Whatsapp

مشاوره رایگان

قبل از راه اندازی رستوران ، حتما مطالعه شود !!!

قبل از راه اندازی رستوران ، حتما مطالعه شود !!!

فهرست

برای این که به یک رستوران یا کافی شاپ رتبه خوبی داده و خاطره آن تا مدت ها در ذهن مشتریان باقی بماند ، بایستی مجموعه ایی از عوامل از جمله کیفیت غذا ، نمای بیرونی رستوران ، دکوراسیون داخلی رستوران ، نظافت بالای محیط و بسیاری موارد تاثیرگذار دیگر  را باید مد نظر داشت .

در دکوراسیون داخلی تمامی نکات همچون قطعات پازل می باشند که اگر به درستی در کنار هم قرار نگیرند، پیکره اصلی دکوراسیون یا کافی شاپ شکل نمی گیرد. معمولا عواملی نظیر محل احداث رستوران ، بودجه مورد نظر شما برای راه اندازی  و نوع غذاهای قابل سرو ، بر نحوه دکوراسیون داخلی رستوران تاثیر گذار است .طق آمار هزینه جذب مشتری جدید حدودا ۵ برابر بازگرداندن مشتری قدیمی است. از این رو  باید علاوه بر جذب مشتری جدید باید برای همراه داشتن مشتریان وفادار قدیمی نیز برنامه ریزی دقیقی داشته باشید .

نقش و اهمیت رنگ در دکوراسیون داخلی رستوران :

طراحی داخلی فضای یک رستوران باید اشتها آور ، آرامش بخش و سرشار از حس خوب و مثبت باشد . نور کافی و رنگ های روشن برای رستوران های هایی که غذای سنتی و ایرانی سرو می کنند باید در اولویت باشد ؛ولی کافه و یا رستوران هایی که فست فود و غذای غیر ایرانی ارائه می دهند ، این یک امر قطعی نخواهد بود .

علاوه بر نورپرداری ،نوع رنگ انتخابی برای محل غذاخوری نیز بسیار اهمیت دارد . در رستوران هایی با سبک مدرن می توان از طرح ها با رنگ های آبی روشن و خاکستری،  استفاده کرد . برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن، مجلل و گران قیمت می توان از رنگ های قوی تری مثل آجر و اکسسورهای چوبی، سنگ های قیمتی و گران بها نیز استفاده کرد.

به طور کل استفاده از رنگ های طیف قرمز برای دیزاین فضاهای خاص و در مناطق سردتر پیشنهاد می شود . از نگاه دیگر رنگ های طیف آبی برای فضاهای غذاخوری چندان پیشنهاد نمی شود . زیرا طیف رنگ آبی اشتها را کم کرده و برای افرادی که قصد رژیم دارند ، مناسب است و احتمال برای رستوران دارها امری خوشایند نخواهد بود .

دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی سرویس بهداشتی رستوران :

طبق آمار و ارقام به طور متوسط از هر ۵ نفر که وارد فضای رستوران شما می شوند ، یک نفر از سرویس بهداشتی استفاده کرده و شاید کمی خلاقیت و طراحی خاص در آن قسمت ، تاثیر مثبت زیادی بر مشتری و مراجعه کننده شما خواهد گذاشت . و احتمالا دکوراسیون داخلی رستوران و سرویس شما تا مدت ها بر ذهن و خاطره مشتری باقی می ماند .

در تصویر بالا از روشویی بتنی ، برای یک سرویس عمومی رستوران استفاده شده است . متریال بتن دارای خصوصیات مثبت بسیار بالایی بوده که استفاده ی از آن را در مراکز پر رفت و آمد مثل رستوران بسیار ایده آل و دلچسب نموده است . استحکام بسیار بالا ، نظافت فوق العاده راحت ، رنگ بندی و سایز بندی متنوع ،حمل و نقل ساده و … می باشد .این روشویی ها که به نام روشویی رو کابینتی در بازار شناخته شده است ، یکی از مدرن ترین و جدیدترین سازه های مجموعه زد دیزاین می باشد .

این روشویی ها قابل نصب بر روی هرگونه شلف سنگی ، بتنی ، رزینی و چوبی می باشند . ما در این نمونه فول ست خود را با چوب های گردوی روستیک طراحی و تولید نموده ایم ،که خاص بودن سرویس رستوران شما را تضمین خواهد کرد .

روشویی خاص

متریال چوب ، در هر مکانی معجزه می کند :

شاید چوب و استفاده از آن در انواع اکسسوری و مصنوعات کافه و دکوراسیون داخلی رستوران ، ایده بسیار خوب و هوشمندانه ای می باشد . میزهای ساخته شده از چوب طبیعی علاوه بر زیبایی و ظاهری خاصی که دارند ، عمر بسیار طولانی تر داشته و در برابر رفت و آمدهای زیاد و ضربات احتمالی مکان های پر رفت و آمد ، بسیار مقاوم هستند . ساخت انواع میز با ابعاد سفارشی شما ، در کوتاهترین زمان ممکن در مجموعه زد دیزاین انجام می شود .

زیبایی را فدای راحتی نکنید :

نکته دیگری که باید در طراحی داخلی رستوران و کافه توجه شود میزان فضای آزاد داخل مجموعه است. این فضا باید به گونه ای باشد که مشتریان و کارکنان رستوران در مسیر یکدیگر قرار نگیرند . اگر این اتفاق رخ دهد ، هم موجب نارضایتی مشتری می شود و هم خدمت رسانی کارکنان به مشتریان با سرعت کمتری انجام می شود، که این مورد نیز موجب نارضایتی مشتریان رستوران می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و راه اندازی دکوراسیون انواع کافی شاپ و رستوران مدرن خود با مشاورین ما تماس بگیرید .

قبل از راه اندازی رستوران ، حتما مطالعه شود !!! آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
قبل از راه اندازی رستوران ، حتما مطالعه شود !!!تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.