Whatsapp

مشاوره رایگان

بهترین آینه برای منزل

بهترین محل برای آینه در منزل

فهرست

در این مقاله قصد داریم نکات بسیار مهمی در رابطه با بهترین محل برای آینه در منزل را به شما آموزش دهیم. به هیچ عنوان قبل از خواندن این مقاله آموزشی محل نصب آینه های منزل خود را مشخص نکنید چرا که ما می خواهیم بهترین محل ها برای آینه در منزل را به شما معرفی کنیم که آینه و کنسول خود را در مکان مناسب خود قرار دهید. در دکوراسیون داخلی نوع وسایل و نوع چینش آنها در بهتر دیده شدن خانه تاثیر خیلی مهمی دارد. قرار دادن آینه های منزل خود در جایی مناسب که زیبایی منزل شما را نشان دهد و بتواند خود به عنوان یک وسیله کاربردی و در عین حال زیبا استفاده شود بسیار مهم است. آینه اگر در جای مناسبی قرار بگیرد می تواند به یک نقطه جذاب دیداری هم تبدیل شود که از طریق آن نور، تصویر ذهنی و دیداری زیبا و به طور کلی حس خوبی را به شما منتقل کند. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

نصب آینه در راهرو

راهروها معمولا فضا هایی با متراژ کم و عریض هستند شاید بتوان گفت یکی از بی حس ترین بخش های هر خانه ای راهرو ها هستند. چرا که اکثرا افراد به تزیین این بخش از خانه اهمیت نمی دهند. اما با نصب آینه و حتی کنسول مناسب(البته کنسولی که کشو نداشته باشد) برای راهرو هم می تواند زیبایی خاصی به این بخش از منزلتان بدهد. دو نکته مهم در رابطه با آینه هایی که در این قسمت استفاده می کنید باید گفت :

  1. به رنگ و متریال کنسول و آینه خیلی باید دقت کنید که فضا را دل گیر نکند معمولا رنگ سفید برای این بخش می تواند مناسب باشد ولی خب باید بسته به شرایط و شکل ظاهری راهرو رنگ پیشنهادی دیگری را نیز در نظر بگیرید.
  2. و از طرفی سعی کنید کنسولی را انتخاب کنید که عرض کمتری داشته باشد که فضای کمتری را اشغال کند چرا که راهرو ها به خودی خود متراژ پایینی دارند.

بهترین محل قرارگیری آینه

نصب آینه و کنسول در اتاق خواب

وجود آینه در اتاق خواب واقعا یک بخش ضروری و مهم هر خانه ای است ولی اینکه در کدام قسمت از اتاق خواب قرار بگیرد از همه مهم تر است. سعی کنید آینه را در قسمتی از اتاق قرار دهید که تصویر خوبی را منعکس کند. مثلا اگر در اتاق خواب خود پنجره ای با ویوی زیبا دارید بهتر است آینه را رو به روی پنجره قرار دهید. که حس خوبی را به شما منتقل کند. نکته ی مهمی که در انتخاب کنسول اتاق باید در نظر بگیرید اینکه اتاق خواب شما چقدر برای کنسول فضای مناسب دارد. و بعد نکته مهم دیگر این است اگر در اتاق فضای زیاد و مناسبی برای نگهداری وسایل خود دارید می توانید از یک کنسول جمع و جور تر استفاده کنید ولی اگر فضای کمی برای نگهداری وسایل دارید در نظر بگیرید که کنسولی با کشو های بزرگ و مناسب نیازتان انتخاب کنید. می توانید از آینه های قدی روی در کمد لباسی اتاق خود استفاده کنید که استفاده ای کاربردی به هنگام لباس پوشیدن داشته باشید. حتما نکاتی که در آموزش بهترین محل برای آینه در منزل گفته می شود را به خوبی در اتاق خود پیاده سازی کنید تا تاثیر آن را ببینید.

