Whatsapp

مشاوره رایگان

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت

فهرست

استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ در دنیای امروزی ما به یک بخش جدا نشدنی تبدیل شده است .از این رو خرید میز کامپیوتر که هم استاندارد بوده و هم زیبای بصری داشته باشد اهمیت زیادی دارد . از آن جا که وقت تقریبا زیادی به نشستن پشت این میزها می گذرد ، توجه به متریال به کار رفته در ساخت میز و استانداردهای دیگر آن مهم خواهد بود. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث خستگی پشت میز لپ تاپ می شود، استاندارد نبودن میز ها می باشد. باید در هنگام خرید میز کامپیوتر یا لپ تاپ به این نکات دقت کنید:

  1. صندلی مناسب با قد شما
  2. قرار گیری دست به موازات بدن در حال ۹۰ درجه
  3. دست باید حداقل تا آرنج روی میز باشد(برای استفاده از موس)
  4. محل قرار گیری لپ تاپ یا مانیتور باید به موازات چشم باشد یا کمی بالا تر باشد.
  5. محل برای قرار گرفتن کیس کامپیوتر باید در زیر میز تعبیه شود.

در کل باید به طرز نشستن پشت میز کامپیوتر بسیار دقت کنید تا از آسیب هایی که به مرور زمان ممکن است به بدن شما وارد شود جلوگیری شود. برای دانستن اطلاعات بیشتر عبارت ارگونومیک پشت میز  را در گوگل جستجو کنید و موارد را کاملا جدی بگیرد.

 میز لپ تاپ

هنگام خرید میز کامپیوتر باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

در هنگام انتخاب یک میز کامپیوتر و لپ تاپ گزینه های زیادی را باید در نظر بگیرید ،ولی شاید بتوان گفت بعد از در نظر گرفتن بودجه و هزینه خرید باید به سبک و نوع چیدمان اتاق تان هم توجه نمایید . نوع کالایی که قرار است انتخاب نمایید بستگی زیادی به میزان فضای مورد نظر و سبک اتاق شما دارد .

جنس میزی که قرار است انتخاب نمایید نیز بسیار مهم است . گزینه های زیادی اعم از چوب طبیعی ، شیشه ای ،ام دی اف ،ترکیب چوب و رزین و یا چوب و شیشه و … وجود دارد .اکثر ما که با کامپیوتر کار می کنیم وقت زیادی به نشستن پشت این میز باید اختصاص دهیم و انتخاب چوب طبیعی و با کیفیت برای خرید میز کامپیوتر خیلی هوشمندانه خواهد بود ،زیرا متریال چوب طبیعی انرژی مثبت بالایی داشته و احساس خستگی کمتری منتقل می شود . انرژی چوب بسیار مثبت بوده و بوی خیلی خوشی را متصاعد می کند که بر عکس نمونه های ام دی اف که با متصاعد کردن بوی بسیار نامحسوس مواد شیمیایی در دراز مدت مشکلات زیادی از جمله تنگی نفس ،میگرن، سرطان و غیره را ایجاد می کند .

در ضمن باید پشت میز کار راحت باشید و همه چیزهایی را که نیاز دارید نزدیک خود داشته باشید.از اینرو توجه با ارتفاع و ابعاد میز نقش مهمی دارد .مسئله نظافت و تمیز نمودن سریع میز نیز باید حتما مورد بررسی قرار گیرد تا در دراز مدت باعث اذیت و خستگی شما نشود .

فاصله مناسب با مانیتور حین استفاده از لپ تاپ، برای اینکه گردن و چشم در بهترین حالت باشد دارای اهمیت زیادی است .باید فاصله بین چشم و مانیتور ۴۵ تا ۷۰ سانتی‌متر و فاصله بالای مانیتور با چشم، حدود ۵ تا ۷ سانتی‌متر باشد.این نیز مسئله مهم دیگری است که باید مدنظر قرار دهید .

 

خرید میز کامپیوتر

نحوه خرید میز کامپیوتر و لپ تاپ از مجموعه زد دیزاین

مجموعه زد دیزاین به عنوان یکی از مراکز تولید انواع محصولات تمام چوب در منطقه مشغول به کار می باشد و از آنجا که خود تولید کننده اصلی بوده و تمامی مراحل ساخت در داخل کارگاه انجام می گیرد ،کاهش شدید قیمت ها را در پی داشته است .

برای خرید از این مجموعه و دیدن مدل های بیشتر میز لپ تاپ و کامپیوتر به آدرس ما مراجعه نمایید . لازم به ذکر است هر گونه تغییر اعم از جنس چوب نوع ، رنگ پایه ها ،ابعاد محصول و … قابل اعمال خواهد بود . برای ثبت سفارش خود می توانید هم به صورت حضوری به درب کارگاه مراجعه کرده و چوب دلخواه و متریال میزتان را انتخاب نمایید و هم به صورت اینترنتی و با تماس تصویری اقدام به انتخاب و خرید نمایید .در زمینه ارسال می توانید خودتان حضورا کالا را دریافت کرده و یا توسط شرکت به آدرس شما در اقصی نقاط ایران ارسال شود .

این مجموعه ساخت انواع لوازم و اکسسوری چوب طبیعی را انجام می دهد و حتی شما می توانید مواد اولیه میز از جمله پایه های فلزی و اسلب چوب را جداگانه و به صورت خام نیز خریداری نمایید .شاید به جرات بتوان گفت بزرگ ترین مرکز فروش چوب و اسلب های با کیفیت و خشک کن رفته در استان و منطقه هستیم و مجموعه زد دیزاین کیفیت تمامی اسلب های خود را تضمین کرده و احتمال هیچ گونه خرابی که متوجه محصولات چوبی کم کیفیت است را نخواهد داشت .

میز کامپیوتر

مشخصات میزهای لپ تاپ و کامپیوتر مدرن

طراحی اغلب میزهای لپ تاپ موجود در بازار به گونه‌ای است که قابل حمل هستند، این میزها را به راحتی می‌توان از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال داد و در واقع مثل یک میز تحریر قابل استفاده هستند .ولی چنانچه فضای کمتری دارید و یا از مدل های دیواری که پایه ندارند استقبال می کنید باید بگوییم می توانید خاص ترین این میزهای تمام چوب را از ما بخواهید .

در نمونه میزهای مدرن ، از پروفیل آهن جهان با قطرهای مختلف استفاده می شود ،رنگ به کار رفته در این میزها کوره ای و الکترواستاتیک بوده و به صورت مات و براق قابل اجرا هستند ولی بیشترین طرفدار را رنگ مشکی مات به خود اختصاص داده که بیشترین همخوانی را با متریال چوب طبیعی دارد .بنابراین اگر می‌خواهید لپ تاپ شما عمر بیشتری داشته باشد بهتر است به فکر خرید میز کامپیوتر خوب باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید .

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت آدرس کارخانه :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

راهنمای جامع خرید میز لپ تاپ و کامپیوتر با کیفیت ZDesign_Group@yahoo.com

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.