Whatsapp

مشاوره رایگان

زیباترین اکسسوری ها برای سرویس بهداشتی

زیباترین اکسسوری ها برای سرویس بهداشتی

فهرست

اکسسوری چیست و در کجای منزل کاربرد دارد ؟

به طور کلی به کلیه ملزومات و لوازمی که برای راحتی و زیبایی و دکور بیشتر فضا مورد استفاده قرار می گیرند، اکسسوری می گویند. اکسسوری سرویس بهداشتی، به مواردی نظیر آینه، جامایعی، جا حوله ای، گلدان طبیعی، ست سطل آشغال، پادری، جاشمعی و… گفته می شود .اکسسوری در هر فضایی، نقش ادویه در غذاها را دارند.  همانطور که ادویه ها باعث مزه دار کردن غذاها و عطر و طعم بیشتر آن ها می شود ، وجود اکسسوری به هر محیطی روح می بخشند.

مطلب پیشنهادی :اکسسوری در دکوراسیون داخلی منازل

انواع ست و اکسسوری سرویس بهداشتی :

اگر فضای سرویس بهداشتی منزلتان ، به اندازه کافی گنجایش دارد ، میتوانید از ست های ۴ یا ۶ تکه ی سرویس بهداشتی استفاده نمایید .بهترین نوع ست سرویس دستشویی باید چند ویژگی را داشته باشد؛

  • از لحاظ جنس باید بهداشتی و آنتی باکتریال باشد
  • با رنگبندی فضای شما همخوانی داشته باشد
  • ظاهری زیبا و شیک داشته باشد
  • تنوع رنگ و مدل داشته باشد
  • مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده داشته باشد

چه مواردی جزء واجبات هر سرویس بهداشتی می باشد ؟

اگر فضای کوچکی برای سرویس بهداشتی دارید ، باید از واجب ترین آیتم ها شروع کنید و سپس سراغ اکسسوری های دستشویی خود بروید .در مورد انتخاب توالت ، سبک های فرنگی و توکار فضای نسبتا کمتری گرفته و نظافت و ظاهر بهتری دارند .

دومین آیتم ضروری و واجب هر دستشویی ، نصب یک روشویی زیبا می باشد . این روشویی می تواند از هر نوع و مدلی باشد . روشویی سنگی ، روشویی بدون کابینت ، روشویی سنگی رودخانه ای ، روشویی بتنی و… از تنوع نسبتا بالایی برخوردارند ، که می توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی را انتخاب نمایید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

اگر فضای نصب روشویی شما کوچک و یا زاویه دار است و در کنج قرار گرفته ، مدل های روشویی رودخانه ای به دلیل تنوع بالای شکل و ابعاد ، بسیار پیشنهاد می شود .روشویی سنگی رودخانه ای با توجه به قیمتش ، دوام و استحکام خوبی دارند . و هر چقدر سرویس بهداشتی شما ساده و خلوت باشد ، با نصب یک روشویی سنگی ، دستشویی خود را از یک محیط معمولی به یک فضایی بسیار زیبا تبدیل می کنند .در فیلم کوتاه زیر چند نمونه از این روشویی های روستیک را خواهید دید .

اکسسوری های لازم سرویس بهداشتی :

  1. جا حوله ای : هیچ قانون مکتوبی برای محل نصب جا حوله ای وجود ندارد . و این امر کاملا سلیقه ای می باشد . ولی برای قرار دادن حوله در نزدیکی توالت باید دسترسی راحت را در نظر بگیرید .
  2. جا مایعی : با توجه به بودجه و سلیقه ی خود ، میتوانید از مدل های چشمی و یا ساده خریداری نمایید . اگر فضای کمی در اختیار دارید از جا مایع هایی که در دیوار نصب می شوند استفاده نمایید .
  3. شلف یا اباژور :اکسسوری اباژور که طاقچه زیر آینه هم گفته می شود از لوازم ضروری برای شیک کردن روشویی سرویس بهداشتی هست که علاوه بر ظاهر زیبا بسیار هم کاربردی می باشد. با نصب شلف های چوبی و یا شیشه ای بدون کوچک شدن فضا ، می توانید لوازم ضروری نزدیک مسواک ، خوشبو کننده ، شمع و … را بر روی آنها قرار دهید .
  4. آینه های روشویی : قطعا از اولین ملزومات و اکسسوری روشویی شما ، خرید آینه خواهد بود . پیشنهاد ما در زد دیزاین نصب آینه هایی است که با هر سبک دیزاینی همخوانی داشته و ضد آب و ضد بخار باشند .
مطلب پیشنهادی زد دیزاین :جدیدترین مدل آینه چوبی و روستیک

خرید آینه چوبی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.