Whatsapp

مشاوره رایگان

سبک دکوراسیون روستیک

سیر تا پیاز سبک دکوراسیون روستیک

فهرست

در بین انواع سبک های چیدمان و طراحی منزل ، سبک روستیک طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است . دکوراسیون به سبک روستیک ،به نوعی آشتی و بازگشت به طبیعت را شعار اصلی خود می داند .اگر شما هم از این سبک طراحی لذت می برید و قصد دارید اطلاعات تکمیل تری درباره سبک روستیک یا روستیکال بدانید ، در ادامه با ما در مجموعه زد دیزاین همراه باشید .

 

سبک روستیک

سبک روستیک در دکوراسیون داخلی :

با استفاده از این نوع سبک طراحی ، صمیمیت و حس خوب طبیعت را به خانه خود خواهید آورد . اکسسوری های مورد نیاز و لوازم خانگی در سبک روستیک بیشتر از چوب و سنگ و فلز و سایر مواد اولیه طبیعی انتخاب می شوند .

این سبک فضای آرام، گرم و صمیمی در خانه را به خود به همراه می آورد. به‌ گفته کتی هاجر، طراح داخلی، استفاده از مواد آلی در طبیعی‌ترین شکل آنها جوهره اصلی سبک روستیک است.

پیشنهاد جالب :

اگر از این سبک دکوراسیون لذت می برید ولی از این که کل دکوراسیون خود را بر پایه روستیک بنا نهید ، واهمه دارید ؛ پیشنهاد ما این است یک قسمت از منزل یا دفتر کار خود را به سبک روستیک آذین نمایید .

حتی می توانید یک آیتم طبیعی را به سالن نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی تان اضافه نمایید . این سبک در تلفین با اکثر سبک ها همخوانی خوبی ایجاد می کند  و در واقع هیچ ضدیتی با سایر سبک ها ندارد .

متریال سنگ رودخانه ای و یا چوب درختان جنگلی ، انرژی و نشاط فوق العاده بالایی به فضا می دهد . برای اثبات این ادعا کافیست از اشخاصی که یک آیتم طبیعی در محیط زندگی خود دارند ، سوال نمایید که چقدر از دیدن یک وسیله روستیک ، مثلا میز ناهارخوری روستیک لذت می برند .

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، میز ناهار خوری با چوب گردو و پایه های فلزی در ترکیب با صندلی های چرمی فوق العاده زیبا شده است .

برای زیباتر شدن هرچه بیشتر فضا از گلدان طبیعی استفاده شده است که تکمیل کننده عناصر روح بخش است . در ضمن از رنگ های انتخابی برای دیوارها نیز غافل نشوید .

دکوراسیون به سبک روستیک

چه طیف رنگی مناسب سبک روستیک می باشد ؟

معمولا رنگ های گرم و طبیعی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند . از آن جا که چوب ها در طیف قرمز ، کرم ، آجری و قهوه ای هستند این رنگ جزء رنگ های اساسی دکوراسیون به سبک روستیک می باشد .در این دکوراسیون، از رنگ‌های گرم بیشتر از رنگ‌های سرد استفاده می‌شود.

در کل در این سبک از چیدمان ، علاوه بر رنگ های گرم ، از رنگ سبز و آبی که هر دو تداعی کننده سبزی درختان و آب روان می باشند نیز استفاده می شود .کمتر شخصی است که از مشاهده ی عناصر طبیعی در کنار یکدیگر به وجد نیاید و لذت نبرد .

نمونه تصویر زیر ، یک وان سنگی دست ساز را مشاهده می کنید که برای اولین بار در ایران ، توسط هنرمندان مجموعه زد دیزاین ساخته شده است .برای مشاهده ی نمونه های بیشتر این محصول ، بر روی کلمه وان سنگی کلیک نمایید .

سیر تا پیاز سبک دکوراسیون روستیک

ترکیب سبک روستیک با سبک مدرن :

بسیاری از طراحان و افرادی که کار دکوراسیون  داخلی انجام می دهند ، از ترکیب سبک مدرن و سبک روستیک استفاده می کنند .

در این تلفیق زیبا ، تکیه بر المان های ساده و رنگ های خنثی به چشم می خورد . برای انتخاب اکسسوری نظیر ساعت دیواری ، میز ، لوستر و … از سبک روستیک کمک می گیرند .هر دو سبک به طور مشترک  مفاهیمی همچون روشنایی ، حس آرامش و شادی در محیط را القا می کنند .

در سبک روستیک خبری از متریال های صیقلی، جلادار و رنگ‌ شده نیست و مواد اولیه به همان شکل که وجود دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند . دقیقا مثل نمونه ساعت دیواری که در عکس مشاهده می نمایید . این ساعت با ترکیب چوب بسیار خوشرنگ گردو و تسمه فلزی ، یک نماد از سبک روستیک را به محیط شما اضافه می کند .

دکوراسیون به سبک روستیک

دکوراسیون به سبک روستیک

از دکوراسیون روستیک علاوه بر منزل، در محیط کار، در رستوران و کافی شاپ، در مراکز فرهنگی و تجاری و … می توان استفاده نمود . حتی به تازگی چندین مزون لباس لاکچری تعدادی از میزهای چوبی روستیک را برای خاص و یونیک شدن دکوراسیون خود ، به فضای خود اضافه نموده اند .

مجموعه زد دیزاین ، یکی از مراکزی است که به صورت تخصصی به ساخت و تولید تمامی اکسسوری های مدرن و روستیک پرداخته است .ما در زد دیزاین بهترین و زیباترین محصولات روستیک را با توجه به نظر و سلیقه شما به صورت سفارشی و بر طبق ابعاد دلخواه خود در کمترین زمان ممکن تولید می نماییم .

از آن جا که ما خود تولید کننده صفر تا صد این ملزومات و مصنوعات چوبی ، سنگی ، فلزی و غیره هستیم ، امکان خرید حضوری در کنار خرید اینترنتی و غیر حضوری مهیا می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در تمام ساعات اداری با مدیران فروش ما تماس حاصل فرمایید .

سیر تا پیاز سبک دکوراسیون روستیک آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
سیر تا پیاز سبک دکوراسیون روستیکتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.