Whatsapp

مشاوره رایگان

چگونه میز قهوه خوری مان را جذاب و خاص دیزاین کنیم ؟

چگونه میز قهوه خوری مان را جذاب و خاص دیزاین کنیم؟

فهرست

آیا خرید میز قهوه خوری لازم است ؟

امروز قصد داریم تا به انواع چیدمان میز قهوه خوری بپردازیم تا بتوانیم با لوازم ساده و دم دست ، میزی جذاب و کاربردی دیزاین نماییم .قبل از این که به سراغ انواع چیدمان میزهای جلو مبلی و قهوه خوری برویم ، فیلم کوتاه زیر را مشاهده نمایید تا با آخرین مرحله ساخت میزهای قهوه خوری مجموعه زد دیزاین آشنا شوید و ببیند چطور این میزها ضد رطوبت و آب گریز می شوند .

میز قهوه خوری یا همان جلو مبلی ، لازمه هر مبلمانی هست و بدون آن خرید مبل و کاناپه معنایی ندارد .شاید این وسیله یکی از مهمترین قطعه ها در اتاق نشیمن شما باشد ، زیرا محلی برای قرار دادن تنقلات ، ریموت کنترل ، کتاب و عینک مطالعه و یا فضایی برای صرف یک قهوه خانوادگی وجود دارد. میز قهوه خوری ، کاناپه و تلویزیون ترکیبی کاملاً اساسی برای هر خانه ایی به نظر می رسند .معمولا این میز در نزدیکی تلویزیون قرار دارد و افراد برای صرف چای یا قهوه ، خوردن میوه و تنقلات و حتی انجام یکسری کارهای مورد علاقه از جمله بازی ، تماشای فیلم ، جدول حل کردن و … این میزها را بسیار مورد استفاده قرار می دهند .

میز قهوه خوری

چگونه می توان میز قهوه خوری را زیباتر نشان داد ؟

میزهای قهوه خوری یا کافی تیبل ،در اتاق نشیمن از جایگاه و عملکرد برجسته ای برخوردار هستند. از آنجا که نگاه ها به آن قسمت بیشتر معطوف خواهد بود ، آن را همیشه مرتب نگاه دارید . این میز ، بسیار کاربردی بوده و تقریبا هر روز مورد استفاده قرار می گیرد و اهالی خانه ساعاتی از روز را دور این میز می نشینند .

با رعایت نکات کلیدی و اساسی در زمینه چیدمان اتاق نشیمن و میز جلو مبلی تان ، می توانید ظاهر میز قهوه خوری را از یک آیتم ساده به یک نقطه کانونی جذاب تبدیل نمایید .

دیزاین میز

استفاده از شمع های دکوری

تنوع برای خرید شمع در بازار بسیار زیاد بوده و با توجه به بودجه و رنگ چیدمان می توایند از انواع شمع های دکوری ، معطر ، نسوز و … استفاده نماید . طبق علم فنگ شوی روشن نمودن شمع بسیار سفارش شده است و تقریبا این آیتم دکوری را اکثر افراد برای دیزاین میز قهوه خوری می پسندند . مگر افرادی که به بوی شمع و دود حاصل از آن آلرژی داشته ، که می توانند از شیشه های در دار استفاده کنند . و هنگامی که می خواهند شمع را خاموش کنند ، درب شیشه را ببندند .

دیزاین میز

معجزه گل طبیعی و گلدان سرسبز

سعی کنید حداقل از یک نوع گل برای دیزاین میز خود استفاده کنید . در عالی ترین نمونه ، گل های طبیعی رنگ و بو و ظاهر خاص به اتاق می بخشند . علاوه بر آن استفاده از گلدان های طبیعی که نور زیادی هم نمی خواهند مثل کاکتوس ،طراوت و زیبایی خاصی به محیط می بخشد . استفاده از گیاهان درون شیشه ( تراریوم ) هم بسیار زیبا و خاص می باشند .

استفاده از کتاب های دکوری

برخی ترجیح می دهند ، چیدمان میز قهوه خوری و خرید اکسسوری های منزل شان طبق مد روز باشد . از این رو از یکی از جذاب ترین این آیتم ها که کتاب های دکوری و یا مصور است ، بر روی میز قهوه خوری استفاده می کنند . که ظاهری هنری و متفاوت به خانه می دهد .

میز جلو مبلی

سینی دکوری

همیشه تعدادی وسیله کاربردی و کوچک روی میز وجود دارد که قرار دادن آن ها در یک سینی دکوری ، ظاهری زیبا و نظم بیشتری به میز می بخشد . در این سینی می توانید از قندان، نمکدان، شمع های دکوری ، گلدان طبیعی و … به زیباترین حالت ممکن استفاده نمایید .

تنقلات خوشمزه

بهتر است همیشه تنقلاتی روی میز وجود داشته باشد که هم ظاهر عامه پسند داشته باشد و هم حس و حال جریان داشتن زندگی را نمایش دهد .

می توانید از یک ظرف میوه ی جذاب ، یک بشقاب شیرینی ، آجیل ، شکلات و آبنبات و … استفاده نمایید . در کنار این تنقلات ملزومات وابسته به آن ، از قبیل پیش دستی و کارد و چنگال و … را نیز در صورت تمایل می توانید قرار دهید .

میز قهوه خوری

۸ اصل کلی برای چیدمان میز قهوه خوری :

فارغ از هر سبک دکوراسیون منزل تان ، باید موارد کلی و اصول چیدمان را رعایت کنید تا نتیجه کار جذاب و دلپسند شود . ما در ادامه به ۱۰ مورد از اساسی ترین این نکات به صورت تیتراژ اشاره می کنیم .

  1. تمیز بودن و نظافت روزانه میز قهوه خوری را فراموش نکنید ، هر اندازه میز شما اصولی و با اکسسوری های گران قیمت چیده شده باشد ولی تمیز نباشد ، هیچ زیبایی ندارد .
  2. به طور ماهیانه و یا فصلی با جا به جا کردن چیدمان ، حال و هوای جدیدی به محیط ببخشید .
  3. حتی الامکان ، از یک موجود زنده ، مثل گل طبیعی ، گلدان کوچک ، کاکتوس و یا تراریوم استفاده نمایید .
  4. میز را بیش از حد پیچیده یا شلوغ نکنید.
  5. برای زیبایی بصری ، به تقارن و هماهنگی رنگ و ارتفاع اکسسوری ها دقت نمایید .
  6. از معجزه شمع غافل نشوید .
  7. دقت نمایید تمام دکوری های روی میز قهوه خوری از نظر رنگ ، سبک ، شکل یا موضوع مشابه ، به هم متصل شوند.
  8. در زمان چیدمان میز قهوه خوری ، از اجسام بلند و باریک که مانع دید افراد نشسته در دو طرف میز می شوند ، خودداری کنید .

در خاتمه لازم به ذکر است ، انواع میز چوبی، از جمله میز عسلی، قهوه خوری و میز جلو مبلی را می توانید در مجموعه زد دیزاین مشاهده کرده و اقدام به خرید نمایید .

چگونه میز قهوه خوری مان را جذاب و خاص دیزاین کنیم؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 

تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.