Whatsapp

مشاوره رایگان

چرا باید در منزل ، میز کار داشته باشیم ؟

چرا باید در منزل ، میز کار داشته باشیم ؟

فهرست

با گسترش زندگی شهر نشینی و تغییرات بزرگ در نحوه کسب و کارها ، امروزه شاهد آن هستیم که مدل و شیوه کار کردن با گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است . تعریف شغل در عصر ما و قرن بیستم کمی متفاوت شده است و یکی از فاکتورهای اصلی شغل که در گذشته مکان ثابت بوده ، امروزه دیگر وجود ندارد .و افراد می توانند با داشتن یک فضای کوچک و میز کار در منزل ، کسب و کار خود را مدیریت کنند .

در کنار همه ی این تغییرات ، در سال پیش رو با توجه به شیوع بیماری کرونا ، بسیاری از مشاغل ساعات کاری خود را محدود کرده و به نوعی به دورکاری اکتفا نموده اند .با توجه به مسائل ذکر شده ، لزوم وجود یک فضای هر چند کوچک برای انجام امور اداری و کار با کامپیوتر و … بیش از پیش احساس می شود .بدین منظور در ادامه سری مقالات مجموعه زد دیزاین ، بر خود لازم دیدیم درباره چند نمونه میز کار در منزل و انواع آن ، مطالبی را برایتان گردآوری نماییم .

میز کار در منزل

میز کار در منزل برای فضاهای کوچک :

لازم نیست حتما اتاقی مجزا و یا فضای زیادی برای انجام کارهای خود در نظر بگیرد .می توانید از زوایای پرت اتاق و حتی سالن نشیمن برای این منظور استفاده نمایید . فقط در نظر داشته باشید میز شما در مسیر رفت و آمد و سر و صدا نباشد تا تمرکز شما از بین نرود .

در برخی خانه ها فضاهایی وجود دارد که از بقیه ی بخش های خانه مجزا شده و معمولا به عنوان انباری استفاده می شوند . طراحی یک اتاق کار کوچک و قرار دادن میز کار در چنین فضایی تصمیمی هوشمندانه است. اگر در حال ساخت یا بازسازی منزل تان هستید، بد نیست چنین فضای کوچکی هم از دل آن بیرون بیاورید .لازم نیست که حتما فضا بزرگ و استاندارد باشد ؛ حتی می توان از یک فضای ۲ متر و ۲ متر یک محل کار و جایی برای چک کردن ایمیل ها و تماس های کاری در نظر گرفت .

همچنین ، در نظر داشته باشید که این فضا را ، هر چند کوچک و در حد یک میز کار در منزل ، فراهم نمایید .زیرا بدون آن احساس واقعی کار کردن و جدیت نخواهید داشت و حتی اگر در مواقعی نیاز به تماس تصویری و یا ویدئو کنفرانس داشته باشید ، پرستیژ شغلی خود را حفظ نمی شود .

میز کار در منزل

یک تیر و دونشان :

اگر برای انجام کارهای خود نیاز به کامپیوتر دارید ، می توانید با خرید یک میز استاندارد ، هم فضایی برای انجام کارهای خود داشته باشید و هم میزی به عنوان میز کامپیوتر ؛ و در واقع با یک تیر ، دو نشان زده اید .در ضمن در هنگام قرار دادن میز کار خود به مسئله نور و میزان روشنایی محل کار خود بسیار توجه داشته باشید .

نورپردازی یکی دیگر از مهم‌ترین مراحل کار است. نور معمولی یک اتاق اغلب روشنایی کافی برای فضای کار شما را تامین نخواهد کرد. از این رو بهتر است از یک چراغ مطالعه که نور آن قابل تنظیم است بهره بگیرید تا بتوانید نور را به صورت دلخواه بر روی نقطه مورد نظر تنظیم نمائید و در ضمن از بازتاب آن بر روی صفحه مانیتور پیشگیری کنید.

میز کامپیوتر

مزیت میزهای مجموعه زد دیزاین :

مجموعه زد دیزاین ، اساس کار و تولیدات خود را بر پایه سبک روستیک و مدرن بنا نهاده است و در ساخت مصنوعات خود از مواد اولیه طبیعی استفاده می نماید . یکی از این مواد که از هزاران سال قبل تاکنون مورد توجه بوده است ، متریال چوب طبیعی می باشد که با حضور خود در هر فضایی انرژی فوق العاده بالایی به افراد و محیط می بخشد .

از آن جا که ماده چوب ، یک عنصر زنده است ، باعث ایجاد گرمی و نشاط و جذب انرژی های بد و منفی محیط می گردد .از نقطه نظر علم فنگ شویی ، ماده چوب همیشه مورد تعریف و تمجید قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی دارد .یک میز کار در منزل باید دوام و استحکام بالایی داشته باشد و این موارد در ماده چوب به بهترین شکل ممکن وجود دارد . انرژی بالای چوب طبیعی در هنگام کار و مطالعه، احساس خستگی را در شما کاهش می دهد .

برای مشاهده انواع میز که توسط هنرمندان جوان مجموعه ما طراحی و ساخته شده است به وبسایت زد دیزاین مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

تمامی مراحل کار از صفر تا صد در خود مجموعه صورت می گیرد و این موضوع علاوه بر کاهش هزینه های جانبی ، امکان ساخت هر نوع میزی با توجه به ابعاد و متریال و بودجه شما را فراهم نموده است .

 

خرید میز اداری

میز تحریر و میز کار :

اگر به دنبال خرید یک میز کار در منزل هستید و از طرفی ، کودک و یا نوجوان محصل در منزل دارید که با آغاز سال تحصیلی به یک میز استاندارد برای انجام تکالیف خود نیاز دارد ، می توانید از یک میز برای هر دو مقصود خود استفاده نمایید .فقط کافیست ابعاد میز را از حد معمول کمی بزرگ تر سفارش دهید و همچنین کشو و محفظه ایی برای قرار دادن اوراق و پوشه های کار ی خود در نظر بگیرید تا از آشفتگی و به هم ریخته شدن محیط جلوگیری به عمل آورید .

در خاتمه ، این موضوع را یادآوری می کنیم که چنانچه مدل خاص و یا طرحی برای میز تحریر و کار خود در نظر دارید ، کافیست آن را به شماره زیر واتساپ کنید تا هزینه آن برایتان محاسبه گردد و در صورت تمایل سفارش شما را در اسرع وقت تولید و ارسال شود .

چرا باید در منزل ، میز کار داشته باشیم ؟ آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
چرا باید در منزل ، میز کار داشته باشیم ؟تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.