Whatsapp

مشاوره رایگان

شلف و استندهای خود را اصولی و با قاعده بچینیم

شلف و استندهای خود را اصولی و با قاعده بچینیم

فهرست

شلف ها در واقع همان اکسسوری هایی هستند که به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند و ما می توانیم لوازم دکوری و سایر اکسسوری های خود را روی آن ها قرار دهیم . چیدمان شلف دارای قوانین و استاندارهایی می باشد که با رعایت کردن آن ها ، ظاهر منزل ما نظم و زیبایی بیشتری به خود خواهد گرفت .

با رعایت این نکات حتی در چیدمان بوفه و کتابخانه نیز ، راحت تر خواهید بود و هر وسیله را در جای مخصوص خود قرار داده اید . در ادامه با سری مقالات مجموعه زد دیزاین همراه باشید تا اطلاعات به روز و جامعی در اختیارتان قرار دهیم .

چیدمان شلف پذیرایی

بهترین وسیله برای قرار دادن اکسسوری کنار میزهای تلویزیون ، استفاده از همین شلف های دیواری کم جا خواهد بود . مخصوصا اگر دستگاه تلویزیون را به دیوار نصب کرده باشید ، هوشمندانه ترین انتخاب ، همین شلف های چوبی دیواری خواهد بود .

پوشاندن دیوارهای مشکل دار،همیشه یکی از معظل های چیدمان می باشد . نصب و چیدمان شلف های چوبی ، می تواند تا حد زیادی ، زیبایی را به فضای شما ببخشد .

عده ای برای تزئین دیوار سرویس بهداشتی خود و قرار دادن لوازم بهداشتی ، از این شلف ها استفاده می کنند ؛ که در واقع با یک تیر دو نشان زده اند . هم جایی برای قرار دادن لوازم خود خواهند داشت و هم فضا را از سادگی و خلوتی در می آورند .

چیدمان استند

چیدمان شلف آشپزخانه

شاید عده ای تصور کنید ، چیدمان شلف قاعده و اصولی ندارد و هر وسیله که خواستید را می توانید در هر کجای طبقات قرار دهید . ولی باید بگوییم که قضیه کاملا برعکس بوده و حتی رنگ اکسسوری های مورد استفاده در زیبایی نهایی استند شما تاثیر گذار خواهد بود .

معمولا قاعده کلی بدین صورت است که برای طبقات پائینی ، لوازم حجیم و سنگین تر ، باکس ها و موارد بایگانی را قرار می دهیم .

طبقات میانی را برای لوازمی اختصاص می دهیم که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و باید در دسترس ما باشند . انواع شمع های مصرفی ، کتاب های مورد علاقه ، گلدان های طبیعی و … می باشند .

در بالاترین طبقه ، باید لوزام سبک تر قرار دهیم تا هم تعادل بصری حفظ شود و هم از خطرات احتمالی سقوط لوازم سنگین بر روی زمین جلوگیری به عمل آید .همچنین میتوانید از یک اکسسوری بزرگ و سبک استفاده نمایید و یا از چند شی تزئینی کوچک و سبک .

نکته مهم : باید تعداد اکسسوری های هر طبقه فرد باشد . مثلا یک اکسسوری بسیار بزرگ ، و یا ۳ یا ۵ عدد آیتم کوچک . انتخاب عدد فرد ،تعادل ظاهری و نظم بهتری خواهد داشت .

همچنین باید در هر طبقه از  چیدمان شلف ، شکل مثلث تداعی شود . یعنی لوازم بزرگ تر در کف طبقه گذاشته شود و آیتم های کوچک تر بر روی آن و یا در دو طرف شی بزرگ گذاشته شوند .

چیدمان شلف

انواع شلف در مجموعه زد دیزاین :

مجموعه زد دیزاین با در دست داشتن کلیه مواد اولیه طبیعی و روستیک ، ساخت انواع شلف ، طبقات چوبی ، کتابخانه های مدرن را با انواع چوب های طبیعی درختانی نظیر توسکا، گردو، راش، توت، پالونیا و غیره تولید نموده است .

بنا به فضای مورد نظر و بودجه در نظر گرفته می توانید از انواع شلف های دیواری به صورت تک عددی و یا تعداد بالاتر خریداری نمایید و یا از کتابخانه ها و استند های بزرگ ایستاده که بسته به فضای تان می توانید تعداد طبقات و ارتفاع آن را تغییر دهید .

بهترین متریال در ترکیب با چوب طبیعی فلز خواهد بود . این فلز ها با تنوع رنگی بالا و ضخامت های متفاوت قابل سفارش و تولید می باشند . این استند های ترکیبی با متریال چوب و فلز بسیار کاربردی بوده و تقریبا در هر خانه ای ، با اکثر دکوراسیون ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند .

چیدمان کتابخانه

چه اکسسوری هایی برای چیدمان شلف پیشنهاد می شود ؟

اگر چه تا حد بسیار زیادی این بخش به سلیقه شما و یا محل قرار گیری استند مربوط می شود ؛ ولی می توان به طور کلی موارد زیر را از پرطرفدارترین آیتم های چیدمان شلف دانست .

اگر شلف در اتاق خواب کودک یا سالن نشیمن و حتی دفتر کار شما قرار داشته باشد ، تغییرات زیادی در نحوه چیدمان این کتابخانه های مدرن ایجاد خواهد شد . مثلا عروسک در اتاق خواب کودک و یا تندیس های افتخار برای محل کار از نمونه های این تغییرات خواهد بود . ولی به طور کلی این ۱۲ مورد از اولین پیشنهادهای ما به شما برای چیدمان خواهد بود .

  1. قرار دادن کتاب های مورد علاقه خود (کتابهای هنری، آشپزی، مجلات زیبا، کتاب های تخصصی و …) به صورت چند تایی در حالت های افقی و یا عمودی .
  2. گلدان های طبیعی . البته با توجه به جنس چوبی طبقات مراقب میزان آبیاری و زه کش گلدان باشید .
  3. قاب عکس های خانوادگی در ابعاد متفاوت
  4. شمع های دکوری و معطر
  5. لوازم دکوری خاطره انگیز و سوغاتی
  6. یادگاری های خانوادگی
  7. اکسسوری های خاص
  8. قطعه ای ارزشمند و فاخر
  9. باکس های مدرن
  10. کوسن های اضافی
  11. تندیس های افتخار
  12. کره زمین و…

تمام استند های مورد نظر شما با چوب طبیعی و ام دی اف ، در تعداد طبقات گوناگون در مجموعه زد دیزاین قابل سفارش می باشد . امیدواریم توانسته باشیم ، اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه داده تا بتوانید محیط زندگی تان را هر چه زیباتر بیارایی . 

شلف و استندهای خود را اصولی و با قاعده بچینیم آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
شلف و استندهای خود را اصولی و با قاعده بچینیمتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.