Whatsapp

مشاوره رایگان

وان حمام جزیره ای

وان حمام جزیره ای

فهرست

آشنایی با وان حمام جزیره ای

امروزه دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی در دکور منازل توانسته است جایگاه ویژه ای پیدا کند ، به گونه ای که داشتن یک حمام لاکژری مانند وان حمام جزیره ای مشتری و خریداران بسیاری را به خود جذب میکند .همچنین داشتن یک دکوراسیون کامل حمام مستقر نیز به یکی از پروژه لوکس تبدیل شده که جزو نکات مثبت است .  دکوراسیون حمام نیز راهکار های خاصی دارد یک طراح حرفه ای باید بتواند جایگاه  درست  وسایل را تشخیص دهد .

وان ها انواع مختلفی دارند شما با هر سلیقه ای می توانید وان و دکوراسیون مورد نظر حمام خود را در بازار های فروش پیدا کنید .

اما باید  آگاه باشید که کدام یک از وان ها برای فضای حمام شما مناسب است . وان های جزیره ای در چهار  جهت خود شامل ورقه هستند و نیازمند دیوار نمی باشند ، استفاده از این نوع وان علاوه بر جلوه خاصی که به حمام شما میدهد در قسمت کاملا بهداشتی قرار میگیرد . این نوع وان های حمام معمولا از جنس اکریلیک و کوارتز ساخته شده اند . در ادامه به آشنایی بیشتر با وان حمام مدل جزیره ای خواهیم پرداخت .

 

وان مدل جزیره

نقش وان در طراحی داخلی منزل

ساخت یک فضا در قسمتی از دکور حمام سبب زیبایی هرچه بیشتر آن می شود . جذب چشم اندازها نیز میتواند یک نکته ی مثبت برای طراحان داخلی  منازل  باشد . استفاده از وان حمام مدل جزیره ای نیز برای ساخت چنین فضایی بسیار مناسب است ‌.

وان حمام مدل جزیره ای حالت ایستاده دارد که به صورت کامل جداگانه از دیوار در قسمت مرکزی و یا موازی دیوار ساخته می شود .  این نوع وان ها سبب زیبایی محیط حمام شما می شود ، در صورت استفاده از این روش علاوه بر داشتن فضای بیشتر  دیگر نیازی  به اتصالات اضافی  نخواهید داشت . اگر مساحت حمامی که در اختیار دارید بسیار است میتوانید  با بهره گیری از روش های طراحی داخلی حمام خود را به یک قسمت متفاوت با چشم انداز زیبا تبدیل کنید .

انواع وان جزیره ای

 همانگونه که گفته شد وان حمام جزیره ای از جنس اکریلیک و کوارتز است . وان اکریلیک به وان هایی گفته می شود که از ورقه های اکریلیک  ساخته شده است و در دکوراسیون حمام های لوکس استفاده می شوند . وان جزیره ای در حمام هایی با متراژ و فضای بسیار کاربرد دارد زیرا نمایانگر جلوه و زیبایی خاصی می شود .

وان حمام ساخته شده از کوارتز نیز حس شادی به مصرف کنندگان میدهد و حداکثر میتواند ۴ الی ۵ ساعت دمای  آب گرم را درون خود حفظ کند .

 

وان جزیره

مزیت های استفاده از وان حمام جزیره ای

 وان جزیره ای علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که ارائه میدهد مزیت هایی را نیز به خود اختصاص داده اند ، برخی از مزیت های استفاده از این وان عبارتند از : افزایش گردش خون ، کاهش درد های عضلانی ، ارامش بدنی همچنین برخی از این وان ها دارای ماساژور هستند که همراه با وان طراحی و ساخته می شوند . استفاده از این ماساژور ها نیز سبب ارامش ذهن و بدن می گردد .

ابعاد مورد نیاز برای نصب وان حمام

 برای تهیه ی وان حمام باید به ابعاد و اندازه ی آن توجه ویژه ای داشته باشید تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید . برای سرویس های بهداشتی که مساحت متوسطی دارند طول وان مورد نظر باید ۱۵۰ سانتی متر برسد و حداقل ۱۵۰ سانت فضای خالی وجود داشته باشد . سرویس بهداشتی منزل شما باید حداقل دارای ۲,۳۰ متر طول باشد تا شما به راحتی وان خود را نصب کنید . توجه داشته باشید اگر مقدار سرویس بهداشتی شما از مقدار گفته شده کمتر است به هیچ وجه برای خرید اقدام نکنید .

در زمان خرید وان حمام جزیره ای باید به چه نکاتی توجه شود ؟

در زمان خرید وان جزیره باید به برخی نکات توجه داشته باشید که عبارتند از :

مقدار فضای موجود در سرویس بهداشتی برای نصب وان چقدر است ؟

اندازه معمولی وان چقدر می باشد؟

کاربردی ترین مدل وان کدام است ؟

مرغوب ترین جنس وان جزیره ای ؟

وان جزیره ای شامل چه ابزاری می باشد ؟

عوامل موثر بر قیمت وان چیست ؟

شما خریداران گرامی ملزم می باشید به تمامی نکات گفته شده در زمان خرید توجه داشته باشید زیرا هر یک از این موارد بر قیمت و‌نوع وان خریداری شده بسیار موثر هستند . همچنین به شما عزیزان توصیه می شود پیش از خرید آگاهی لازم را کسب کنید و متن فوق را با دقت مطالعه کنید تا در زمان خرید دچار هیچ گونه ابهام و مشکل نشوید .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.