Whatsapp

مشاوره رایگان

روستیک را بر روی میز بیاوریم ؟

چگونه سبک روستیک را بر روی میز بیاوریم ؟

فهرست

تزئین میز شام به سبک روستیکال را دوست دارید ؟ چگونه با لوازم ارزان و دم دستی میزی زیبا و متفاوت بچینیم ؟ به چه اکسسوری هایی برای چیدمان روستیک نیاز داریم ؟ در این نوشته از سری مقالات مجموعه زد دیزاین قصد داریم به صورت تخصصی به چیدمان و تزئین میزغذاخوری و میز تولد به سبک جذاب روستیک بپردازیم تا با کمترین هزینه میزی کاملا متفاوت آذین کنید .

سبک روستیکال از طبیعت الهام گرفته شده است و در آن عناصر طبیعی حرف اول را می زنند، عناصری همچون چوب، گیاه و المان های تزئینی دیگری همچون شمع و فانوس که زیبایی این دکوراسیون را دوچندان می کند .از آن جا که اکثر سازه های ما در مجموعه زد دیزاین روستیک بوده و تماما از مواد اولیه طبیعی ساخته شده اند ، بر خود واجب دیدیم اطلاعات مختصری درباره این سبک را به شما ارائه نماییم .

 

تم تولد روستیک

برگزاری جشن با تم روستیک :

در سال های اخیر بسیاری از افراد ترجیح می دهند که مهمانی و مخصوصا جشن تولد خود را با یک طرح و نشان بخصوص و جذاب نامگذاری و با توجه به آن میز خود را تزئین نمایند . در این میان سبک روستیک بسیار پرطرفدار شده است . سبک روستیکال بسیار بی تکلف بوده و از بسیاری المان هایی که شاید در بیشتر خانه ها موجود باشد ، می توان استفاده کرد .اگر بخواهیم دلیل استقبال از این طرح را بازگو کنیم ، می توان به این ۵ مورد اساسی اشاره کرد .

  1. القای حس صمیمیت بیشتر
  2. طبیعت محور بودن
  3. ایده نو و جذاب
  4. دم دست بودن المان های روستیک
  5. حس سادگی و لذت بیشتر

رنگ خاص چوب با اکثر رنگ های خنثی به زیبای مچ می شود و نیازی به انتخاب یک رنگ غالب ندارید .برای چیدمان میز تولد به سبک روستیک ، اگر از رنگ های خانواده سبز و سفید استفاده کنید ، یاد آور حس بهار و طبیعت سرسبز بوده و اگر از طیف رنگ های قهوه ایی ، آجری ، نارنجی و … استفاده کنید یک پائیز رنگارنگ را خواهید  داشت .

میزهای روستیک را می توان در فضای باز ، تراس ، و حتی روف گاردن ( پشت بام های مجهز ) برگزار نمود . بر خلاف میزهای دیگر می توانید ، میز روستیک خود را به صورت نشسته ( مخصوصا برای کودکان ) آماده کنید تا علاوه بر متفاوت بودن ، راحتی بیشتری برای بچه ها به همراه داشته باشد .

سبک روستیکال

میز و صندلی در سبک روستیکال

تمرکز میز و صندلی به سبک روستیکال باید روی مواد باشد نه طرح ، بنابراین بسیاری از مدل ها فوق العاده ساده هستند . میزها و صندلی های ساده باعث می شود تا چشم بیش از شکلی که به آن می رسد ، روی مواد و متریال چوب متمرکز شود.

زیبایی و خاص بودن این وسایل بخاطر ظاهر متفاوت و منحصر فرد آن هاست . هر کدام از میزهای چوبی روستیک طرح ، رنگ ، سایز و جنس متفاوتی داشته و هیچ نمونه ی کاملا مشابهی را نمی توانید پیدا کنید .استفاده از میزهایی با نقش و نگارهای طبیعی و بدون هیچ دست کاری ، از مشخصه های اصلی سبک روستیکال می باشد .این میزها را با توجه به ابعاد مورد نظر و بودجه در نظر گرفته شده می توانید سفارش دهید .

چنانچه به میزهایی با سبک روستیکال علاقمند هستید ، می توانید از متنوع ترین نمونه های میز ما دیدن فرمایید .

میز چوبی

اکسسوری های مخصوص سبک روستیکال

در سبک روستیک اصولا به جزئیات توجه بیشتری می شود ؛چرا که در این سبک این جزئیات است که می تواند تمامی ابعاد آن را به زیبایی به نمایش بگذارد، از دیگر تزئیناتی که در تم روستیک اجرا می شود می توان به برگ های طبیعی بر روی میز شام در دکوراسون اشاره کرد، در این سبک اصولا استفاده از گل آفتاب گردان در کنار گل های وحشی نیز می تواند جلوه ای خاص به محیط و دکوراسیون ببخشد.

استفاده از ظروف و سینی های سرو طبیعی نظیر بتنی ، مسی ، چوبی و یا ظروف سنگی بر زیبایی میز شما می افزاید .همچنین از المان های حصیربافت ،شمع های تزئینی ، فانوس های زیبا ،زیر بشقابی های چوبی ، برای تزئین میز به سبک روستیکال بسیار استفاده می شود .

 

سبک روستیکال

۲.۲/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.