن راحت و لذت بخش می باشد ولی قیمت بالای چوب گردو از جمله نقاط ضعف این نوع چوب به شمار می آید .

برای سفارش در ابعاد مورد دلخواه با این شماره تماس بگیرید.

میز LCD سلطنتی بخریم یا مدرن؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
میز LCD سلطنتی بخریم یا مدرن؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.