Whatsapp

مشاوره رایگان

روشویی و صفحه کانتر رزینی که از دیدن آن لذت خواهید برد .

روشویی و صفحه کانتر رزینی که از دیدن آن لذت خواهید برد .

فهرست

ترکیب چوب و رزین :

اگر از دیدن روشویی و کانترهای تکراری در بازار خسته اید و به دنبال طرح و نقشه متفاوت و خاص هستید ، حتما با ما همراه باشد تا با روشویی رزینی بیشتر آشنا شوید . مجموعه زد دیزاین ، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت انواع روشویی و کانتر رزینی با کیفیت بسیار بالا نموده است .

در برخی موارد ، طراحان از ترکیب دو متریال مختلف ، یک ترکیب زیبا و جدید را به وجود می آورند . به عنوان مثال از ترکیب چوب و فلز آبکاری شده میز و شلف های دکوری و … تولید می شود که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است .

مجموعه زد دیزاین ، در سری جدید تولیدات خود اقدام به طراحی و ساخت روشویی رزینی و کانتر چوبی نموده است . از ترکیب چوب طبیعی و رزین و سنگ ، می توان انواع اکسسوری های خاص و زیبا را ساخت . در فیلم کوتاه زیر مراحل پایانی کار را مشاهده می کنید که با رنگ گیاهی همل ، رنگ آمیزی می شود .

صفحه روشویی رزین و سنگ :

هر چقدر از زیبایی و خاص بودن این محصول سخن بگوییم باز حق مطلب ادا نخواهد شد . این روشویی ها از ترکیب رزین و سنگ های مرمر بسیار زیبا و مرغوب طی چندین مرحله کار تخصصی ساخته شده اند .

این صفحات رزینی بر روی کابین مورد نظر شما به راحتی سوار می شود . رنگ این کابینت ها بنا به دکوراسیون و سلیقه افراد می تواند تغییر کند .پس از نصب این صفحات می توانید چراغ زیر آن را روشن کرده و از درخشش بی حد و اندازه سنگ ها لذت ببرید .این کابین های روشویی  از رزین اپوکسی ، اکریلیک یا پلی استر ، و مواد دیگر که کاربردهای بسیار متنوعی استفاده می شود ، ساخته شده اند.

روشویی رزینی

روشویی مناسب صفحات رزینی :

با توجه به سلیقه افراد روشویی های متنوع و زیادی در بازار موجود می باشد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند . اگر از خوانندگان مقالات زد دیزاین باشید ، به یاد خواهید آورد که در یک مقاله مجزا تحت عنوان هر آنچه که درباره خرید روشویی باید بدانیم ، به طور کامل به بررسی انواع روشویی های مدرن پرداخته بودیم .

ولی با توجه به تجربه ما ، روشویی سنگی چه از نوع طبیعی و روستیک و چه از نوع شرکتی بیشترین بازخورد و استقبال را به همراه داشته است .

برای افرادی که به دنبال یک روشویی با متریال بسیار خاص هستند نیز ، روشویی بتنی نیز پیشنهاد می شود . این نوع روشویی با ظاهر خاص و خشن خود مناسب فضاهای پر رفت و آمد و مناطقی با آب سنگین می باشد .

خرید روشویی

نحوه تمیز کردن روشویی رزینی :

نظافت سطح این روشویی ها بسیار ساده بوده و تقریبا هیچ فرقی با سایر صفحات دیگر ندارد و می توانید با اکثر مواد شوینده آن ها را تمیز کنید ؛ ولی همان احتیاطی که برای استفاده از مواد جرم زدای قوی برای روشویی های سنگی باید لحاظ شود ،برای این روشویی و صفحات رزینی نیز باید مورد توجه قرار گیرد .

معمولا برای طول عمر روشویی و سایر لوازم موجود در سرویس بهداشتی و حمام ، بهتر است حداقل استفاده از مواد شوینده قوی و جرم زدا انجام شود .این صفحات همان طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید ،نیازی به مواد سفید کننده و جرم گیر نداشته و با کمی اسپری شیشه پاک کن و یا اسپری چند منظوره بسیار براق و تمیز می شوند .

نظافت روشویی

مزیت اصلی و بارز صفحات رزینی مجموعه زد دیزاین :

این نمونه صفحه روشویی در ایران برای اولین بار در مجموعه زد دیزاین ،طراحی و ساخته شده است . یکی از زیبایی این صفحات این است که شما به وضوح سطح سنگ ها را لمس خواهید کرد ،زیرا رزین روی آن ساب خورده و شما می توانید سطح سنگ ها را لمس کنید که این کار زیبایی این صفحات را چندین برابر کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این صفحات و روشویی رزینی با شماره های زیر تماس حاصل گرفته و یا به صورت حضوری به کارگاه مراجعه نمایید.
روشویی و صفحه کانتر رزینی که از دیدن آن لذت خواهید برد . آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
روشویی و صفحه کانتر رزینی که از دیدن آن لذت خواهید برد .تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.