Whatsapp

مشاوره رایگان

میز ناهارخوری مربع

با انتخاب میز ناهارخوری مربع ، چیدمان متفاوتی داشته باشید .

فهرست

با توجه به متراژ خانه و فضایی که برای صرف غذا در نظر گرفته اید ، می توانید از میزهای غذاخوری مربع ، گرد ، مستطیل ، بیضی و … استفاده نمایید .معمولا شکل مستطیل اولین انتخاب بوده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده است . ولی اشکال دیگر نیز هرکدام به نوبه خود زیبا و کاربردی هستند و طرفداران خاص خود را دارند . در این مقاله قصد داریم به بررسی میزغذاخوری مربع ،  بیشتر بپردازیم تا اگر قصد خرید چنین میزی را دارید با اطلاعات و شناخت کافی به سراغ آن بروید . اگر به دنبال یک میز ناهار خوری خاص و با کیفیت هستید ، اما دقیقاً مطمئن نیستید که چگونه بهترین میز را انتخاب کنید ، این مقاله برای شما بسیار مناسب است.

میزغذاخوری مربع

مزایای میز غذا خوری مربع :

میزهای مربع با ظاهری متفاوت ، بسیار جلب توجه کرده و البته نشست و برخاست راحت تری نیز دارند .اگر میز ۴ نفره باشد ، در هر ضلع ، یک صندلی قرار داده می شود ولی اگر میزمان  ۸ نفره باشد ، در هر سمت آن ۲ عدد صندلی قرار می گیرد ، که در اینصورت نشست و برخاست اعضا با حداقل مزاحمت برای سایر افراد همراه خواهد بود .

دومین نکته مثبت ، این می باشد که دسترسی میز غذا خوری مربع ، مثل میز گرد بوده و دسترسی اعضا بسیار راحت تر از مدل مستطیل می باشد . نکته مثبت دیگر  میزهای غذاخوری مربع شکل ، کم جا بودن آن هاست . اگر فضای کوچکی دارید که میز مستطیل برای آن بزرگ می باشد ، می توانید از گزینه مربع یا دایره ، زیباترین طرح را انتخاب نمایید .

میزهای ناهار خوری مربعی شکل ، کاملاً مناسب برای خانه های کوچک می باشد که میز دارای کاربردی چند منظوره است ، زیرا می توان آنها را به زیبایی به گوشه اتاق هدایت کرد . اگر در خانه شما فقط دو یا چهار نفر حضور دارند ، یک میز مربع یک انتخاب هوشمندانه است ؛ ولی به طور کلی شکل و ابعاد منزل خود بهترین راهنما برای خرید میز و سایر اکسسوری ها می باشد .

شکل هندسی مربع ،به ایجاد حس تقارن و تعادل در یک اتاق ناهار خوری کمک می کند . در صورت نیاز به میز ناهار خوری بزرگتر ، قرار دادن دو میز مربع کنار یکدیگر اغلب بهتر از یک مستطیل است ، زیرا عرض میز با افزایش طول افزایش می یابد و فضای زیادی برای سرو غذا خواهیم  داشت .

میزغذاخوری مربع

معایب میزغذاخوری مربع :

به طور کلی شاید بتوان این ادعا را کرد که نکات منفی میزهای غذاخوری چهارگوش یا مربع ،در مقایسه با نقاط مثبت آن ، بسیار ناچیزو کم است . میزهای غذاخوری مربع ، برای نهایتا ۸ نفر مفید بوده و بیشتر از آن را نمی توان زیبا و جالب تصور نمود . زیرا نهایتا ۲ نفر در هر ضلع می توانند بنشینند و بیشتر از ۸ صندلی به دور میز نمی توان قرار داد .

میز غذا خوری مربع ، مثل مدل مستطیل خیلی در بازار وجود ندارد و باید برای خرید آن یا زمان زیادی را به جستجو بپردازید و یا میز خود را به یک کارگاه تولیدی سفارش دهید . انواع میز ناهارخوری روستیک در مجموعه زد دیزاین ، به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود . و شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری میزغذاخوری مربع را انتخاب نمایید .

با انتخاب میز ناهارخوری مربع ، چیدمان متفاوتی داشته باشید . آدرس کارخانه زد دیزاین :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

با انتخاب میز ناهارخوری مربع ، چیدمان متفاوتی داشته باشید .  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰                                     با انتخاب میز ناهارخوری مربع ، چیدمان متفاوتی داشته باشید . تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴                                               با انتخاب میز ناهارخوری مربع ، چیدمان متفاوتی داشته باشید . ZDesign_Group@yahoo.com

میزغذاخوری 10 نفره

میزهای غذاخوری بسیار خاص :

مجموعه زد دیزاین ، یکی از بزرگ ترین تولید کننده های ملزومات و اکسسوری های مدرن و روستیک ، در استان البرز می باشد که کار ساخت انواع مصنوعات چوب طبیعی را به صورت تخصصی و بدون واسطه انجام می دهد . چنانچه به میزهای غذاخوری بالای ۱۰ نفره با چوب طبیعی و یا هر میز غذاخوری رزینی و بسیار خاص و کمیاب علاقمند هستید ، می توانید با مراجعه حضوری به کارگاه بهترین و زیباترین چوب را خودتان انتخاب نمایید و طرح و نقشه مورد نظر خود را بر روی میز غذا خوری تان اعمال نمایید .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.