Whatsapp

مشاوره رایگان

چگونه سرویس بهداشتی خود را به سبک ایرانی و مدرن تجهیز کنیم ؟

چگونه سرویس بهداشتی خود را به سبک ایرانی و مدرن تجهیز کنیم ؟

فهرست

در ادامه مقالات خود در مجموعه زد دیزاین ، قصد داریم به بررسی انواع روشویی ، روشویی رودخانه ای و فول ست سنگی بپردازیم .

در مواردی که قصد خرید اکسسوری های سرویس بهداشتی را داریم ، اولین قدم سرچ در فضای مجازی می باشد . در نگاه اول بسیاری از عکس ها برایمان جذاب و خاص جلوه می کند ولی با کمی دقت متوجه می شویم که با فرهنگ ایرانی و سبک معماری ما بسیار تفاوت داشته و در برخی موارد امکان پیاده سازی آن سبک در سرویس بهداشتی ایرانی امکان پذیر نمی باشد .

فول ست سنگی

باید و نباید های طراحی سرویس بهداشتی ایرانی :

بسیاری از کاشی و سرامیک های موجود در تصاویر ، امکان خرید و یا پیدا کردن نمونه مشابه شان در ایران وجود ندارد و یا با قیمت های بسیار بالا ، عرضه می شوند .

در مورد نصب شیر آلات و محل قرار گیری اکسسوری ها هم بسیاری از قوانین ایرانی باید رعایت شوند .استفاده از المان‌های سنتی و ایرانی می‌توانند نقش پر رنگی در طراحی سرویس بهداشتی ایرانی داشته باشند.

یکی دیگر از الما‌‌ن‌هایی که می‌توانید در انتخاب آن مانور زیادی بدهید سنگ روشویی است. متریال اصلی  بسیاری از روشویی ها سنگ می باشد که با نصب آن ها در سرویس بهداشتی جلوه ی خاص و زیبایی به فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی تان خواهید بخشید .

ایران ،یکی از بزرگ ترین و متنوع ترین سنگ های طبیعی و معدنی دنیا را در اختیار دارد . این روشویی های سنگی  قابل رقابت با نمونه های خارجی را دارند که هیچ ،در بسیاری از موارد گوی زیبایی و کیفیت را از رقبای خارجی خود ربوده اند .

بسیاری از عکس های سرویس بهداشتی خارجی سه بعدی و یا فتوشاپ می باشند و نمی توان نمونه واقعی نصب شده آن ها را در واقعیت دید .به همین دلیل هم ممکن است که بعد اجرای مدل مورد نظرتان حسابی در ذوق تان بخورد!

در شرایط کنونی ، حمایت از کالا و کارگر ایرانی با انتخاب کاشی و سرامیک ، روشویی و هر آن چه که نمونه ی مشابه آن در داخل وجود دارد ، قابل ستایش و ارزشمند است .

برای مشاهده روشویی سنگی ، بر روی کلمه ی هایلایت شده کلیک نمایید .

فول ست سنگی

انتخاب روشویی ، به سبک ایرانی :

یکی از الما‌‌ن‌هایی که می‌توانید در انتخاب آن مانور زیادی بدهید سنگ روشویی است.یکی از زیباترین روشویی هایی که بسیاری از خانواده‌های ایرانی امروزه برای دکوراسیون سرویس بهداشتی ترجیح دهند ، انواع روشویی سنگی رودخانه ای می باشند .انتخاب متریال سنگ طبیعی یک از بهترین فاکتورها برای طراحی سرویس بهداشتی ایرانی می باشد .

قابل ذکر است که برای انتخاب راحت تر شما عزیزان همراه ، تمام تصاویر این مقاله را از نمونه های واقعی کار شده فول ست سنگی مجموعه زد دیزاین گلچین کرده ایم تا شما به راحتی با پکیج کامل این روشویی های سنگی و چیدمان آن ها آشنا شوید .

