Whatsapp

مشاوره رایگان

انتخاب آینه قدی چوبی

انتخاب آینه قدی چوبی

فهرست

انتخاب شیک ترین آینه قدی چوبی

فرض کنید قصد رفتن به مهمانی و یا جشنی را دارید، بهترین لباس خود را پوشیده و در مقابل آینه می ایستید، آینه ای که احتمالا، فقط نیمی از شما (بالا تنه و یا پایین تنه) را نشان می دهد. و یا قرار است کسی به خانه تان بیاید و شما باید آراسته باشید، از این که نمی توانید اندام و پوشش تان را بطور کامل در آینه قدی چوبی ببینید چه حسی دارید؟ قطعا این مسئله که بتوانی تمام قد، نظاره گر خود باشی، بسیار خوشایند است. اما راه حل چیست؟ از چه ترفند و ابزاری باید استفاده کرد؟؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه های قدی چوبی است، که علاوه بر کاربردی بودن، زیبا نیز هستند. در ادامه بیشتر شما را با آن آشنا می کنیم…

تاریخچه آینه قدی

هزاران سال پیش انسان ها از فلزات براقی چون: طلا، نقره و برنز یرای دیدن تصویر خود بهره می گرفتند، تا اینکه در سال ۱۳۰۰ میلادی یک صنعتگر ونیزی، آینه شیشه ای را با مالیدن جیوه و قلع در پشت شیشه، ابداع نمود. این اختراع در طی سالیان دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شد، به گونه ای که کاربرد آن از دیدن تصویر افراد در آینه، فراتر رفت و هم اکنون در صنایع پزشکی، خودرو سازی، فانوس دریایی و حتی جهت تزئینات شهری و عنصری دکوراتیوی، کارایی بسیاری دارد.

 

آینه قدی

آینه های قدی و ویژگی های منحصر به فرد آن

آینه ها را در ابعاد، طرح و مدل های مختلفی می سازند، که جدا از نشان دادن ظاهر افراد، نقش دکوری و تزئینی را نیز ایفا می کنند و جذابیت وسایل محیط را نیز با انعکاس نور، افزایش می دهند. ارتفاع این سازه، از ۱.۵ متر بیشتر است. از مواردی که باید در انتخاب آینه، علاوه بر زیبایی بدان توجه داشت، کیفیت، شفافیت و مقاومت شیشه است. تفاوت آینه های قدی در شکل، جنس قاب و یا آپشن های دیگر است که در ادامه توضیح می دهیم.

 آینه قدی چوبی و دیگر انواع  آینه

آینه قدی را به دو دسته ثابت و متحرک بودن و پایه دار و بدون پایه تقسیم بندی می کنند. منظور از متحرک بودنt قابلیت جابجایی، آن به هر قسمت از خانه است. در زیر به چند نمونه از انواع آن اشاره می کنیم:

  • قاب دار: از نوع متحرک است و آن را در تنوع گسترده ای از جنس چوب، MDF، مسی، حصیری، چرم، مکرومه، PVC، فلز و… می سازند. که بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون منزل هماهنگ باشد. برای مثال: در سبک کلاسیک، قاب های چوبی مناسب تر است. این نوع را هم بدون پایه و هم پایه دار عرضه می کنند. در ادامه آینه های قدی چوبی را مورد بررسی قرار می دهیم.
  • دیواری: از پرکاربرد ترین نوع در صنایع شیشه و آینه، آینه قدی دیواری و ثابت است و مناسب برای فضاهایی که جای خالی زیادی دارند. قابل نصب روی کمد نیز هستند. و دارای انواع گوناگونی نظیر: کنسول ها، دایره ای شکل و… . آینه های دیواری، بدون پایه هستند و معمولاً­­ نوع آن را با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب می کنند.
  • چراغ دار: آینه چراغ دار یا هالیوودی، از محبوب ترین آینه های قدی است که از لامپ های LED، برای نور پردازی بهتر و جذابیت بیشتر استفاده می کند
  • آینه های لمسی و ریموتی، نسل جدیدی از آینه های عصر تکنولوژی که به صورت پایه دار و بدون پایه تولید می کنند و قابلیت پخش موسیقی یا ویدیو را دارند.

 

آینه قدی چوبی

آینه های قدی چوبی و روستیک

آینه هایی با قاب های چوبی و روستیک، از شیک ترین و زیباترین نوع محسوب می شود که طرفداران خاص خود را دارد. اغلب افرادی که به دنبال سبک منحصر به فرد و سنتی (در عین لوکس بودن) هستند، آن را انتخاب می کنند. قاب های چوبی حکاکی شده و گاها رنگ شده، فضای هنری را خاق می کند و به زیبایی محیط می افزایند. آینه های قدی چوبی نیز می توانند از نوع چراغ دار، پایه دار، دیواری، لمسی و یا ریموتی باشند. و این موضوع به سبک دکوراسیون منزل شما و سلیق شما بستگی دارد. از مزیت این مدل، این است که با هزینه کم و اندکی خلاقیت می توانید، این آینه را برای خود بسازید. برای مثال می توانید از درب های چوبی قدیمی استفاده کنید و با رنگ دلخواه و نصب شیشه رو آن، خلقش کنید.

به طور قطع آینه ها در زندگی افراد از جایگاه ویژه ای برخوردارند و جزء لاینفک وسایل خانه است. این سازه از تاثیرگذار ترین وسایل در دکوراسیون داخلی و گاها دکوراسیون خارجی منزل، فروشگاه های بزرگ و ساختمان ها، محسوب می شود. وجود یک آینه قدی در منزل از الزامات است. حال اگر این آینه، به زیباتر نشان دادن فضا، بیفزاید، همه چیز عالی می شود. در این راستا، استفاده از آینه های قدی چوبی با تنوع در طرح و رنگ، بسیار موثر خواهد بود.

 

آینه قدی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.