Whatsapp

مشاوره رایگان

معایب چوب گردو

بررسی مزایا و معایب چوب گردو

فهرست

اگر قصد خرید هر نوع وسیله اعم از مبلمان ، میز و صندلی و حتی اکسسوری های بسیار کوچکی نظیر ساعت و سینی از نوع چوب گردو را دارید ، خواندن مقاله زیر را بسیار به شما عزیزان همراه زد دیزاین پیشنهاد می کنیم ، زیرا در حد بضاعت تجربه خودمان از این نوع چوب را در یکجا به صورت فشرده برایتان جمع آوری کرده ایم تا با خواندن آن درست ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید .

مزایای چوب گردو

شاید اگر بخواهیم از مزایای چوب گردو صحبت کنیم ، مطالب بسیار تخصصی شده و از حوصله شما عزیزان خارج شود ؛ لذا به صورت تیتروار به ۱۰ مورد از اساسی ترین مزایای این چوب زیبا می پردازیم .

  1. بوی خوشی  گردو حین تراش بسیار دلنشین است .
  2. دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی می باشد .
  3. چوب درخت گردو ،  قابلیت چسب پذیری و لاک پذیری بالایی دارد .
  4. مناسب فضاهای شیک و لاکچری می باشد .
  5. جزء چوب های لوکس به حساب می آید .
  6. به دلیل این که قابلیت جلا خوردن و پرداخت دارد ، سطح درخشان و متفاوتی دارد .
  7. رنگ بندی بسیار خاصی دارد .
  8. کار کردن با این نوع چوب برای نجاران و هنرمندان شیرین و دلچسب می باشد .
  9. در برابر ساییدگی مقاومت نسبتا بالایی دارد .
  10. طول عمر و دوام بسیار خوبی دارد .

معایب چوب درخت گردو

شاید بتوان قیمت نسبتا بالای این نوع چوب را تنها نقطه ضعف آن دانست .به همین خاطر بسیاری از طراحان و شرکت ها از این نوع چوب به عنوان روکش استفاده می کنند که باعث کاهش قیمت تمام شده کالا شود .

گردو گران تر است زیرا به دلیل محدودیت های طبیعی مانند مدت زمان رشد طولانی، کمی نادر است. در مقابل درختانی که بسیار سریع  رشد می کنند و رنگ بندی متنوعی ندارند از نظر قیمت بسیار ارزان تر می باشند .

چوب درخت گردو

موارد مصرف چوب طبیعی گردو

این چوب در بسیاری از صنایع هواپیما سازی ، خودرو سازی ، ساخت قطار و … به صورت یک چوب با کیفیت و ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد .از گردو برای ساخت انواع سازهای زهی مانند گیتار ، عود و ویلون نیز استفاده می شود

در حوزه دکوراسیون داخلی ، چنانچه بخواهید یک دفتر کار و اتاق مدیریتی بسیار حرفه ای و لاکچری را دیزاین کنید ، میز و صندلی با چوب گردو و انتخاب روکش های چرمی قهوه ایی و زرشکی از اولین و بی نظیر ترین پیشنهادات خواهد بود .

برای چیدمان منزل ، از چوب درخت گردو برای انواع میز، اعم از غذاخوری ، جلو مبلی ، میز تلویزیون و … می توانید از این نوع چوب استفاده نمایید . بسیاری افراد برای کفپوش منزل ، دیوار کوب و حتی کوچکترین اکسسوری های منزل گردو را بر بقیه چوب ها ترجیح می دهند .

برای مشاهده میز عسلی ساخته شده با چوب گردو بر روی کلمه هایلایت شده کلیک نمایید .در مجموعه زد دیزاین ساخت انواع ملزومات چوبی به صورت سفارشی در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت زد دیزاین مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

بررسی مزایا و معایب چوب گردو آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
بررسی مزایا و معایب چوب گردوتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۶۷۰۴۶۶۷

چوب گردو

شرایط نگهداری بهتر لوازم چوبی

اصولا بعد از اتمام مراحل ساخت لوازم چوبی و سنباده زنی ، سطح کار بهتر است توسط روغن های مخصوص نظیر همل روغن کاری شود .و اجازه بدهند روغن به جسم چوب نفوذ کرده و به مرور خشک شود .

پیش از این در مقاله جداگانه ایی تحت عنوان ، نظافت و نگهداری چوب گردو به صورت تخصصی و مفصل نگهداری از ملزومات چوبی را شرح داده ایم که می توانید مراجعه کرده و مطالعه نمایید .اگر لوازم چوبی خود را به درستی نگهداری و حفاظت نمایید تا سالیان سال می توانید از ان ها استفاده کرده و لذت ببرید و حتی در خیلی موارد به عنوان یک یادگاری ارزشمند به نسل بعدی خود هدیه دهید .

مزایای چوب گردو چیست؟

عمر و دوام و استحکام بالا،طرح جذاب و متنوع

آیا چوب گردو دارای تنوع رنگ است؟

بله این چوب دارای دو مدل روشن و تیره می باشد.و در هر اسلب طیف رنگی متنوعی وجود دارد.

این چوب ضد آب است؟

با موادی که در مجموعه استفاده میکنیم می توان این چوب را آب گریز کرد.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.