Whatsapp

مشاوره رایگان

پنل دیواری سه بعدی

پنل دیواری سه بعدی

فهرست

زیبایی پنل دیواری سه بعدی در نمای پذیرایی

پذیرایی منزل از جمله محیط های مهم برای صاحب خانه می باشد. در این فضا مهمانان وارد می شوند و بیشترین وقتشان را در این جا می گذرانند. بنابراین چینش این فضا خیلی مهم است. می تواند در مراودات افراد در این فضا بسیار اثر بگذارد. روش های مختلفی برای طراحی دکوراسیون این قسمت از خانه وجود دارد. برخی از راه ها نیازمند صرف وقت و هزینه بالایی هستند. حال آن که برخی دیگر در کنار زیبایی بخشی، نیازمند بودجه کم تری هستند. یکی از عناصر این چنینی، پنل دیواری می باشد.  سازه ای پیش ساخته که سه بعدی بوده و زیبایی منحصر به فردی ایجاد می نماید. زیبایی پنل دیواری سه بعدی در نمای پذیرایی یکی از خصایص این محصول پیش ساخته و مدرن است. بیایید به کمک این سازه زیبا تغییرات شگرفی ایجاد کنیم.

پنل دیواری سه بعدی در پذیرایی

دیوار یا سقف پذیرایی منزل می تواند به کمک پنل دیواری  دیزاین شود. یک دیوار پوش پیش ساخته در قطعات مشابه و یکسان که عایق نیز می باشد. این سازه از دو لایه ورقه ای تشکیل شده است. در میان این دو لایه یک عایق قرار داده اند. به همین دلیل به پنل ها ساندویچ پانل نیز گفته می شود. به این دلیل که همانند یک ساندویچ طراحی شده است. تنوع طرح و رنگ این قطعات بسیار بالاست. نگران نباشید و طبق سلیقه خود پیش بروید. با کمک آن ها منظره ای زیبا و دوست داشتنی خواهید داشت. فضایی می سازید که در نگاه مخاطب خواهد نشست و برای او دل انگیز خواهد بود. ضمن این که حالتی مدرن و نوین نیز خواهد داشت. انتخاب جنس این قطعه باز هم در اختیار شماست.

پنل دیواری

۱.تسریع در طراحی دکوراسیون با پنل دیواری سه بعدی در پذیرایی

برای داشتن یک نمای زیبا در پذیرایی به کمک پنل دیواری، نیازی نیست زمان زیادی بگذرانید. در زمانی بسیار کوتاه می توانید به این مهم دست پیدا کنید. این سازه ها از قبل آماده شده هستند. کافیست آن ها را تهیه کنید و روی دیوار مورد نظر نصب نمایید. نصب آن ها نیز نیاز به انجام کار خاصی نیست. کافیست روی یک سطح صاف آن ها را با چسب مخصوصی بچسپانید. می توانید زمینه کار را با سمباده کشی صاف و یکدست نمایید. کاری بسیار ساده که بدون شلوغی و کثیف کاری انجام می گیرد. چوب، فلز، ام دی اف و … می تواند سطوح این کار را تشکیل دهد. پنل دیواری را می توانید با سایر وسایل منزل مثل مبلمان ، میز و صندلی ، فرش و … ست کنید و زیبایی و نظم خاصی به نمای پیش روی ببخشید. بنابراین عنصر زیبایی به سادگی و به سرعت مهمان پذیرایی خانه شما خواهد شد.

۲.بازسازی راحت پنل دیواری سه بعدی در پذیرایی

حوادث طبیعی و گذشت زمان ممکن است نمای یک محیط را از بین برد. پنل دیواری نیز ممکن است بر اثر حوادثی گوناگون تخریب شود. بنابراین زیبایی پنل دیواری در نمای پذیرایی ممکن است دچار ایراداتی شود. در این نمونه از دیوارپوش ها مشکل به وجود آمده با کمک ترفندی به سادگی حل می شود. آیا شما می دانید چگونه باید این اختلالات را رفع کرد؟ اگر یادتان باشد این سازه به صورت قطعه قطعه کنار هم قرار می گیرد. اگر یک قطعه نیاز به بازسازی داشت، کافیست همان یک قطعه را خارج کرد. در محل آن قطعه معیوب، یک قطعه سالم و مشابه جایگزین می شود. به همین راحتی مشکل حل خواهد شد. امکان بازسازی باعث خواهد شد تا در گذر زمان زیبایی این فضا هم چنان حفظ شود.

۳.تجهیز پنل دیواری سه بعدی در پذیرایی

زیبایی پنل دیواری در دیزاین پذیرایی منزل می تواند کم و زیاد شود. بعد از نصب این سازه روی قسمت مورد نظر می توانید به آن جلوه بدهید. برای جلوه بخشی به این دیوارپوش مدرن راهکارهای متفاوتی وجود دارد. می توان آن را رنگ زد و یا حتی طراحی نمود. طرح و رنگ دلخواه باعث همسانی این بخش با سایر بخش ها خواهد شد. همان طور که می دانید هماهنگی و هارمونی رنگی یکی از اصول مهم طراحی دکوراسیون به حساب می آید. می توانید درز بین این سازه ها را خمیر بزنید و یا آینه کاری انجام دهید. جلوه بی نظیری خواهد یافت. ضمن این که در روی این نما امکان نور پردازی وجود دارد. نور پردازی، زیبایی این قسمت را چندین برابر خواهد نمود. پتینه کاری روی این نما نیز قابل انجام می باشد.

پنل دیواری

۴.امکان شست و شو پنل دیواری سه بعدی در پذیرایی

زیبایی و تمیزی دو اصطلاح مکمل بوده که در کنار هم معنا پیدا می کنند. زیبایی پنل دیواری در دیزاین پذیرایی فقط به خاطر ظاهر آن نیست. بلکه امکان نظافت و شست و شوی این بخش سبب می شود تا زیبایی آن هم چنان حفظ بشود. این سازه های عایق با شست و شو آسیب نمی بینند. کاملا ضد رطوبت هستند. می توانید حتی گاهی آن ها را نیز دستمال بکشید. البته نیازی به شست و شوی مداوم نیست. بنابراین نگران آلودگی های سطحی این دیوار پوش های متفاوت نباشید.

جمع بندی پنل دیواری سه بعدی در پذیرایی

امروزه دیوار پوش ها انواع گوناگونی دارند. ساندویچ پانل  یکی از گزینه های مورد نظر می باشد. این نمونه در دیزاین و طراحی دکوراسیون مدرن و جدید طرفداران بیشماری یافته است. زیبایی پنل دیواری در دیزاین پذیرایی در این جا مورد بررسی و ارزیابی واقع شد. می تواند تحولی نوین و زیبا در پذیرایی منزل شما رقم زند.

پنل دیواری

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.