Whatsapp

مشاوره رایگان

کنسول و زیبایی خانه

کنسول و زیبایی خانه

فهرست

استفاده از انواع کنسول در زیبایی خانه

کنسول یکی از ابزارهای قدیمی برای زیبایی خانه است که امروزه در اشکال و مدل های مختلفی تولید می شود که شبیه به میز توالت است با تزئینات بیشتر و جلوه جذاب تر که شما با بهره گیری از آن می توانید دکوراسیونی فوق العاده لوکس و زیبا داشته باشید. شما می توانید بر روی آن ابزارهای دکوری خود را قرار دهید و زیبایی و جذابیت دکوراسیون خود را چندین برابر کنید. برای این که بتوانید بهتر و بیشتر استفاده از انواع کنسول در زیبایی خانه را متوجه شوید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

میز کنسول را می توان در کدام بخش از خانه استفاده کرد؟

با توجه به ساختار و قابلیت های میز کنسول می توان از آن در تمامی بخش های خانه اعم از پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و … استفاده کرد. معمولا کنسول های اتاق خواب ابعاد کوچک تری دارند و به گونه ای طراحی می شوند تا بتوان بر روی آن ابزار بیشتری را قرار داد. همچنین برای این که زیبایی و جذابیت آن چندین برابر گردد، بالای آن آینه ای ساده و در عین حال زیبا نصب می کنند. با این کار شما می توانید از نمای لوکس اتاق خواب خود لذت ببرید.

ابعاد انواع کنسول چقدر است؟

کنسول ها از ابعاد استانداردی پیروی نمی کنند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون و میزان فضای موجود در خانه خود ابعاد دلخواه را سفارش دهید. تعداد کشوهای آن نیز بر اساس استانداردهای تعریف شده بوده و شما می توانید از مدل یک کشویی، دو کشویی و سه کشویی آن استفاده کنید. این کشوها ابزار و وسیله های زیادی را در خود جای می دهند و برای نظم بخشی به خانه بهترین گزینه به شمار می روند.

چوبی

کنسول آینه دار یا بدون آینه؟

کنسول ها به دو صورت بدون آینه و آینه دار به فروش می رسند. ولی مدل آینه دار آن طرفداران بیشتری دارد و کمتر کسی تمایل به استفاده از انواع بدون آینه دارد. شما می توانید از کنسول ها به صورت چند منظوره استفاده کنید. یعنی هم می توانید از کشوهای آن برای قرار دادن ابزارهای و وسایل غیر قابل استفاده به کار ببرید، هم می توانید از آینه آن برای بزرگ نمایی خانه استفاده کنید و هم این که می توانید ابزار و عکس های خاطره انگیز خود را بر روی آن قرار دهید.

 

کنسول بدون آینه

انواع کنسول 

کنسول کلاسیک مدرن و زیبایی خانه

در هنگام استفاده از انواع کنسول در زیبایی خانه باید به سبک خانه خود توجه داشته باشید. انواع سلطنتی و  کلاسیک یکی از شکیل ترین و جذاب ترین کنسول های موجود در بازار هستند که قطعا چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. این کنسول ها پر نقش و نگار هستند و شما می توانید کنده کاری های مختلفی را بر روی آن مشاهده کنید. مدل های کلاسیک و صنعتی اغلب برای خانه های بزرگ و به سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کلاسیک

کنسول مدرن و زیبایی خانه

در صورتی که طرفدار سادگی هستید، توصیه می کنیم که حتما از طرح و مدل کنسول های مدرن دیدن کنید. این مدل ها به صورت بسیار ساده و بدون هیچ نقش و نگاری تولید می شوند و کمترین فضا را اشغال می کنند و اغلب به صورت صیقلی هستند تا با ایجاد انعکاس فضا را دلبازتر نشان دهند. از طرفی وزن سبک تری دارند و می توان به راحتی آن را جابجا کرد.

 

 مدرن

 کنسول چوبی و زیبایی خانه

چوب یکی از جذاب ترین متریال است که به دلیل نزدیکی به طبیعت طرفداران بسیاری دارد. نوع چوب به کار رفته در انواع کنسول ها نیز علاوه بر تاثیر بر روی زیبایی، تعیین کننده میزان مقاومت و کیفیت این محصول نیز می باشد. لازم است بدانید که انواع چوبی رنگ بندی متنوعی دارند و شما می توانید آن را با سایر دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید.

 

کنسول چوبی و زیبایی خانه

کنسول استیل و زیبایی خانه

کنسول های استیل سطحی صیقلی و یکدست دارند و با درخششی که ایجاد می کنند، به صورت لوکس و مجلل خود را نشان می دهند. شما می توانید از آینه برای تکمیل زیبایی آن استفاده کنید. انواع استیل تنوع طرح و مدل بسیاری دارند و برای هر خانه ای مناسب هستند. بنابراین در صورتی که مبلمان شما استیل است، توصیه می کنیم که حتما کنسول های استیل را برای زیباسازی فضای خانه خود به کار ببرید.

کنسول برنزی و زیبایی خانه 

در هنگام استفاده از انواع کنسول در زیبایی خانه حتما توجهی به انواع برنزی نیز داشته باشید. این مدل ها بسیار لوکس و مجلل هستند و شکوه و جلالی وصف نشدنی به خانه شما می بخشند. امروزه بسیاری از زوج های جوان به جای خرید آینه شمعدان از کنسول های برنزی استفاده می کنند که بسیار کم جا هستند و قاب آن ها با استفاده از سنگ تزئین شده است.

 

کنسول برنزی و زیبایی خانه

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.