Whatsapp

مشاوره رایگان

هر آنچه که درباره خرید روشویی باید بدانیم

هر آنچه که درباره خرید روشویی باید بدانیم

فهرست

در معماری نوین و طراحی داخلی ساختمان ، توجه به بسیاری موارد جایگاه ویژه تری پیدا کرده است .قبلا بیشترین تمرکز طراحان و معماران معطوف به سالن پذیرایی و آشپزخانه می شد ؛ ولی امروزه توجه به جزئیات بیشتری نظیر نوع پارکت ، جنس درب ورودی ، نوع کاغذ دیواری و حتی خرید روشویی نیز اهمیت پیدا کرده است .

این موارد به ظاهر کوچک چنان اهمیتی پیدا کرده اند ، که هر کدام به یک آپشن بسیار مثبت در نظر خریداران مسکن جلوه می کند و حتی در عکسهای سه بعدی آپارتمان اشاره های زیادی به آن ها می شود .

انتخاب و خرید روشویی مناسب ،می تواند فضای سرویس و حمام شما را از یک محیط ساده به یک فضای خاص و بی نظیر تبدیل کند که تصویر آن تا مدت ها در اذهان مهمانان شما باقی بماند .چنانچه قصد خرید روشویی دارید ، اطلاعات زیر قطعا بدرد تان خواهد خورد ؛ پس با ما همراه باشید .

هر آنچه که درباره خرید روشویی باید بدانیم آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
هر آنچه که درباره خرید روشویی باید بدانیمتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

خرید روشویی

در چه مرحله از ساخت خانه باید به فکر انتخاب و خرید روشویی باشیم ؟

معمولا کار ساخت بنا را به دو بخش سفت کاری و نازک کاری تقسیم می کنند . همان طور که از نامشان پیداست ،در مرحله سفت کاری با متریال آهک و سیمان و گچ و آهن و… سر کار داریم .در این مرحله زیربنا و اسکلت ساختمان طراحی و ساخته می شود .

در مرحله نازک کاری ،به ظرافت و ذوق بیشتری نیاز هست تا ظاهر ساختمان زیبا جلوه کند . انتخاب کابینت برای آشپزخانه ، کاغذ دیواری و نصب شومینه و … برای سالن نشیمن و انتخاب یک فول ست زیبا برای سرویس بهداشتی و حمام از نمونه های این نازک کاری می باشند . خرید روشویی جزء آخرین اقلام قابل نصب برای منزل می باشند .

خرید روشویی

انتخاب یک روشویی ایده آل :

بسیاری از خانه‌های ما در دنیای مدرن امروز، بازتابی از شخصیت درون ما و سلایق و علایق‌ مان هستند. در حال حاضر طیف گستردهای از انتخاب ها را برای طراحی فضای داخلی و نحوه چیدمان منزل و حتی محیط کاری خود ، پیش رو داریم .

ما در عصری زندگی می‌کنیم که حتی سرویس‌های بهداشتی خانه‌ها هم طبق برخی اصول و با استفاده از برخی المان‌های دکوراتیو طراحی و ساخته می‌شوند و توجه به استانداردهای آن مهم تلقی می شود .فراموش نکنید که اهمیت فضای حمام و سرویس بهداشتی کمتر از فضاهای دیگر نیست.

مجموعه زد دیزاین ، مبتکر و طراح ساخت روشویی هایی می باشد که برخی برای اولین بار در ایران به تولید انبوه رسیده اند ؛ برای یافتن بهترین گزینه برای منزل یا آفیس خود در ادامه با ما همراه باشید .

سرویس بهداشتی و حمام از مهمترین بخش های هر خانه ای می باشد که انتخاب وسایل آن می تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. با خرید روشویی ، در مقایسه با قیمت کمی که پرداخت می کنید ، زیبایی بصری فوق العاده بالایی به محیط سرویس خود اضافه خواهید کرد .

 

خرید روشویی

دسته بندی روشویی از نظر جنس آن :

روشویی چینی و سرامیک بیشترین قدمت را در بین تمام روشویی های موجود در بازار دارد . قیمت پایین ، وزن سبک ، نظافت راحت و … از مزایای اصلی این روشویی بوده است .