قبل از توضیح درباره روشویی سنگی رودخانه ای ،دیدن فیلم کوتاه زیر را پیشنهاد می دهیم . در این فیلم نحوه برداشت سنگ های طبیعی از بستر رودخانه را مشاهده می کنید .این مرحله اولین قدم برای ساخت یک روشویی سنگی رودخانه ای می باشد .

فول ست سنگی رودخانه ای :

روشویی سنگی رودخانه ای ، با اشکال خلاقانه و ظاهری متفاوت با وجود مدت زمان کوتاهی که از ورود شان به فضای معماری ایرانی می گذرد ، جای خود را به زیبایی در بین نمونه های رقیب باز کرده است .

با انتخاب متریال های طبیعی ایرانی نظیر روشویی سنگی ، سرویس بهداشتی خود را بیش از هر نمونه ی دیگری متفاوت و خاص خواهید یافت .

دست شما برای انتخاب فول ست سنگی ، باز است .می توانید از متریال چوب طبیعی برای آینه و همین طور شلف های مناسب برای قرار گیری روشویی سنگی استفاده کنید .در نمونه ی زیر که در یکی از نمایندگی های این مجموعه کار شده است ،از آینه چوبی طبیعی ساخت طراحان زد دیزاین استفاده شده است . هیچ متریالی قابلیت ست شدن با سنگ را به اندازه چوب طبیعی ندارد .

برای قرار دادن سنگ روشویی از اسلب چوب روستیک استفاده شده است . اگر دقت نمایید لبه ی خارجی اسلب ها به همان صورت طبیعی و دست نخورده باقی مانده است که حس طبیعی بودن و حضور درخت را تداعی کند .

در دو ردیف پایینی روشویی ،از اسلب های تیره تر استفاده شده است که می توانید لوازم جانبی ، حوله و اکسسوری های دکوری خود را در آن قرار دهید .برای راحتی انتخاب شما عزیزان هر دو مدل اسلب روشن و تیره را قرار داده ایم ،که با توجه به دکوراسیون سرویس و رنگ روشویی تان ، زیباترین انتخاب را بتوانید انجام دهید .

فول ست سنگی

روشویی سنگی حلزونی :

این روشویی ها ظاهری بسیار جذاب به سرویس شما می دهند .به جهت طبیعی بودن سنگ های اولیه ، هرکدام از آن ها شکل ، رنگ و ظاهر مختص به خود را دارند .در نمونه زیر ،یکی از خاص ترین تراش های این روشویی ها را مشاهده می کنید . این روشویی به نام روشویی حلزونی مشهور شده و ظاهری خاص و یونیک را دارد .

با باز نمودن شیر آب و جریان یافتن آب زلال درون این روشویی سنگی ، زیبایی این محصول را ده برابر بیشتر احساس می کنید .

چگونه سرویس بهداشتی خود را به سبک ایرانی و مدرن تجهیز کنیم ؟

فول ست سنگی با اسلبی متفاوت :

نمونه ی زیر به عنوان نمادین در یکی از نمایشگاه های تجهیزات ساختمانی نصب شده است .آینه چوبی این ست از مدل روستیک قبلی ،کمی ساده تر طراحی و ساخته شده است .

برای مشاهده ی نمونه های بیشتر بر روی کلمه ی آینه کلیک نمایید .

اگر به رنگ کاشی ها و سنگ روشویی زیر توجه نمایید ، خواهید دید که بیشترین هماهنگی بین آن ها ایجاد شده است . در مورد اسلب صفحه روشویی که به شکل متفاوت ساخته شده است ، می توانید از هر نوع سنگ و نور پردازی مورد نظرتان استفاده نمایید .

بهتر است قبل از انتخاب فول ست سنگی خود ، از تجربه مشاورین فروش ما استفاده نمایید تا به روز ترین و ایده آل ترین نمونه ها را با توجه به بودجه و فضای تان ، به شما پیشنهاد دهند .

چگونه سرویس بهداشتی خود را به سبک ایرانی و مدرن تجهیز کنیم ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چگونه سرویس بهداشتی خود را به سبک ایرانی و مدرن تجهیز کنیم ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

چگونه سرویس بهداشتی خود را به سبک ایرانی و مدرن تجهیز کنیم ؟

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.