Whatsapp

مشاوره رایگان

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی

فهرست

دیزاین سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی  ، یکی از قسمت های منزل می باشد که برای یک فرد خانه دار دارای اهمیت زیادی است و در واقع نظافت و آراستگی آن فضا ، نشان دهنده سلیقه و درجه تمیز بودن صاحب خانه را نشان می دهد . ولی مشکلی که همیشه وجود دارد این است که بسیاری از سبک های دیزاین سرویس و حمام ، مطابق فرهنگ و نقشه های خارجی بوده و  با فضا و ابعاد منزل ما ایرانی ها همخوانی ندارد .و فقط با دیدن تصاویر آن ها ، از حمام و سرویس فعلی خود دلسرد می شویم و انگیزه ایی برای تغییر دکوراسیون نخواهیم داشت .

ما در مجموعه زد دیزاین ، با در دست داشتن خط تولید انواع روشویی ،آینه و سایر ملزومات کاربردی در سرویس بهداشتی ، به معرفی ۴ سبک برای طراحی این فضا می پردازیم تا با هر نوع بودجه و سلیقه ایی بتوانید بهترین ایده را برای منزل خود انتخاب نمایید .

خرید روشویی

۴ سبک پرکاربرد در طراحی سرویس بهداشتی :

  1. سبک روستیک
  2. سبک مینیمال و مدرن
  3. سبک کلاسیک
  4. سبک سنتی

لازم به ذکر است که در مقالات تخصصی اروپا و آمریکا ،بالغ بر ۳۰ سبک برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام ارائه شده است که بسیار تخخصی و ریزبین بوده و بسته به فضای محل زندگی و حتی آب و هوای شهر یا کشور ، دیزاین و طراحی متفاوتی در نظر گرفته اند ؛ ولی این ۴ سبک بالا جزء متداول ترین دسته ها بوده و بیشترین استقبال از آن ها شده است . و شاید بتوان بسیاری از طرح های دیگر در این چهار گروه گنجاند .صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی دیگر مانند گذشته نیست و تنوع بسیار زیادی در تولید انواع روشویی ، شیر آلات و اکسسوری ها به وجود آمده است .

سبک روستیک در طراحی سرویس بهداشتی :

در این سبک تاکید بر استفاده از عناصر طبیعی نظیر چوب های گردو ، روشویی هایی با متریال های طبیعی نظیر سنگ رودخانه ای ، بتن ، مس و … به چشم می خورد . برای دیزاین به این سبک می توان از اکسسوری های قدیمی نیز استفاده کرد . مثلا اکسسوری خاص چوبی را در این نوع حمام می توان قرار داد . تصویر بالا یکی از نمونه های روستیک دیزاین ،می باشد .

اگر به دنبال خرید انواع مصنوعات روستیک و دست ساز هستید ، ما به شما مجموعه زد دیزاین را معرفی می کنیم ،تا با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخابی زیبا و خاص داشته باشید . در این مجموعه ساخت انواع روشوی خاص ، آینه های دکوراتیو دست ساز و هر آن چه که مربوط به دیزاین روستیک می باشد ، طراحی و تولید می شود .

سبک مینیمال ( مدرن ) را چگونه وارد فضای سرویس بهداشتی و حمام کنیم ؟

این سبک بسیار مورد توجه نوعروسان بوده و با سلایق نسل جدید بسیار همخوانی دارد . اجتناب از شلوغی و استفاده از اکسسوری های ظریف ، از بارزترین ویژگی های این سبک است .در این سبک از لوازم پر زرق و برق و رنگ های تند نباید استفاده کرد . سادگی و خلوت بودن را باید در این سبک طراحی سرویس بهداشتی احساس نمود .استفاده از رنگ های سفید و روشن از مشخصات اصلی سبک مینیمال می باشد .

دیزاین سرویس بهداشتی

سبک کلاسیک ، جذاب ترین انتخاب برای لوکس پسندها :

افرادی که به دنبال دیزاین های لاکچری ، تجملاتی و سلطنتی هستند ، از طرفداران اصلی این سبک هستند . هر چه یک محیط زرق و برق بیشتری داشته باشد و از شیرآلات طلایی و براق در آن استفاده شده باشد ، بیشتر نظر این افراد را جلب می کند .

پیشنهاد نصب کردن یک لوستر جذاب برای روشنایی سرویس بهداشتی ، برای این افراد ایده آل خواهد بود . در این نوع طراحی ، از رنگ های زنده و براق بدون هیچ محدودیتی می توان استفاده نمود . رنگ طلایی در این سرویس ها باید وجود داشته باشد ، تا رضایت خاطر صاحب خانه جلب شود .روشویی سنگی و مرمری در این نوع طراحی ها پیشنهاد می شود .

 

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی به سبک سنتی یا traditional

بارز ترین و اولین ویژگی این نوع دیزاین ، کاشی کاری های سنتی و استفاده از رنگ های آبی و سبز می باشد . در طراحی سرویس بهداشتی با تم سنتی، از کاشی کاری باید نهایت استفاده را برد و حتی می توان در گوشه و یا کنج دیوار سکویی با کاشی های کوچک و رنگی ساخت که یادآور حمام های قدیمی باشد. نقش های روی کاشی های کف بسیار سرگرم کننده هستند و به فضا شخصیت و کاراکتر می بخشد. استفاده از شیرآلات ساده تر ، آینه های بزرگ و بدون قاب در طرح سنتی ایده آل خواهد بود .

دیزاین سرویس بهداشتی آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
دیزاین سرویس بهداشتیتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.