Whatsapp

مشاوره رایگان

چگونه دکوراسیون روستیک را با سبک مدرن ادغام کنیم ؟

چگونه دکوراسیون روستیک را با سبک مدرن ادغام کنیم ؟

فهرست

یکی از بهترین راه ها برای افزایش قیمت خرده فروشی یک ملک این است که برای خانه خود یک طراحی بی انتها اختصاص دهید  و چه راهی بهتر از ترکیب دیزاین روستیک و سبک مدرن؟ این سبک ها  از پرطرفدارترین انواع چیدمان در سال ۲۰۲۰ بوده و هر روز بر جذابیت و زیبایی شان افزوده می گردد .

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند در نمای نهایی فضای داخلی خانه شما تأثیر بگذارد . برای تأثیرگذاری دکوراسیون فضا لازم نیست کارهای زیادی انجام دهید و متحمل هزینه گزافی شوید . کمی جزئیات در طراحی و دکوراسیون می تواند جادویی به فضای داخلی اضافه کرده و حس آن محیط را کاملاً تغییر دهد.

در این مقاله نحوه ترکیب این سبک ها برای یک فضای داخلی خیره کننده را باهم مورد بررسی قرار می دهیم .

ادغام دیزاین روستیک و مدرن در حمام :

لوازم حمام مدرن و ساده  انتخاب کنید . این امر به ویژه در مورد جنس درب ورودی ، دوش حمام ، روشویی و کاشی و سرامیک و … بسیار حائز اهیت است. گنجاندن این وسایل ساده در دکوراسیون روستیک به شما امکان می دهد تعادل کاملی بین قدیم و جدید داشته باشید .

به هیچ عنوان به سراغ روشویی های سلطنتی و زرین نروید و در عوض از مدل های ساده و مینیمال که فضای کمتری نیز اشغال می کنند ، انتخاب نمایید .در ادامه چند نمونه روشویی ساده و روستیک را مشاهده خواهید کرد .

خرید روشویی

عظمت طبیعی سنگ رودخانه ای :

به دکوراسیون روستایی فکر کنید .

اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند متریال سنگ و اکسسوری های روستیک می باشد . زیبایی این سنگ این است که به راحتی با دکوراسیون مدرن ترکیب شده و آن را به سطح دیگری می رساند. روش عالی برای قرار دادن این ماده طبیعی در اتاق مدرن ، پوشاندن دیوار با آن است. فقط ببینید که در این تصویر خیره کننده ترکیب بین سبک مدرن و روستایی چقدر زیباست.

اگر به دنبال خرید روشویی برای سرویس و یا حمام منزل تان هستید ، با زد دیزاین همراه شوید و برای خرید روشویی سنگی رودخانه ای که نمونه بارز ادغام روستیک دیزاین و سبک مدرن می باشد ، بر روی کلمه هایلایت شده کلیک نمایید .

دیزاین روستیک

معجزه چوب طبیعی :

انتخاب مواد ارگانیک و نچرال نقش مهمی در ترکیب حس روستایی در دکوراسیون مدرن دارند . از قرن ها قبل به طور گسترده ای از چوب برای ساخت مبلمان و سایر لوازم منزل استفاده می شود .

به چوب حالتی تصفیه نشده بدهید تا ظاهر طبیعی خود را حفظ کنید. سپس به آن فلز ، سرامیک ، شیشه و بتن اضافه کنید تا فضای داخلی چشم نواز شود. چوب به خودی خود دارای انرژی مثبت بالایی بوده و همیشه زیبایی و عظمت خود را حفظ کرده است .

دیزاین روستیک

استفاده از متریال بتن ، عجیب و خاص :

استفاده از متریال بتن یک ترکیب سبک معاصر با جذابیت روستایی است. زیبایی روستایی دیوار و مبلمان سنگی و بتونی با  نورپردازی های مدرن به خوبی تکمیل و برجسته می شود و در آخر نتیجه شما را مسحور خواهد کرد. ترکیب بتن با چوب یا به تنهایی ، مطمئناً کمک به سزایی در دکوراسیون مدرن شما خواهد کرد .

دیوار چوبی در فرانسه در قرن هفدهم بسیار شیک و مرسوم و مد روز بود . اما با گذشت سالها بتن جایگزین چوب شد. و این دو متریال هنوز یکی از اولین انتخاب های سبک مدرن و روستیک می باشند . اگر می خواهید دیوار را با آن ها بپوشانید ، پانل های چوبی در بسیاری از الگوها ، رنگ ها و مدل ها موجود هستند. یا گزینه دیگر این است که به سراغ کاغذهای دیواری با طرح چوبی بروید ؛با همان جذابیت روستایی و احساس چوبی ارائه می شود اما با هزینه کمتر.

دیزاین روستیک

انواع شلف و قفسه های چوبی :

شما می توانید در اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری ، اتاق خواب یا حمام از انواع شلف های چوبی و روستیک به زیبایی استفاده نمایید . فقط نکته قابل توجه این است که حتما آن را خام و زیبا نشان دهید و سعی کنید چوب رنگ واقعی خود را داشته باشد. خرید شلف های چوبی ، برای فضاهایی کوچک بسیار ایده خوبی است ، زیرا به هیچ عنوان فضای زمینی شما را اشغال نمی کند. برای خرید انواع اکسسوری های با طراحی دیزاین روستیک ، با نقشه و ابعاد مورد نظر خود ، به وبسایت زد دیزاین مراجعه نمایید .

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.