Whatsapp

مشاوره رایگان

اسلب های دارای لبه طبیعی برای چه مصارفی مناسب هستند ؟

پاسخ تمام سوالات خود درباره خرید میز عسلی را از ما بگیرید !!!

فهرست

برای افرادی که به دنبال خرید میز عسلی و یا جلو مبلی هستند ، بهترین و کامل ترین راهنمای خرید میز عسلی را گرد آوری نموده ایم تا بتوانند با اطلاعات کامل ، هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشند و از انتخاب خود لذت ببرند و هم چنین پاسخگوی ۵ سوال پرتکرار شما عزیزان در این حوزه بوده ایم .  پس در ادامه با سری مقالات مجموعه زد دیزاین همراه باشید .

راهنمای خرید میز عسلی :

از آن جا مبل های اسپرت و کاناپه های اتاق نشیمن اکثرا فاقد میزهای جلو مبلی می باشند ، باید به صورت جداگانه و گزینشی میز عسلی و جلو مبلی را انتخاب و خریداری نماییم . گزینه های بسیار متفاوتی برای خرید وجود دارد . راهنمای خرید میز عسلی به شما کمک می کند ،بهترین گزینه را متناسب با دکوراسیون فضای منزل و بودجه خود از نظر شکل ظاهری ، ابعاد ، متریال و… خریداری نمایید .

دکوراسیون نشیمن به عنوان یکی از اصلی ترین و در عین حال پر رفت و آمدترین فضاهای منزل از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل هم هست که غالبا باید در انتخاب هر کدام از وسایل و عناصر موجود در این بخش از خانه نهایت دقت و حوصله را به کار برد. در این راستا برخی از لوازم از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و کاربرد بالای آنها انکارناپذیر است، چیزهایی از قبیل مبلمان، تلویزیون، فرش و هم چنین میز جلو مبلی و عسلی . در ادامه به چند سوال پرتکرار و پرسش آن ها در زمینه خرید میزهای عسلی خواهیم پرداخت .

راهنمای خرید میز عسلی

  • بهترین شکل ظاهری میزهای عسلی و جلو مبلی چیست ؟
  • متریال میز بهتر است چوب باشد یا شیشه ؟
  • ابعاد استاندارد میزهای عسلی و جلو مبلی چند سانتی متر است ؟
  • بهتر است میز جلو مبلی چه رنگی باشد ؟
  • تفاوت میز جلو مبلی و عسلی چیست ؟

بهترین شکل ظاهری میزهای عسلی و جلو مبلی چیست ؟

از آن جا که میزهای جلو مبلی و عسلی به عنوان یک اکسسوری جانبی در کنار مبلمان قرار می گیرند ، بهتر است شکل ظاهری آن با ظاهر مبل نیز سنخیت داشته باشد . مثلا اگر مبل راحتی شما حالت مربع دارد ، میز عسلی گرد انتخاب خوبی نخواهد بود .از نگاه دیگر ، در انتخاب بین میز دایره ای و مستطیلی ، به این نکته توجه داشته باشید که در میز دایره ای حرکت در اطراف آن راحت تر و هماهنگی باقی مبلمان با آن بسیار راحت تر رخ می دهد.

میزهای مربع ،مستطیل ، دایره و بیضی بیشترین طرفدار را دارند . البته میزهای هشت ضلعی و یا مثلث و … هم در بازار وجود دارند که استقبال کمتری از آن ها می شود . اگر فضای مورد نظر شما بسیار کوچک است ،میز مربع گزینه خوبی خواهد بود . چنانچه در منزل کودک خردسال و یا حیوان خانگی دارید بهترین گزینه میزهای دایره ایی می باشد که هیچ لبه ی خطرناکی ندارند .

پاسخ تمام سوالات خود درباره خرید میز عسلی را از ما بگیرید !!!

متریال میز بهتر است چوب باشد یا شیشه ؟

قبل از هر گونه جستجو درباره راهنمای خرید میز عسلی ، باید بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید . میزهای شیشه ایی و یا ام دی اف ، نسبت به مدل های چوبی و یا سنگی اقتصادی تر بوده و مقرون به صرفه می باشند .ولی زیبایی بیشتر همیشه به متریال چوب تعلق گرفته است . ماده چوب یک موجود زنده است که هیچ گاه از مد نمی افتد و با گذشت زمان به عنوان اکسسوری عتیقه و خاص می تواند به نسل بعدی منتقل شود .ساخت انواع میز عسلی ، در مجموعه زد دیزاین با استفاده از متریال چوب طبیعی به صورت تخصصی صورت می گیرد و انواع نمونه های دست ساز و ژورنالی را در سایت ما می توانید مشاهده نمایید .

ابعاد استاندارد میزهای عسلی و جلو مبلی چند سانتی متر است ؟

طول میزهای جلو مبلی بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر بوده و عرض شان تقریبا ۴۰ تا ۹۰ می باشد .میز های جلو مبلی باید ارتفاعی برابر دسته های صندلی داشته باشد یا حتی کمی پایین تر. ولی اکثر این اعداد و ارقام با توجه به سلیقه ، بودجه و نوع چیدمان شما کاملا سلیقه ایی می تواند باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب راهنمای خرید میز عسلی با شماره های زیر که مشاورین شرکت می باشند ، تماس حاصل فرمایید .

شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲
شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶

پاسخ تمام سوالات خود درباره خرید میز عسلی را از ما بگیرید !!!

بهتر است میز جلو مبلی چه رنگی باشد ؟

در این زمینه بسیار با دقت باید دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید ؛ زیرا میز جلو مبلی چیزی نیست که بخواهید به سرعت و هر ساله آن را عوض کنید . بهتر است رنگی برای میز جلو مبلی خود انتخاب کنید که حتی در صورت تغییر چیدمان و تغییر مبلمان نیازی به خرید میز جدید نباشد . معمولا میزهای چوبی قهوه ایی و یا روشن تر و همچنین میزهای چوبی با رویه سنگی ، نسبت به مدل های دیگر طرفداران بیشتری دارد . شاید در یک لحظه از شکل ظاهری میزی با رنگ های تند قرمز ، زرد ، آبی و … خوشتان بیاید ولی به سرعت دلتان را زده و از خرید خود پشیمان می شوید .

پاسخ تمام سوالات خود درباره خرید میز عسلی را از ما بگیرید !!!

تفاوت میز جلو مبلی و عسلی چیست ؟

معمولا میز جلو مبلی یک میز بزرگ می باشد که در روبروی بزرگ ترین کاناپه قرار می گیرد و لوازمی نظیر ظرف میوه ، شیرینی ، انواع المان های دکوری و حتی سینی چای بر روی آن قرار داده می شود . اگر سرویس مبلمان شما ۷ نفره به بالا بوده و از نوع کلاسیک می باشد ، حداقل به ۲ میز عسلی در کناره ها نیاز دارید که دسترسی همه به لوازم روی میز امکان پذیر گردد .در انتها برای کسب اطلاعات بیشتر خواندن مقاله ایی تحت عنوان جامع ترین راهنمای خرید میز چوبی با ۳ سال گارانتی را پیشنهاد می دهیم .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.