با گسترش طراحی داخلی و تنوع زیاد روشویی ها ، روشویی هایی از جنس سرامیک، فولاد یا چدن، شیشه، سنگ گرانیت، سنگ مرمر، پلاستیک، پلی استر، رزین، استینلس استیل، چوب، آکریلیک، سنگ و روشویی بتنی  پا به میدان گذاشتند و هر روزه نیز بر تنوع آن ها افزوده می شود .

سنگ‌های روشویی که این روزها در بازار وجود دارد، طرح‌ های زیبا و رنگ‌های متنوعی دارند و دست شما در انتخاب یک سنگ مناسب باز است . این روشویی های سنگی می تواند از نمونه های مرمری و با ابعاد یکسان ساخته شده باشند و یا از نمونه های کاملا طبیعی و روستیک موجود در طبیعت ؛ مثل روشویی سنگی رودخانه ای .

هر کدام از این روشویی ها دارای معایب و محاسن مخصوص به خود می باشند که مطالعه آن ها انتخاب را برای مان راحت تر می کند .

در مورد خرید روشویی های مدرن ( سنگی ، بتنی ) با مشاورین فروش ما تماس بگیرید .  

خرید روشویی

۱۰ نکته قابل توجه برای خرید روشویی :

  1. اگر در منزل کودک خردسال دارید و یا از پا چیدن احتمالی آب به اطراف نگران هستید ، حتما باید سراغ روشویی هایی با عمق زیاد بروید که این نگرانی و دلشوره به حداقل برسد .
  2. قبل از انتخاب هر گونه اکسسوری برای سرویس از جمله روشویی ، ابعاد و متراژ فضا را در نظر بگیرید و باز و بسته نمودن در را محاسبه نمایید ، تا بعد از نصب وسایل دچار مشکل نشوید .
  3. از روشویی هایی خرید نمایید که اسم شرکت و برند مورد نظر بر روی کار حک شده باشد که این امر نشان دهنده اطمینان از کیفیت کالا و ضمانت محصول می باشد . ( مانند برند ZD ) که مخفف کلمه زد دیزاین می باشد .
  4. در هنگام خرید روشویی دقت نمایید ، سطح داخلی کار ، بدون خط و خش و عاری از هر گونه ناهمواری باشد .
  5. ضمنأ تخصیص دادن بودجه کافی به خرید روشویی،  موجب خرید محصولات با کیفیت و استاندارد می‌شود که دردسر و هزینه خرابی و تعویض را به شما تحمیل نخواهد کرد.
  6. از محصولات و روشویی های استاندارد و دارای ضمانت معتبر خریداری نمایید .
  7. در هنگام خرید روشویی ، توجه به نحوه نظافت و شستشوی سطح روشویی از نکات قابل تأمل می باشد .
  8. حتما از آنتی باکتریال بودن روشویی خود اطمینان حاصل نمایید .
  9. مواردی مثل این که روشویی برای سرویس مستر یا دستشویی اصلی خانه قرار است مورد استفاده قرار گیرد نیز مهم است . و اینکه چه کسانی از آن استفاده می کنند هم در انتخاب آن موثر است .
  10. موارد لوله کشی و محل نصب شیر آلات را به صورت دقیق در نظر داشته باشید تا متحمل هزینه های احتمالی زیادی نشوید .

خرید روشویی

روشویی در اندازه های استاندارد :

امروزه روشویی های فراوانی با ابعاد و طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند، اگر محیط سرویس بهداشتی تان کوچک است و نمی توانید از سایز های استاندارد استفاده کنید، می توانید ابعاد دلخواه روشویی خود را طبق سلیقه تان سفارش دهید. ارتفاع روشویی های استاندارد ۸۰ سانتی متر است که می توانید به راحتی این ارتفاع را کمتر یا بیشتر سفارش دهید. عرض آن هم ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر می باشد که مانند ارتفاع می توانید این مقدار را کم یا زیاد کنید. طول مناسب هم بین ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر است.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.