Whatsapp

مشاوره رایگان

روشویی بشکه ای مناسب چه فضاهایی است ؟

روشویی بشکه ای مناسب چه فضاهایی است ؟

فهرست

قبل از انتخاب و خرید روشویی بشکه ای باید بدانیم در چه مکان و فضاهایی می توان از این روشویی خاص استفاده کرد ، تا زیبایی فضا را دو چندان نمود .

روشویی بشکه ای ،ظروفی استوانه ای شکل هستند که در تمام دنیا برای جابه جایی بسیاری موارد اعم از خوراکی ، شیمیایی ، پتروشیمی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند .

در ابتدا برای مشاهده ی نمونه های این محصول بر روی کلمه ی روشویی بشکه ای کلیک نمایید و سپس در ادامه با بهترین فضاهایی که می توان از این اکسسوری خاص استفاده نمود ، معرفی نماییم .

در فیلم کوتاه زیر مراحل نقاشی و طراحی عکس یا لوگوی پیشنهادی بر روی روشویی بشکه ای استوانه ای را مشاهده می نمایید .در ابتدا با مداد طراحی ، نقشه پیشنهادی بر روی سطح بشکه کشیده می شود و سپس با رنگ های مناسب شکل نهایی کار زده می شود .

چرا خرید روشویی بشکه ای را پیشنهاد می دهیم ؟

به طور متوسط سالانه در دنیا حدود ۵۰ میلیون تن مواد با این بشکه ها جا به جا می شوند و از آن جا که این ظروف خاصیت بازیافت و استفاده مجدد را دارند ، با استفاده مجدد از آن ها به حفظ محیط زیست کمک شایانی کرده ایم .

این بشکه ها مزایایی دارد که استفاده از آن را برای ما دلچسب می کند که به چند مورد از آنها در  زیر اشاره می نماییم :

  • استحکام بسیار عالی
  • قابلیت چاپ اسم و برند جهت تبلیغات
  • مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت
  • ظاهری متفاوت و خاص
  • مناسب فضاهای باز
  • انتخاب جالب برای مکان های پر رفت و آمد
  • کالای شناخته شده در تمام دنیا

 

خرید روشویی بشکه ای

خرید روشویی بشکه ای برای پیست های اتومبیل رانی :

به جهت سنخیت متریال فلز این روشویی ها با اتومبیل های مسابقه ایی ،استفاده از این روشویی ها برای چنین محیط هایی بسیار ایده آل می باشد .

در چنین فضاهایی هر چه اکسسوری های انتخابی عجیب و خاص تر باشد ، فضا را یونیک تر می کند .استفاده از این روشویی های فلزی بشکه ای ، در پیست کشورهای پیشرفته بسیار به چشم می خورد .

روشویی بشکه ای

روشویی بشکه ای در رستوران ها ، فست فود و کافی شاپ های خیابانی :

در بسیاری از کشورها و از جمله ایران کافه و رستوران هایی وجود دارند که غذای خود را در محیط باز پیاده رو سرو می کنند . و از آن جا که نظافت روشویی در محیط باز کمی دشوارتر از محیط بسته است و باید دقت بیشتری اعمال شود ، انتخاب و خرید روشویی بشکه ای برای چنین فضاهایی هوشمندانه و البته اقتصادی نیز می باشد .

از این روشویی های بشکه ای برخی فست فودهایی که غذای خود را بیرون بر سرو می کنند و همگی در یک خیابان واحد در تهران مشغول به فعالیت هستند ، استفاده نموده اند .

 

روشویی بشکه ای فلزی

روشویی بشکه ای در مراکز تعویض روغن لاکچری :

بشکه های فلزی ظروفی هستند که از لحاظ بسته بندی در تمام دنیا قابل قبول می باشند و مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از مواد نفتی ،قیر ،روغن موتور و گریس با این ظروف جا به جا می شوند .

لذا استفاده از آن ها در مراکز تعویض روغن و مکانیکی های لاکچری فوق العاده هوشمندانه و بی نظیر خواهد بود .برای زیباتر شدن این روشویی بهتر است تصاویر روغن موتورهای استاندارد و یا ابزار آلات تخصصی خود را بر روی آن طراحی کنید .

 

خرید روشویی بشکه ای

خرید روشویی بشکه ای برای فضاهای باز نظیر پارک ها :

انتخاب چنین روشویی ها برای فضاهای بازی نظیر شهربازی و پارک ها که بتوان با نقاشی بر روی بشکه شادی و هیجان بیشتری به کودکان منتقل کرد ، بسیار جالب و منحصر بفرد می باشد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این روشویی ها ، امکان بازیافت آن ها به دفعات می باشد .به عنوان مثال اگر بعد از گذشت چند سالی ، قصد تعویض رنگ و طرح آن را  داشتید به راحتی می توان این کار را انجام داد .

تمامی نقوش و لوگوی پیشنهادی شما عزیزان همراه ،بر روی این روشویی بشکه ایی در کمترین زمان ممکن در مجموعه زد دیزاین طراحی خواهد شد و پس از خشک شدن به اقصی نقاط ایران ارسال می شود .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.