Whatsapp

مشاوره رایگان

کانتر آشپزخانه تمام چوب

زیبایی خانه خود با کانتر آشپزخانه تمام چوب

فهرست

اپن و پیشخوان آشپزخانه چیست؟

آشپزخانه ها ، مهم ترین قسمت هر خانه ای می باشند و با توجه به طراحی های مدرن و امروزی ، معمولا بخشی به عنوان کانتر ، اپن، جزیره و پیشخوان آشپزخانه در نظر گرفته می شود  .کانترها معمولا از یک یا دو سمت به دیوار متصل می شوند ، در حالیکه آشپزخانه جزیره ، دارای کانتر متحرکی است که وسط آشپزخانه قرار می گیرد . بنا به سلیقه می توان جنس این پیشخوان و کابینت ها را یکسان انتخاب نمود و یا از دو جنس کاملا متفاوت ، که نوع دوم امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از چوب در کابینت، پیشخوان و اپن ظاهر بسیار جذابی با خانه می دهد. کابینت چوبی میتواند اولین گزینه برای اینکار باشد و آشپزخانه شما را بسیار شیک و مدرن می کند.

ترکیب کانتر آشپزخانه و میز غذاخوری بسیار هوشمندانه خواهد بود . اگر اپن و یا پیشخوان آشپزخانه را کمی پهن تر و از یک جنس با کیفیت و خاص انتخاب نماییم ؛ می توان با قرار دادن صندلی به دور آن ، از آن به عنوان یک میز غذاخوری استفاده نمود و حتی در میهمانی های بزرگ از آن به عنوان میز پیش غذا ، میز دسر و … کمک گرفت .

پیشخوان آشپزخانه

کانتر و آشپزخانه ای از دل جنگل

ظاهر زیبا و احساس طبیعی چوب به سختی می تواند با سایر مواد پیشخوان قابل رقابت باشد . یکی دیگر از مزیت های کانتر و پیشخوان چوبی ، تنوع بسیار بالای آن خواهد بود . بر اساس سلیقه و بودجه و البته فضای مورد نظر می توانید از انواع مختلف چوب ، با ضخامت و عرض های مختلف ، بهترین گزینه را انتخاب نمایید . همچنین رنگبندی بالای چوب طبیعی ، انتخاب را برای علاقمندان به چوب بسیار ساده تر نموده است .

می توانید این کانترها را به دو صورت برش خورده و منظم سفارش دهید . در این روش بنا به ابعاد آشپزخانه شما ، چوب برش خورده و مورد استفاده قرار می گیرد . لازم به ذکر است ، شکل مربع و مستطیل بیشترین طرفدار را دارد .

نوع دوم برای پیشخوان آشپزخانه ، مدل روستیک و طبیعی چوب می باشد . در این روش لبه های بیرونی کار دست نخورده باقی مانده و زیبایی چوب بیشتر نمایان خواهد شد .همین طور بنا به نوع چیدمان و دیزاین منزل ، محل کار و یا رستوران و کافی شاپ خود می توانید چوب را براق و یا همان رنگ طبیعی چوب سفارش دهید .

کانتر چوبی در آشپزخانه

در چه مواقع نباید از کانتر چوبی در آشپزخانه استفاده شود ؟

انتخاب پیشخوان آشپزخانه از جنس چوب ، ظاهری خاص و متفاوت به فضای خانه شما خواهد بخشید ؛ ولی این نکته را باید در نظر بگیرید که میزان استفاده از آب در آشپزخانه زیاده بوده و این صفحات چوبی در معرض رطوبت هستند . از این رو ضد آب بودن اسلب چوب و خشک بودن کامل آن بسیار مهم و اساسی می باشد .برای مشاهده میزان رطوبت موجود در چوب ، مشاهده فیلم زیر پیشنهاد می شود .

تمامی چوب های موجود در مجموعه زد دیزاین ، داخل دستگاه خشک کن رفته و میزان رطوبت آن ها استاندارد می باشد و هنگام خرید انواع مصنوعات چوبی ،کارت ضمانت و کیفیت کالا تقدیم می شود .

رطوبت می تواند به لوازم چوبی به ویژه در محیط آشپزخانه ، آسیب جدی برساند . اگر قصد نصب یک سینک ظرفشویی کنار کانتر چوبی را دارید ، بسیار مهم است که آن را با یک پوشش ،ضد آب کنید . در غیر این صورت ، چوب به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب ، می تواند شکسته شود ، تاب بخورد یا حتی سیاه شود .

موارد استفاده از کانتر چوبی :

از این کانترهای زیبا ، در آشپزخانه های مدرن می توان به صورت جزیره ، اپن و یا حتی کانتر استفاده نمود . می توانید زیر کانتر را کابینت چوبی نیز بزنید و از فضای آنجا نیز استفاده نمایید . هوشمندانه ترین کاربرد این کانترهای جذاب ، این می باشد که می توانید به عنوان میز غذاخوری نیز از آن ها استفاده نمایید و در واقع با یک تیر ، دو نشان زده اید .

همچنین بسیاری از رستوران های لاکچری ، کافی شاپ های خاص ، دفاتر خصوصی و حتی مغازه های مدرن برای خاص شدن دیزاین خود ترجیح می هند کانتری از چوب طبیعی در دکوراسیون خود قرار دهند .

پیشخوان آشپزخانه

مزایای پیشخوان چوبی در آشپزخانه :

متریال چوب طبیعی بسیار زیبا ، داری بافتی نرم و انرژی بخش است . در واقع با استفاده از کانتر و پیشخوان چوبی ، وسایل شکننده ایمن تر هستند و احتمال شکستن نسبت به سنگ کمتر می شود و این قطعا یکی از مزیت های مهم کانتر چوبی خواهد بود .

یکی دیگر از مزایای چوب این خواهد بود که اگر چند خراش یا ترک جزئی بعد از چند سال مشاهده کردید ، می توانید چوب را سنباده زده و دوباره سطحی صاف و یکدست بدست آورید  ، بنابراین این مشکل نیز به راحتی قابل رفع است. متریال چوب ، انرژی و گرمای زیادی به محیط اطراف خود می دهد . لذا ، استفاده از آن در محیط آشپزخانه که قلب هر خانه ای می باشد ، بسیار جذاب می باشد .

 در حالی که سنگ مرمر یا گرانیت می تواند جلوه ای سرد به خود بگیرد ، اما پیشخوان های چوبی و تخته های سرو چوبی، گرما را به آشپزخانه می افزایند . چوب این مزیت را نیز دارد که ارزان تر از سنگ است. انواع چوب گردو محبوب ترین گزینه ها هستند ، اما طیف وسیعی از چوب های با کیفیت دیگر نیز در دسترس هستند که می توان از آن ها استفاده نمود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و موجودی اسلب چوب با ما در تماس باشید .

زیبایی خانه خود با کانتر آشپزخانه تمام چوب  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰                   زیبایی خانه خود با کانتر آشپزخانه تمام چوب تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴                          زیبایی خانه خود با کانتر آشپزخانه تمام چوب info@zdesign1.com
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.