Whatsapp

مشاوره رایگان

گلدان با سنگ رودخانه ای

گلدان با سنگ رودخانه ای

فهرست

ایده ی جالب برای ساخت گلدان با سنگ رودخانه ای

گلدان ها یکی از اکسسوری های بسیار جذاب هستند که با استفاده از آن می توان دکوراسیونی شیک و زیبا را طراحی کرد. گلدان ها متریال های مختلفی دارند که شما می توانید انواع آن را از فروشگاه ها خریداری کنید. ولی برای این که هزینه های خود را کاهش دهید می توانید از عناصر موجود در طبیعت بهره ببرید. یکی از این عناصر سنگ های رودخانه ای است. با ورود به طبیعت شما شاهد مدل های مختلفی از سنگ ها هستید که هر کدام رنگ و فرم خاصی دارند. ایده ی جالب برای ساخت گلدان با سنگ رودخانه ای می تواند به صورت شگفت انگیزی بدون هیچ هزینه زیبایی را برای دکوراسیون خانه شما به ارمغان بیاورد. با ما همراه باشید تا با هم چند ایده جالب را مرور کنیم.

چه سنگ هایی را انتخاب کنیم؟

استفاده از سنگ های رودخانه یکی از روش های بدون هزینه برای تزئین انواع وسایل دکوری از جمله گلدان ها می باشد. در هنگام انتخاب سنگ ها صرفا لزومی ندارد که از سنگ های خوشگل و طرحدار استفاده کنید. گاهی سنگ های ساده نیز می توانند جذابیت چشمگیری را به گلدان های شما ببخشند. برای این که چسبندگی سنگ ها افزایش یابد، بهتر است که از سنگ های صاف و صیقلی را جداسازی نمایید. همچنین رنگ بندی سنگ ها نیز می تواند تنوع بسیار جذابی را در گلدان های شما به وجود بیاورد.

 

گلدان سنگ رودخانه ای

 

ویژگی های گلدان با سنگ رودخانه ای

گلدان های سنگی در سبک های مختلفی موجود  است و استفاده از این گلدان ها در سبک روستیک و بهترین گزینه به شمار می رود.

این گلدان ها در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل تهیه است و در انواع مکان ها به کار می رود.

گلدان های تزئین شده با سنگ های رودخانه ای نسبت به گلدان های سنگی وزن پایین تری دارد.

مقاومت بسیار بالای گلدان های سنگی در برابر ضربه و خوردگی از دیگر ویژگی های بارز این گلدان ها می باشد.

شما می توانید این گلدان ها را به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز کنید.

گلدان های سنگی را می توان به عنوان جا شمعی نیز استفاده کنید.

گلدان های سنگی تحت هیچ عنوانی آسیب نمی بینند و قابلیت رنگ پذیری و طراحی دارند.

 

استفاده از گلدان خالص سنگی

یکی از ایده ی جالب برای ساخت گلدان با سنگ رودخانه ای ، چسباندن این گلدان ها به یکدیگر است. در این حالت شما می توانید گلدانی تمام سنگ داشته باشید. برای این کار ابتدا چندین سنگ صاف را انتخاب کرده و لبه های آن ها را به چسب آغشته کنید و در کنار یکدیگر قرار دهید. سپس صبر کنید تا لبه های سنگ به خوبی به یکدیگر بچسبند. این کار را برای تمامی سنگ ها تکرار کنید. این مدل گلدان سنگی برای سبک روستیک بهترین گزینه می باشد. زیرا همان طور که می دانید در سبک روستیک از عناصر موجود در طبیعت بدون هیچ تغییری استفاده می شود.

 

گلدان با سنگ رودخانه ای

گلدان با سنگ رودخانه ای

 

ترکیب سنگ و شیشه برای گلدان با سنگ رودخانه ای

یکی از دیگر روش های تزئین گلدان ها با استفاده از سنگ های رودخانه ای، ترکیب سنگ و شیشه می باشد. بدین صورت که شما می توانید از قوطی های شیشه ای دور ریختنی استفاده کرده و دور آن را با سنگ های رودخانه ای تزئین نمایید. این چیدمان نیازی نیست که ترتیب و اصول خاصی داشته باشد و نحوه چیدمان سنگ ها کاملا سلیقه ای بوده و به ایده و خلاقیت شما بستگی دارد. همچنین شما می توانید از سنگ های رودخانه ای در داخل قوطی ها استفاده کنید. بدین صورت که رنگ های مختلف سنگ ها را جدا کرده و آن را با اصول خاصی در داخل ظروف بچینید.

استفاده از گلدان با سنگ رودخانه ای در دور قاب ها

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانید گلدانی شیک و زیبا برای گل های مینیاتوری از جمله ساکولنت طراحی کنید، استفاده از سنگ های رودخانه ای در دور قاب عکس می باشد. بدین صورت که شما می توانید قاب های اضافی و دور ریختنی خود را برداشته و دور آن را با استفاده از سنگ بپوشانید. این روش کم هزینه است ولی زیبایی بسیار خاص و منحصر به فرد دارد.

 

برش سنگ گلدان با سنگ رودخانه ای

یکی از ایده ی جالب برای ساخت گلدان با سنگ رودخانه ای استفاده از سنگ های رودخانه ای بزرگ است. بدین صورت که شما می توانید داخل این سنگ ها را با استفاده از ابزارهای خاصی خالی کرده و گل و گیاهان خود را در داخل آن قرار دهید. بسیاری از افراد از گلدان های سنگی برای افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون خانه استفاده می کنند. بنابراین در صورتی که شما نیز طرفدار عناصر موجود در طبیعت و طرح های دستی هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما از این ایده ها برای افزایش نمای خانه خود بهره ببرید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.