Whatsapp

مشاوره رایگان

میزهای غذاخوری آسیایی و ژاپنی

خاص ترین میزهای غذاخوری آسیایی و ژاپنی را از ما بخواهید

فهرست

در میان انواع میزهای غذاخوری، میز غذاخوری ژاپنی به جهت طراحی خاص و کم نظیرش، بسیار جالب می باشد. در فرهنگ آسیایی استفاده از میزهای کوتاه و سرو غذا در حالت نشسته مرسوم بوده و تکیه زیادی بر استفاده از عناصر طبیعی و توجه به علم فنگ شویی دیده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این گونه میزها، با کا در ادامه همراه باشید.

خاص ترین میزهای غذاخوری آسیایی و ژاپنی را از ما بخواهید

مزایای استفاده از میز غذاخوری ژاپنی :

اگر فضای روی تراس یا بالکن تان و یا حتی قسمتی از آشپزخانه، به حدی می باشد که می توانید از این میزها استفاده نمایید، خرید آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

زیرا شاید برایتان پیش آمده باشد که از نشستن پشت میز و صندلی، برای صرف غذا و یا مطالعه خسته شده باشید. در چنین حالتی، صرف وعده صبحانه یا چای عصرگاهی روی این سبک میزها، بسیار دلچسب می باشد.

شرقی‌ها به استفاده از عناصر اولیه در دکوراسیون تمایل دارند. در سبک ژاپنی استفاده از عناصر آب، چوب، آتش و خاک یا لوازمی که نمادی از عناصر اولیه باشند، دیده می‌شود.

این اکسسوری های طبیعی شامل وسایلی مانند ظروف روستیک، گیاهان سبز، صنایع دستی و حتی سنگ یا قطعات چوب است.

بامبو یکی از المان‌های رایج دکوراسیون ژاپنی است. گیاه بامبو و چوب‌های بامبو در بیشتر فضاهای ژاپنی حضور پررنگی دارند. شما می‌توانید با استفاده از گیاه بامبو در تزیین خانه خود، کمی از زیبایی‌های سبک ژاپنی را به خانه خود بیاورید. تعداد استفاده از بامبوها مفهوم خاصی در فرهنگ‌های آسیایی دارد، معمولا آنها را در مجموهای سه، پنج یا ۹تایی استفاده می‌کنند.

 پیشنهاد جالب : وجود بامبو و اکواریوم هر دو از نمادهای مورد علاقه این فرهنگ می باشد. می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. اگر گلدان بزرگ و استوانه ای برای قرار دادن گیه بامبو انتخاب کردید، می توانید در داخل آب گلدان ماهی تزئینی قرار دهید. به عنوان مثال ماهی گوپی به راحتی در این فضا رشد کرده و حتی به سرعت زاد و ولد می کند. با این کار دو عنصر زنده و زیبا را در یک فضا خواهید داشت.

میزهای ژاپنی ، معمولا با ارتفاع کمتر از ۷۰ سانتی متر و به صورت مربع بیشتر ساخته و تولید می شوند . مبلمان کوتاه ژاپنی با افزایش ارتفاع دید فضا را بازتر و بزرگ‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهند . موارد زیر از مزایای میزهای ژاپنی است :

  • راحتی هنگام صرف غذا
  • مناسب افراد سالخورده
  • اشغال فضای کمتر
  • ظاهری خاص و متفاوت
  • مناسب طراحی مدرن و نئوکلاسیک
  • مورد پسند و علاقه کودکان

میز چوبی

مشخصات میزهای چوبی زد دیزاین :

ما در مجموعه زد دیزاین ، ساخت و سفارش تمام میزهای چوبی را با بالاترین کیفیت انجام می دهیم . سری جدید میزهای چوبی خود را با ابعاد خاص طراحی و تولید نموده ایم ، که بسیار پرکاربرد و کم نظیر می باشد .

در فرهنگ شرقی و مخصوصا ژاپنی صرف غذا بر روی میزهای کوتاه و به صورت نشسته سرو می شود .به شما پیشنهاد می کنیم اگر تجربه غذاخوردن در چنین موقعیتی را تابحال نداشته اید ، حتما یکبار امتحان نمایید .

این میزها علاوه بر این که یک میز غذاخوری شرقی هستند ، می توانید در موارد دیگر نظیر میز جلو مبلی ، میز کار ، میز مطالعه و یا میز بازی کودکان مورد استفاده قرار داد .

از آن جا که صفر تا صد طراحی ، تولید و ساخت این میزها در یک مجموعه صورت می گیرد ، کاهش چشمگیر هزینه های جانبی را در پی داشته و در ضمن امکان سفارش و ساخت هر نوع ابعادی امکان پذیر می باشد .

برای ساخت این میزها از چوب های صد در صد طبیعی و متریال فلز با کیفیت برای پایه ها استفاده شده است .

برای مشاهده مدل های متنوع میزهای روستیک این مجموعه اعم از میز ناهارخوری ، جلو مبلی و عسلی و غیره بر روی کلمه میز کلیک نمایید .

خاص ترین میزهای غذاخوری آسیایی و ژاپنی را از ما بخواهید

ویژگی های میز غذاخوری ژاپنی :

مردم شرق آسیا و مخصوصا کشور ژاپن به استفاده از متریال طبیعی و موارد سازگار با محیط زیست علاقه زیادی دارند . معمولا ،از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ در خانه‌های ژاپنی استفاده زیادی می‌شود.

شاید بتوان گفت یکی از دلایل طول عمر بالای این مردم ، استفاده از المان های طبیعی و تکیه بر ساده زیستی و استفاده حداکثری از انرژی موجود در طبیعت می باشد .

در فرهنگ ژاپنی، میزهای کوتاه و تشکچه برای نشستن استفاده می‌شوند، اگر در گوشه‌ای از منزل‌تان جایی برای قرار دادن چنین میزی دارید توصیه می‌کنیم حتما از آن استفاده کنید. کودکان نشستن پشت چنین میزهایی را دوست دارند. برای رویه تشکچه‌ها از پارچه‌های ساتن طرح‌دار و یا از پارچه هایی که با دکوراسیون ژاپنی سنخیت داشته باشند ،استفاده کنید .

برای رومیزی می توان از طرح هایی نظیر شکوفه های گیلاس ،که مورد علاقه طراحان ژاپنی است استفاده نمایید .

برای زیبایی هر چه بیشتر فضای خود از قوری ها و فنجان های چایخوری آن کشور  و یا گل های طبیعی نظیر بامبو و بن سای استفاده نمایید که اقدامی بسیار هوشمندانه خواهد بود .

معمولا میزهای چوبی غذاخوری برای این سبک ، مربع و چهارگوش طراحی می شوند .برای نشیمن میتوانید علاوه بر تشکچه ، از صندلی های پشتی دار نیز استفاده نمایید .

خاص ترین میزهای غذاخوری آسیایی و ژاپنی را از ما بخواهید آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
خاص ترین میزهای غذاخوری آسیایی و ژاپنی را از ما بخواهیدتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.