Whatsapp

مشاوره رایگان

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری دکوراتیو

فهرست

آینه کاری دکوراتیو

آینه ها یکی از ابزارهایی است که به دلیل انعکاسی که ایجاد می کند فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد. آینه کاری دکوراتیو جلوه هنری به خانه بخشیده و فضا را بسیار زیبا و مجلل می کند. خانه هایی که تعداد آینه های بیشتری دارد مجلل تر بوده و زیبایی خاص و جلوه ای خاص و منحصر به فرد را به خانه می بخشد. در گذشته آینه ها ظاهری ساده داشتند ولی آینه های امروزی در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند و جلوه بسیار شیک و زیبایی دارند. در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص آینه ها ارائه خواهیم کرد تا با مطالعه آن بتوانید خانه خود را زیباتر کرده و جلوه بیشتری را به آن ببخشید.

انواع آینه کاری دکوراتیو

آینه حجمی

آینه های حجمی یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین نوع آینه است که با شکست نور ایجاد شده جلوه بهتری را برای اطراف به ارمغان می آورد. این آینه ها بسیار متنوع هستند و شما می توانید با استفاده از آن طرح ها و مدل های جذابی را ایجاد کنید. البته این آینه ها تنها جنبه زیبایی دارند و تصاویر در آن ها بدرستی مشخص نیست.

آینه هندسی

آینه های هندسی همان طور که از نامشان مشخص است، از اشکال ساده هندسی ساخته شده است. این آینه ها به صورت جورچین در کنار یکدیگر قرار می گرد و اشکال مختلفی دارد. آینه های هندسی را می توان به دو صورت ایستا نصب کرد و یا آن را بر روی دیوار قرار داد. برخی از این آینه ها بدون قاب هستند و برخی دیگر دارای قابی طرح دار می باشند که می توان بر روی آن نورپردازی اجرا کرد.

آینه هندسی

آینه سقفی

آینه های سقفی یکی از جذاب ترین آینه های موجود در بازار است که بر روی سقف نصب شده و نور را در کل فضا پخش می کند. این آینه ها باید وزن کمی داشته باشند تا بار کمتری را به ساختمان وارد نمایند. آینه های سقفی به صورت یک و یا چند تکه بوده و مکانی برای نصب لوستر بر روی آن وجود دارد.

آینه ونیزی

آینه های ونیزی نخستین بار در ایتالیا طراحی و تولید شد. این آینه ها دارای قابی با نوارهای شیشه ای نازک بوده که به شکل کاملا هنرمندانه و حرفه ای به آینه پیچ شده اند. در ساختار آینه های ونیزی گرد طلا مورد استفاده قرار گرفته و از این رو جلای بسیار خاصی دارد.

آینه تراش خورده از انواع آینه کاری دکوراتیو

آینه تراش خورده از دیگر آینه کاری دکوراتیو است که سطح آن به صورت کاملا هنرمندانه و با ظرافت بسیار طراحی شده است. این آینه ها بر روی دیوار نصب شده و می توان آن را در پذیرایی، اتاق خواب و راهرو نصب کرد. آینه های جورچین لوزی یکی از شیک ترین و پرفروش ترین آینه های تراش خورده به شمار می رود.

آینه تراش خورده از انواع آینه کاری دکوراتیو

آینه آنتیک

آینه های آنتیک یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین آینه های موجود در بازار است که رنگ محافظ پشت آینه توسط اسپری خاصی جهت دسترسی به پوشش جیوه ای آینه پاک می گردد. پس از آن پوشش جیوه ای توسط اسید پاک شده و نهایتا رنگ طلایی به پشت آینه اسپری می شود. بدین طریق آینه های تولید شده حالتی قدیمی و آنتیک دارد.

آینه طرح دار و آینه کاری دکوراتیو

یکی از بی نظیرترین و هنرمندانه ترین آینه های تولید شده آینه های طرح دار می باشد. این آینه ها در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد و می توان آن را در هر قسمت از خانه نصب کرد. این آینه ها بسیار شیک و مدرن هستند و زیبایی خاص و کم نظیری را برای خانه شما به ارمغان می آورند.

آینه چند تکه

آینه های چند تکه از دیگر شیک ترین و معروف ترین آینه کاری دکوراتیو است که به صورت چند تکه تولید شده و بهترین گزینه برای تزئین پذیرایی به شمار می رود. این آینه ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و طرحی کلی را به وجود می آورند. آینه های چند تکه معمولا تنها جنبه زیبایی داشته و کاربرد دیگری ندارد.

Multi-piece mirror

مزایا و کاربرد آینه کاری دکوراتیو

آینه ها فضای خانه را بزرگ تر نشان داده و نور موجود در فضا را افزایش می دهد.

رنگ های این آینه ها بسیار متنوع بوده و شما می توانید بر اساس دکوراسیون خود مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید.

از آینه کاری دکوراتیو می توانید برای جداسازی قسمت های خانه استفاده کنید.

آینه های دکوراتیو جلوه ای مجلل و لوکس را به خانه خود می بخشد.

تنوع در طرح و مدل آینه های دکوراتیو با تمامی سلیقه ها سازگار است.

راهنمای خرید آینه کاری دکوراتیو

آینه های دکوراتیو انواع مختلفی دارد و در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. این آینه ها بر اساس محل نصب باید انتخاب شوند تا جلوه شیک تر و جذاب تری را برای خانه به ارمغان بیاورد. آینه کاری دکوراتیو رنگ های متنوعی دارد و شما باید بر اساس رنگ دکوراسیون هانه خود مناسب ترین رنگ را خریداری کنید. همچنین ابعاد آینه های نیز باید بر اساس محل نصب انتخاب شود. به عنوان مثال آینه های به کار رفته در پذیرایی باید بزرگ تر بوده تا جلوه جذاب تری را داشته باشد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.