Whatsapp

مشاوره رایگان

نکاتی برای خرید مبلمان

نکاتی برای خرید مبلمان

فهرست

انواع مبلمان و نکاتی برای خرید مبلمان مناسب

خرید مبلمان یک سرمایه گذاری بلند مدت چند ساله است؛ مبلمان جز وسایلی است که همه ی ما همه روزه از آن استفاده میکنیم و سهل انگاری در خرید مناسب مبلمان میتواند آسودگی ما را در محل استراحت مان برهم زند ؛ بدون شک ما برای خرید مبلمان مناسب سلایق مختلفی داریم. بنابراین لازم است تا در به نکاتی برای خرید مبلمان توجه کنیم.

نکاتی برای خرید مبلمان

انواع کلی مبلمان منزل

مبلمانی که در منازل استفاده میشود به سه دسته تقسیم میشود:

  •  مبلمان کلاسیک
  • استیل یا سلطنتی
  • و راحتی

مبلمان سلطنتی

بعضی ها از مبلمان سلطنتی استقبال میکنند این دسته از افراد که اکثرا گروه های سنی بالا هستند؛ باید خانه هایی مجلل و اشرافی با متراژ بزرگ داشته باشند ؛ حقیقتاً مبلمان استیل محل مناسبی برای نشستن و استراحت دائمی نیست .

نکاتی برای خرید مبلمان

این مبلمان جهت استفاده در اتاق پذیرایی و نشستن مهمانان مناسب است و افرادی که  متراژ خانه شان کوچک است با داشتن مبلمان استیل نمیتوانند احساس راحتی کنند و مجبورند روی زمین بنشینند .

مبلمان استیل به هیچ وجه مناسب خانه های کوچک نیست! چون اگر یک دست مبلمان استیل بخرید مجبورید در طرف دیگر خانه برای راحتی خودتان یک دست مبلمان راحتی هم بگذارید

نکاتی برای خرید مبلمان
جنس و دوام مبلمان سلطنتی

این مبلمان به دلیل استفاده از چوب های بسیار مرغوب مثل راش ( منبت پذیری خوبی دارد ؛ در برابر رطوبت مقاوم است) و گردو با منبت کاری های مجلل و کم استفاده شدن از فوم بلعکس مبل های راحتی قیمت بسیار بالایی دارد .

نکاتی برای خرید مبلمان

در مبلمان سلطنتی جهت با شکوه به نظر رسیدن مبلمان  از ویژگی های خاصی استفاده میشود  مثل ارتفاع بالا و منبت کاری های خاص روی پایه ها؛ دسته ها و تاج مبلمان که هر چقدر در منبت کاری از گل های ریزتر استفاده شود قیمت مبلمان بالاتر می رود در حقیقت این بزرگترین تفاوت بین مبل های سلطنتی و راحتی می باشد

البته ناگفته نماند که مبل های سلطنتی به دلیل استفاده از کلاف های بیشتر  از عمر بالایی برخوردارند .

علاوه بر این ؛ این مبل ها وزن بالایی دارند که بالا بودن وزن نتیجه ی استفاده از کلاف های بیشتر است که در نتیجه قیمت نهایی مبلمان را بالاتر میبرد .

نکاتی برای خرید مبلمان

مبل تک نفره با طراحی خاص

برای دیدن مبلمان زد دیزاین کلیک کنید.

مبلمان راحتی

و اما آن دسته از تیپ شخصیت هایی که دوست دارند به محض رسیدن به خانه روی مبل دراز بکشند و یک چایی میل کنند و استراحت کنند باید مبل راحتی انتخاب کنند .

نکاتی برای خرید مبلمان

از مناسب ترین مدل های مبلمان راحتی میتوان از طرح مبلمان ال شکل نام برد که برای پر کردن فضاهای پرتی خانه و دلباز دیده شدن خانه آن را انتخاب میکنند .

 

طرز چیدمان این مبل به شما این امکان را میدهد که به راحتی ساعت ها جلوی تلویزیون استراحت کنید و خستگی تان دربرود . اکثر زوج های جوان که شاغل هستند و خانه های کوچکی دارند از این طرح استقبال میکنند .

نکاتی برای خرید مبلمان

خیلی از افراد هم که در سویت زندگی میکنند که فاقد اتاق خواب می باشد از طرح مبل های تخت خواب شو استقبال میکنند آن ها به راحتی میتوانند مبلمان خود را به شکل تخت درآوردند و راحت و آسوده بخوابند بدون نیاز داشتن به اتاق خواب مجزا .

نکاتی برای خرید مبلمان

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک هم دسته ی دیگری از انواع مبلمان بود که از مدل شلزون میتوان به عنوان یک مدل مبل کلاسیک که بسیار پرطرفدار است نام برد ؛ شزلون طرح مدل سلطنتی خود را در عین راحتی حفظ کرده است .

نکاتی برای خرید مبلمان

نکاتی برای خرید مبلمان

ابعاد مبلمان

نکته ی مهم دیگری  که در خریدن مبلمان حائز اهمیت است این است که در خرید مبلمان به ابعاد آن باید بسیار دقت کنید که مسیر رفت و آمد شما را در منزل دچار مشکل نکند و متناسب با عرض اتاق باشد .

و اگر حیوان خانگی دارید از پارچه هایی با ضخامت بالا  استفاده نمایید

نکاتی برای خرید مبلمان

دسته های مبل از دیگر مواردی است که باید به آن دقت کنید ؛ باید در نظر داشته باشید که مبلمانی که شما با آن راحت هستید دسته ی پهن و کوتاه باید داشته باشد یا دسته ی بلند تری مد نظر راحتی شماست.

نکاتی برای خرید مبلمان اداری

در خرید مبلمان برای محیط کار خود نیز باید بسیار دقت نمایید ؛ زیرا شما ساعت های بسیار زیادی را در محل کار خود سپری میکنید و محیط کاری تاثیر بالایی در بهروری بالای کارمندان دارد .

نکاتی برای خرید مبلمان

و دقت در انتخاب مبلمان با اندازه ی مناسب یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید مبلمان اداری بسیار حائز اهمیت است . بدیهی است که بودجه ی سازمان در انتخاب نوع مبل اداری شما یک مساله ی تعیین کننده در کیفیت مبلمان شما می باشد .

نکاتی برای خرید مبلمان

و مساله ای که مهم به نظر میرسد این است که در در پایان توصیه ما به شما عزیزان این است که ؛ در هر مکانی که برای خرید مبل اقدام مینمایید همیشه فاکتور کاربردی و راحت بودن آن را به زیبایی ظاهر مبلمان ارجعیت دهید

. و مورد مهمتر دیگر این که از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید و در انتخاب رنگ های هیجانی مانند قرمز برای منزل کمی تامل کنید برخی از رنگ ها مانع به آرامش رسیدن روح و روان می شوند و در محیطی که مبلمان آن کامل یک سره رنگ قرمز باشد در روند به آرامش رسیدن تان اختلال ایجاد میکند .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.