Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون حمام و آینه روشویی

دکوراسیون حمام و آینه روشویی

فهرست

انواع آینه حمام و روشویی

هنگامی که صحبت از دکوراسیون حمام و روشویی می شود، نمی توان آن را بدون آینه تصور کرد. آینه ها در حمام و روشویی نه تنها باعث زیبایی دکوراسیون می شوند، بلکه بسیار کاربردی نیز هستند. البته باید توجه داشته باشید که ما در هنگام نگاه کردن در آینه تنها تصویر خود را مشاهده نمی کنیم، بلکه بازتابی از سایر عناصر و لوازم موجود در خانه را نیز در آینه می بینیم. بنابراین شما باید به تمامی دکوراسیون موجود در حمام و روشویی توجه داشته باشید.

پیش از آن که در مورد ایده های دکوراسیون حمام و دکوراسیون روشویی صحبت کنیم، بهتر است که ابتدا انواع آینه ها را بشناسید تا بتوانید بهتر و راحت تر آینه مناسب با روشویی خود را انتخاب کنید. آینه ها در طرح های مختلفی موجود هستند که طرح گرد، دو قلو، چند تکه، بدون قاب، شلف دار و کمد دار آن طرفداران بیشتری دارد.

انتخاب آینه مناسب برای روشویی

ابعاد و فرم آینه ها باید با روشویی شما هماهنگی داشته باشد. در صورتی که روشویی شما کوچک است، استفاده از طرح بیضی برای آینه مناسب تر است. زیرا در این صورت تناسب بین عناصر موجود در خانه رعایت شده و شما به سبکی جدید و زیبا خواهید رسید. استفاده از آینه هایی بزرگ تر از روشویی اصول و قانون طراحی دکوراسیون را بر هم ریخته و نمایی غیر اصولی را به آن می بخشد. ارتفاع آینه و محل نصب آن نیز از دیگر مواردی است که در هنگام طراحی باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال نصب آینه در ارتفاع بالا برای افرادی که قد کوتاهی دارند، ناکارامد بوده و غیر اصولی است و زیبایی را از حمام می گیرد.

استفاده از چند آینه

استفاده از چند آینه که امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است، برای حمام ها و روشویی های بزرگ بسیار ایده آل می باشد. استفاده از دو آینه باریک و بلند در بالای روشویی باعث می شود که حمام شما بزرگ تر به نظر برسد و این ایده برای خانه هایی که دارای سقف بلند است، بسیار ایده آل و مناسب می باشد. در مقابل استفاده از آینه های طولی بزرگ فضا را بزرگ تر کرده و برای حمام های کوچک بهترین گزینه به شمار می رود.

نصب آینه های کمد دار

آینه های کمد دار نظم خانه را چندین برابر می کند. این کمدها دارای تعداد کشوهای مختلفی هستند که شما تمامی وسایل اعم از مسواک و سایر شوینده ها را می توانید در داخل آن چینش کنید. همچنین در صورت هماهنگی طرح و رنگ این کمدها با روشویی و سایر وسایل موجود در حمام، زیبایی محیط نیز چندین برابر خواهد شد.

نورپردازی آینه حمام و روشویی

علاوه بر انتخاب آینه مناسب، نورپردازی نیز می تواند به صورت شگفت انگیزی فضا را زیبا و چشم نواز کند. بسیاری از آینه های لوکس امروزی به صورت ال ای دی دار طراحی شده است و شما با روشن کردن این ال ای دی ها می توانید نورپردازی مدرن و جذابی را داشته باشید. در غیر این صورت شما می توانید به صورت دستی نورپردازی را در پشت و اطراف آینه ها ایجاد کرده و با استفاده از ریسه های رنگی فضایی بسیار چشم نواز را به وجود بیاورید.

دیوار تمام آینه

از دیگر دکوراسیون حمام و آینه روشویی می توان به آینه های تمام قد اشاره کرد. این آینه ها علاوه بر این که زیبایی حمام را دو چندان می کنند، باعث انعکاس نور و در نتیجه افزایش ابعاد خانه نیز می شوند. آینه های تمام قد برای انواع دکوراسیون های مدرن، سنتی و کلاسیک بسیار ایده آل است و شما با ایجاد کمی تغییر در ابعاد و فریم این آینه ها می توانید سبک آن را تغییر دهید.

ابعاد و اندازه آینه حمام و روشویی

از دیگر مواردی که نقش مهمی را در دکوراسیون این فضا ایفا می کند، توجه به ابعاد و اندازه آینه روشویی می باشد. اندازه آینه ها باید بر اساس ابعاد روشویی انتخاب شود. توجه داشته باشید که استفاده از آینه های بزرگ برای روشویی های کوچک می تواند باعث بی استفاده شدن برخی از قسمت های آینه شود و در نتیجه فضای پرتی خواهید داشت. همچنین شما می توانید از چند آینه در کنار هم استفاده کنید.

آینه های فریم دار بهتر است یا بدون فریم؟

انتخاب فریم دار و یا بدون فریم بودن آینه به صورت مستقیم با سبک دکوراسیون شما در ارتباط است. استفاده از آینه های بدون فریم برای حمام های سبک مدرن بسیار ایده آل بوده و باعث مدرنیت فضا می شود و به دلیل اشغال فضای کم، حمام را بزرگ تر نشان می دهد. آینه های فریم دار اغلب برای حمام های کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت شما می توانید از فریم های طرح دار برای تزئین استفاده نمایید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.