Whatsapp

مشاوره رایگان

سینک بتنی در دکوراتیو آشپزخانه

فهرست

سینک ها یکی از اصلی ترین قسمت های آشپزخانه هستند که برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرند. سینک ها متریال های مختلفی دارند که هر یک از این متریال ها قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. بتن ماده ای است که علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و جذاب، از مقاومت و سرسختی بسیار بالایی برخوردار می باشد. استفاده از سینک بتنی در دکوراتیو آشپزخانه شاید در همین ابتدا برای شما مناسب نباشد، ولی قطعا با مشاهده طرح و مدل های این سینک ها شما نیز به لیست طرفداران سینک های بتنی خواهید پیوست. سینک های بتنی تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و برای هر دکوراسیونی می تواند جذاب و زیبا باشد. در شرکت زد دیزاین طرح های متنوعی از سینک ها و روشویی های بتنی تولید می شود و شما می توانید از این مدل ها در وبسایت زد دیزاین دیدن کنید

دلیل محبوبیت سینک های بتنی چیست؟

در صورتی که شما نیز پیگیر دکوراسیون جدید برای بخش های مختلف خانه هستید، می دانید که متریال های بسیاری وجود دارد که می تواند فضا را برای شما طراحی کند. ولی چرا سینک های بتنی محبوب شده است؟ این روشویی از نظر بصری جذابیت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاومت بالا می توان آن را در آشپزخانه های خانگی و صنعتی نصب کرد. کیفیت ساخت بالا، مقاومت عالی، استفاده از متریال درجه یک، جلوه جذاب و … از جمله دلایل محبوبیت آنها به شمار می رود.

سینک بتنی در دکوراتیو آشپزخانه

سینک بتنی کلاسیک

سینک های بتنی کلاسیک طرحی شبیه به سینک های معمولی دارند با این تفاوت که بر روی بدنه این سینک ها نقش هایی حکاکی شده است که جلوه ای بسیار چشم نواز و تماشایی به این سینک ها می دهد. شما می توانید از این سبک سینک ها در آشپزخانه های کلاسیک و بزرگ بهره ببرید. لازم است بدانید که جنس و کیفیت این سینک ها بسیار مقاوم است و در برابر ضربه و فشار هیچ گونه آسیبی نخواهد دید.

سینک بتنی مدرن

سینک های مدرن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این سینک ها اغلب به صورت ساده و بدون هیچ نقشی طراحی می شوند و جلوه بسیار خاصی را به فضا می بخشند. از طرفی سینک های مدرن فضای کمی را اشغال می کنند و می توان از آن ها برای جلوه بخشی به انواع متریال های موجود در آشپزخانه استفاده کرد. این سینک ها با انعکاس نور خود فضا را بزرگ تر و دلبازتر خواهند کرد.

سینک بتنی کلاسیک

همان طور که می دانید سینک ها قابلیت شکل پذیری بالایی دارند و می توان آن را به شکل دلخواه شما طراحی کرد. سینک های بتنی کلاسیک اغلب ابعاد بزرگ تری دارند و طرح و نقش های موجود بر روی آن به صورت جذابی خودنمایی می کند. بنابراین شما می توانید از آنها به خوبی برای افزایش زیبایی و جذابیت خانه خود استفاده کنید.

سینک بتنی

مزایای سینک بتنی در خانه

سینک های بتنی انعطاف پذیری بالایی دارند و می توان آن را در طرح و رنگ های مختلفی سفارش داد. بتن صیقل پذیری بسیار بالایی دارد و فوق العاده عالی و جذاب به نظر می رسد. از همه مهم تر این که مقاومت بسیار بالایی دارند و در برابر ضربه و فشار آسیبی نمی بینند. همچنین شما می توانید بتن را با سایر متریال ها نیز ترکیب کرده و نمایی فوق العاده زیبا و جذاب را طراحی کنید. اجرای راحت سینک های بتنی نیز از دیگر مزایایی است که می توان برای این محصول در نظر گرفت. این سینک ها از ساختاری استاندارد و اصولی پیروی می کنند و به آسانی قابل نصب است. عدم لکه پذیری نیز از دیگر مزایای سینک های بتنی به شمار می رود. بدین صورت که متریال بتن لکه ها را بر روی خود نشان نمی دهد و می توان به راحتی آن را با استفاده از انواع شوینده ها تمیز کرد. آنها ابعاد متنوعی دارند و قابل نصب در تمامی مکان ها می باشد. بنابراین متراژ آشپزخانه شما هر چقدر باشد باز هم می توانید این سینک ها را در آشپزخانه نصب کنید.

نحوه نصب سینک بتنی در آشپزخانه

برای نصب سینک های آشپزخانه بتنی باید دقت زیادی به خرج دهید. پس از نصب باید به خوبی آن را واکس زده و درزبندی را انجام دهید تا هیچ نشتی در آن وجود نداشته باشد. بنابراین توصیه می کنیم که برای افزایش کیفیت سینک های آشپزخانه، برای نصب از افراد متخصص کمک بگیرید.

هزینه سینک بتنی در دکوراتیو آشپزخانه

از دیگر مزایای استفاده از سینک بتنی در دکوراتیو آشپزخانه هزینه اجرای پایین آن ها است. بدین صورت که متریال بتن بسیار ارزان تر از سایر متریال های سینک هستند و اجرای آن صرفه اقتصادی بیشتری دارد. بنابراین برای داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا با هزینه ای منصفانه استفاده از سینک های بتنی بهترین گزینه به شمار می روند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.