Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون سبک ساحلی

چگونه دکوراسیون سبک ساحلی را در منزل مان اجرایی کنیم ؟

فهرست

اگر چه امروزه تنوع در چیدمان و دکوراسیون داخلی بسیار زیاد بوده و هر روزه بر انواع سبک های طراحی افزوده می شود ؛ ولی برخی سبک ها هیچ گاه قدیمی نشده و همیشه روبورس هستند ؛ یکی از این سبک های چیدمان که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد ، دکوراسیون ساحلی می باشد . همان طور که از نام این سبک پیداست ، بیشتر برای مکان های کنار دریا و ساحل پیشنهاد می شود . اگر به این سبک علاقمند هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب نمایید ، در ادامه با ما همراه باشید .

معرفی دکوراسیون ساحلی

آب دریا و ساحل اقیانوس همیشه برای ما لذت بخش بوده و حس لطافت و زیبایی به همراه دارد . اگرچه این سبک بیشتر در سواحل و مناطق ویلائی کاربرد دارد ولی شاهد آن هستیم در بسیاری از شهرها و مناطق دیگر نیز این سبک دکوراسیون ساحلی مورد استفاده قرار می گیرد .

نور و روشنایی شاید مهم ترین و اولین عنصر سبک ساحلی باشد. نور زیاد در این سبک حس دریا و راه رفتن روی ماسه ها را تداعی می کند . از پنجره ها بزرگ و پرده های حریر باید برای تکمیل نمودن چیدمان استفاده نمود .در سبک دکوراسیون ساحلی از ویژگی ها و عناصر موجود در ساحل و دریا در چیدمان و دیزاین خانه استفاده می شود تا آرامش به فضای داخلی انتقال داده شود. همچنین این سبک برای افرادی مناسب خواهد بود که از قدم زدن به روی شن های گرم ساحل و گوش دادن به صدای امواج دریا لذت می برند.

 

دکوراسیون ساحلی

این دکوراسیون برای چه فضاهایی پیشنهاد می شود ؟

این سبک دکوراسیون برای هتل ها ، رستوران ها و خانه های کنار دریا و ساحلی بهترین گزینه می باشد . علاوه بر آن به جهت  استفاده از رنگ های سرد و خنثی در این نوع طراحی ، این دیزاین برای مناطق گرمسیری و آفتابی نیز انتخاب جذابی می تواند باشد ؛ زیرا تا حد بسیار زیادی حس سرما و خنکی را منتقل می کند و حتی شاید نیاز به وسایل سرمایشی را تا حدودی کاهش دهد .

میزغذاخوری

اکسسوری های مناسب چیدمان ساحلی

به طور کلی هر آن چه یادآور فضای ساحل و دریا باشد را می توان جزء اکسسوری های سبک ساحلی در نظر گرفت . استفاده از لوازم و وسایلی که طرح دلفین  و پرندگان در حال پرواز در آسمان را دارند بسیار زیبا می باشد .حتی عکس هایی از حیوانات زیر دریا و ماهی های رنگارنگ جذابیت زیادی به فضا می دهد .

یکی دیگر از جنبه های الهام بخش برای دکوراسیون و چیدمان به سبک ساحلی غروب خورشید است. تصاویر مربوط به غروب آفتاب یکی دیگر از جلوه های سبک ساحلی می باشد .رنگ های پر کاربرد در این سبک ، آبی در طیف های مختلف و سفید بوده و در کنار آن ها استفاده از متریال چوب و سنگ نیز بسیار هوشمندانه می باشد .

از اکسسوری های کوچک نظیر صدف ، مروارید ، اگر استفاده نماییم به جذابیت ظاهری فضا کمک خواهد کرد .اگر فروشگاه های مربوط به لوازم دکوری خانه را جستجو کنید ممکن است حتی لامپ های کوچکی با طرح های دریایی مانند صدف، ستاره دریایی و یا برخی دیگر از عناصر مناظر دریایی را پیدا کنید.

استفاده از مصنوعات طبیعی چوبی و سنگی در این دکوراسیون بسیار مورد قبول خواهد بود . مثلا اگر میز ناهارخوری روستیک شما ترکیبی از چوب طبیعی و رزین رنگی باشد ، زیبایی فوق العاده بالایی به محیط تان خواهد داد . رنگ رزین ها با توجه به سلیقه و انتخاب شما قابل تغییر خواهد بود . علاوه بر آن پیشنهاد ما این است که در کف رزین از صدف ، گوش ماهی و مرواریدهای تزئینی استفاده نمایید تا هم جلوه میز بیشتر شده و هم در مصرف رزین صرفه جویی کرده باشید و قیمت میز کاهش چشمگیری خواهد یافت .

برای مشاهده انواع میز چوبی و اطلاع از موجودی و قیمت آن ها به وبسایت ما مراجعه کرده و یا عکس مورد نظر را به شماره زیر ارسال نمایید .

چگونه دکوراسیون سبک ساحلی را در منزل مان اجرایی کنیم ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چگونه دکوراسیون سبک ساحلی را در منزل مان اجرایی کنیم ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.