نصب آینه در حمام

وجود آینه در حمام ضروری است هر چند که در طول حمام روی کل آینه را بخار می پوشاند اما باز با این حال کاربرد خود را دارد. معمولا آینه ها را در سرویس های بهداشتی روی سینک روشویی استفاده می کند که در اینجا باید تناسب و ظاهر آینه را بر اساس سینک روشویی خود به خوبی انتخاب کنید. و معمولا آینه ها را در حمام مستقیم روی دیوار نصب می کند که بهترین راه است.

قرارگیری آینه

بهترین محل برای آینه در پذیرایی

خب به مهم ترین بخش از خانه رسیدیم که قرار دادن آینه در آن نقش زیبای خاصی را می تواند ایفا کند. استفاده از یک آینه و کنسول جذاب می تواند در میهمانی ها نظر مهمان ها را جلب کند و از طرفی فضای زیبایی را برای پذیرایی از مهمان های خود فراهم کرده اید. اینکه کنسول و آینه در کجای پذیرایی شما قرار بگیرد به مساحت پذیرایی خیلی مرتبط است. می توانید آینه و کنسول را در کنار مبلمان خود قرار دهید و یا با کمی فاصله و دورتر از مبلمان خود قرار دهید. ولی اگر در کنار مبلمان خود قرار دهید به عنوان یک عنصر تزئینی و کنار مبلی هم دیده می شود و در کشو های کنسول وسایل پذیرایی خود را قرار دهید و روی کنسول نیز با وسایل تزئینی مختلف پر کنید. کنسول انتخابی برا پذیرایی را بسته به مدل مبلمان خود می توانید انتخاب کنید. بهترین راه و ساده ترین راه ست کردن بخش پذیرایی همین است اما اگر جدیدا به فکر خرید آینه و کنسول برای پذیرایی خود افتاده اید و یا می خواهید آینه و کنسول متفاوت تری نسبت به طرح و مدل مبلمان خود داشته باشید به ۲ نکته  زیر دقت کنید.

  1. کنسول های دیواری معمولا مناسب فضای پذیرایی نیستند.
  2. بسته به سبک خانه برای کنسول تصمیم بگیرید اگر فضای خانه شما مدرن است از کنسول مدرن استفاده کنید و اگر فضایی کلاسیک دارید از کنسول کلاسیک استفاده کنید به هیچ عنوان تناقض ایجاد نکنید.

اگر عاشق گل و گیاه هستید می توانید کنسول خود و یا اطراف آن را با گل و گیاه تزئین کنید. و می توانید به جای آینه بر روی کنسول هم می توانید از تابلو فرش و یا وسایل تزئینی لوکس استفاده کنید که کاملا بسته به سلیقه ی خود شما دارد.

محل قرار گیری آینه

بهترین محل برای آینه در اتاق کودکان

در اتاق کودک معمولا دختر ها به آینه کنسول علاقه ی خاصی دارند چرا که وسایل کودکانه ی خود را بر روی آن می چینند. دختر بچه ها و یا حتی بزرگتر هایشان برای شانه کردن مو ها و بستن گیره ها نیاز به آینه و فضایی دارند که این وسایل را روی آن قرار دهند که وجود آینه و کنسول در اتاق کودک می تواند نیاز را برطرف کند. علاوه بر کاربرد های مختلفی که آینه و کنسول برای کودکان دارد می تواند داشته باشد. به این موضوع هم می توان اشاره کرد که خود را یک شخصیت واقعی و مستقل ببینند و می تواند در شخصیت سازی کودک تاثیر گذار باشید. در این آموزش سعی کردیم بهترین محل برای آینه در منزل که کاربرد های مختلف و زیبایی های مختلفی را به منزل شما می دهد به خوبی به شما معرفی کنیم. سعی کنید به بهترین شکل ممکن از نکاتی که در این آموزش به شما گفته شد استفاده کنید تا خانه ای زیباتر داشته باشید. سعی کردیم به خوبی نکات لازمه را به شما انتقال دهیم ولی با این حال اگر سوالی در این رابطه دارید حتما در بخش کامنت ها سوالات خودتان را از ما بپرسید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.