Whatsapp

مشاوره رایگان

آینه کاری ستون خانه

فهرست

یکی از روش های زیبا سازی منزل آینه کاری ستون ها می باشد که در ادامه مطالبی را در این خصوص در اختیار شما قرار دادیم

در آپارتمان های با متراژ بالا (معمولا بالای ۷۰ متر) وجود یک یا چند ستون در وسط پذیرایی و بدون هیچ زیبایی ظاهری خاصی قرار دارند. در گذشته بعضی از ساختمان ها ستون ها را با سنگ هایی که با طرح های زیبایی برش خورده بودند زیبا سازی می کردند. بعضا هم از عکس های مختلف برای زیبایی ستون استفاده شده است.

وجود ستون ها در ساختمان ها اکثرا ضروری است و نقش مهمی در بنای ساختمانی دارد ولی معمولا ستون ها از زیبایی خاصی برخوردار نیستند که از این رو در چند سال اخیر معمولا برای زیبا کردن ظاهر ستون ها از آینه های مدرن استفاده می شود. استفاده از آینه برای زیبا تر کردن ستون خانه ایده ی خیلی خوبی است اما باید نکاتی را قبل از انجام آینه کاری در نظر داشته باشید که می خواهیم در این مقاله این نکات مهم را در رابطه با آینه برای ستون خانه به شما آموزش دهیم.

آینه کاری چیست؟

قبل از هر چیزی می خواهیم به شما در رابطه با آینه کاری توضیحاتی را بدهیم و شما را با آینه کاری بیشتر آشنا کنیم. آینه کاری ایده ای است که در دکوراسیون داخلی برای زیبا سازی بخش های مختلف خانه(با توجه به نظر معمار شما) با استفاده از آینه ها با اشکال مختلف هندسی(مثلا دایره، لوزی و…) مورد استفاده قرار می گیرد. پیشینه ی این هنر زیبا به دوره ی ساسانیان باز می گردد.

از مزیت های آینه کاری در منزل این است که آینه کاری سبب می شود که فضای معمولی یک خانه روشن تر و بزرگتر دیده شود. و بی شک در زیبایی و دلنشینی خانه ی شما بی تاثیر نیست. همچنین ضخامت لازم برای آینه کاری ۱تا ۲ میلی متر است.

آینه در ستون منزل

چرا آینه کاری کنیم؟ مزایای آینه کاری چیست؟

همانطور که در بالاتر هم گفتیم آینه کاری فضای کار و زندگی ما را زیبا تر می کند و از همه مهم تر در فضایی که آینه کاری شده نور دو برابر می شود. و یا حتی شما با استفاده از یک آینه ساده می توانید تاثیر افزایش نور را در منزل خود متوجه شوید. به همین دلیل آینه کاری می تواند به خانه هایی که نور کمتری دارند در افزایش نور خانه کمک کند. آینه کاری پوششی مناسب و جذاب برای قسمت های مختلف منزل شماست و از طرفی در فرهنگ ما ایرانی ها آینه نماد پاکی و صداقت است.

آینه کاری ستون

آینه کاری راهی برای زیبا تر کردن ستون ها در منازلی با متراژ بالا است. طرح هایی که در آینه کاری ستون ها استفاده می شود کاملا بستگی به سلیقه ی شخصی خود شما دارد. آینه کاری ها با طرح های مختلف در بازار وجود دارد و طرح ها را می توان در حالت آینه های تمام قد، کاملا سالم، آینه های شکسته اسم برد. آینه کاری ها در رنگ های مختلفی وجود دارد که با توجه به رنگ وسایل منزل میتوانید رنگ آینه را انتخاب کنید. در ادامه آینه های مختلفی که می توانید در آینه کاری ستون استفاده کنید را برای شما اسم میبریم:

  1. آینه سه بعدی
  2. آینه ونیزی
  3. آینه طلایی
  4. آینه برنز
  5. آینه آنتیک
  6. آینه با نور پردازی مخفی
  7. آینه دودی
  8. آینه مسی

آینه کاری ستون منزل

به جز آینه کاری ستون ها شما می توانید بخش های مختلفی از منزل خود را با آینه کاری زیبا کنید. آینه به هر شکلی را میتوانیم در منزل به کار بگیریم فقط باید بدانیم که آن را کجا و به چه شکلی به کار ببریم. از مزایای آینه کاری منزل هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش نور محیط
  2. زیبایی محیط
  3. بزرگ جلوه دادن
  4. پوشش ایراد ها
  5. افزایش دید نقاط کور

جمع بندی

آینه برای ستون خانه نقش بسیار مهمی در زیبایی دارد چرا که همانطور گفتیم ستون ها معمولا به خودی خود زیبایی خاصی ندارند و با آینه کاری با اشکال مختلف می توانیم ظاهر ستون ها و منزل خود را چند برابر کنیم. از طرفی نور پردازی منزل هم خیلی بهتر و بیشتر می شود. سعی کردیم نکات مهم و مختلفی در رابطه با آینه برای ستون خانه را به شما بگوییم که بتوانید از این نکات برای زیبایی هر چه بیشتر منزل خود استفاده کنید. اگر در این رابطه سوالی داشتید حتما در بخش کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.