Whatsapp

مشاوره رایگان

طراحی ویژه منزل با لوستر جدید

فهرست

لوسترها یکی از مهم ترین اکسسوری های منزل است که تاثیر عمیقی بر روی زیبایی و جذابیت فضا می گذارد. همان طور که می دانید نورپردازی یکی از اصلی ترین فرایند در طراحی دکوراسیون است و شما با استفاده از لوسترها می توانید نحوه نورپردازی فضا را تعیین کنید. لوسترها در سبک و مدل های مختلفی موجود هستند که هر یک از این لوسترها نورپردازی خاص خود را دارند و به روش خود فضای خانه را زیبا می کنند. بنابراین شما با شناخت طراحی ویژه منزل با لوستر جدید می توانید منزل ایده آلی داشته باشید.

لوستر کریستالی

لوسترهای کریستالی یکی از شیک ترین و بهترین لوسترهایی است که با وجود گذشت قدمت بالا از تولید و طراحی این لوسترها، همچنان نوع جدیدی از این لوسترها طراحی می شود. بنابراین شما می توانید از مدل های جدید این لوسترها برای طراحی محیط استفاده کنید. لوسترهای کریستالی درخشش و بازتاب بسیار جذابی دارند و علاوه بر افزایش زیبایی محیط، فضا را نیز درخشان و دلبازتر خواهند کرد. در گذشته لوسترهای کریستالی تنها به صورت بی رنگ طراحی میشد. ولی امروزه این لوسترها رنگ بندی بسیار جذابی دارد و می توانید رنگ لوستر را با رنگ دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

لوستر طبقه ای

برای طراحی ویژه منزل با لوستر جدید می توانید از لوسترهای طبقه ای استفاده کنید. این لوسترها نمایی لوکس را به خانه شما می دهند و اغلب برای دکوراسیون خانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. لوسترهای طبقه ای به صورت یک طبقه به بالا طراحی شده است و نمایی فوق العاده عالی را به خانه شما می دهد.

استفاده از لوستر جدید در دیزاین خانه

لوستر چوبی

لوسترهای چوبی یکی از پرکاربردترین لوسترهایی است که شما می توانید از آن در انواع دکوراسیون ها استفاده کنید. این لوسترها برعکس سایر لوسترها که لوکس هستند، بسیار ساده و جذاب هستند و با همین سادگی خود زیبایی خانه را چندین برابر می کنند. طرح و مدل های لوسترهای از جنس چوب می توانند نظر حتی سخت پسندان را نیز به خود جذب کنند. به همین دلیل در صورتی که در انتخاب لوستر مردد هستید، ما به شما لوسترهای چوبی را پیشنهاد می کنیم.

لوستر ال ای دی

لوسترهای ال ای دی از جمله ابزارهای بسیار عالی و جذاب برای خانه های مدرن به شمار می روند. این لوسترها به صورت ریموت دار طراحی شده است و کاملا هوشمند می باشد. بنابراین شما می توانید با استفاده از ریموت رنگ روشنایی را تغییر داده و حتی موسیقی پخش کنید. این لوستر مصرف برق بسیار پایینی دارد و در حال حاضر بسیاری از ساختمان های لوکس و مدرن از این ابزار برای نورپردازی و چیدمان دکوراسیون خود استفاده می کنند.

لوستر ریسه ای

در صورتی که قصد متفاوت شدن و مدرن دیده شدن دارید، لوسترهای ریسه ای بهترین گزینه به شمار می رود. بدین صورت که این ریسه ها جذابیت فوق العاده بالایی دارند و می توانید ابعاد و اندازه ریسه ها را بر اساس سلیقه و نیاز خود خریداری کنید. لوسترهای ریسه ای ظرافت طراحی بسیار بالایی دارند و درخشش بسیار خیره کننده ای را به خانه شما هدیه می دهند.

لوستر های خانگی

طراحی ویژه منزل با لوستر شمعی

لوسترهای شمعی یکی از کوچک ترین لوسترهای موجود در بازار است و که فضای کمی را اشغال می کند. این لوسترها نور کمی را در فضا پخش می کنند و از این رو نمی توان از آن ها انتظار پاشش نور زیادی را داشت. این لوسترها اغلب جنبه تزئینی دارند و مصرف برق آن ها بسیار پایین می باشد.

طراحی ویژه منزل با لوستر شیشه ای

در صورت که شما به دنبال طراحی ویژه منزل با لوستر جدید هستید، حتما نگاهی به طرح و مدل های لوسترهای شیشه ای بندازید. این لوسترها با ایجاد انعکاس زیبایی خانه شما را افزایش می دهند. لوسترهای شیشه ای یکی از ابزارهای شیشه ای بسیار جذاب است که شما می توانید از طرح و مدل های مختلف آن برای طراحی زیباترین حالت دکوراسیون خود بهره ببرید.

لوستر ساده و مینیمالیست

برای داشتن طراحی ویژه منزل با لوستر جدید نیازی نیست که از لوسترهای پیچیده و شلوغ استفاده کنید. گاهی سادگی در لوسترها می تواند فضا را زیباتر نشان دهد. لوسترهای ساده مینیمالیست یکی از عالی ترین و بهترین عناصر نورپردازی است که می تواند فضایی آرامش بخش را برای شما به دنبال داشته باشد. لوسترهای ساده و مینیمالیست اغلب سبک های دکوراسیون را در بر می گیرد.

طراحی ویژه منزل با لوستر جدید فانتزی

خانه های شاد همیشه نیاز به ابزارهایی دارند که این شادی را نشان دهند. لوسترهای فانتزی با طرح و مدل های جذاب و زیبای خود بهترین فضا را برای شما طراحی می کنند. در حال حاضر طرح های بسیار متنوعی از لوسترهای فانتری در بازار موجود است که می تواند به سرعت نظر شما را جذب کند. این لوسترها نه تنها روشنایی ایده آلی را در فضا پخش می کند، بلکه در هنگام خاموش بودن چراغ ها نیز نمایی بسیار خیره کننده ای را برای شما رقم می زند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.