Whatsapp

مشاوره رایگان

پارچه های رنگی و دیزاین خانه

فهرست

استفاده از پارچه های رنگی برای دیزاین خانه

زیبایی و دکوراسیون خانه نقش بسزایی بر روی روحیات ساکنین می گذارد. به همین دلیل روانشناسان همواره تاکید دارند که برای داشتن یک زندگی سالم و شاد بهتر است که رنگ های مختلفی شاد را در خانه به کار ببرید. استفاده از پارچه های رنگی برای دیزاین خانه کمک بسیاری به شما می کند تا خانه ای شاد و رویایی داشته باشد. ما در ادامه به شما راهکارهایی را ارائه می دهیم که با استفاده از آن زندگی شادی را برای خود رقم بزنید.

پارچه ها در کدام بخش از خانه استفاده می شوند؟

پارچه یکی از المان های اصلی خانه است. روکش تخت، پرده، روکش مبلمان، کوسن ها و … همگی از پارچه هستند. پارچه ها در جنس های مختلف ابریشم، ریون، چرم، مخمل، جیر، نخ، نایلون، پلی استر و … تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید از جنس و رنگ های مختلف پارچه برای پوشاندن وسایل استفاده کرده و دیزاینی خاص و زیبا را به وجود بیاورید.

پارچه های رنگی و دیزاین خانه : ترکیب پارچه رنگی سفید و آبی

سفید و آبی یکی از رنگ های بسیار جذاب است که می توانید خانه را به زیباترین شکل ممکن جلوه بخشد. سفید و آبی هر دو رنگی آرامش بخش هستند و شادی را با خود به همراه دارند. شما در این دکوراسیون می توانید از مبلمان آبی با کوسن های سفید و پرده های سفید آبی بهره ببرید. بازی با این رنگ ها به خلاقیت شما بستگی دارد و شما با استفاده از هنر خود می توانید رویایی ترین خانه را طراحی کنید. دقت داشته باشید که سفید فضا را دلبازتر و بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین در صورتی که خانه کوچکی دارید بهتر است که از رنگ سفید بیشتر استفاده کنید تا فضا دلبازتر شود.

 

سفید و آبی

پارچه های رنگی و دیزاین خانه : ترکیب رنگ قرمز، نارنجی و سفید

قرمز یکی از گرم ترین رنگ هایی است که می تواند به خوبی در خانه جلوه گری کند. همان طور که می دانید رنگ نارنجی از ترکیب رنگ قرمز و سفید بدست می آید به همین دلیل این سه رنگ با هم می توانند ترکیب زیبایی را ایجاد کنند. همچنین از آن جا که رنگ قرمز خالص به مرور چشم را آزار می دهد و بر روی اعصاب اثر می گذارد، بهتر است که به مقدار کم از آن استفاده شده و در کنار آن از رنگ نارنجی و سفید استفاده شود. به عنوان مثال شما می توانید از پرده های نارنجی سفید استفاده کنید و برای کوسن ها به صورت یکی درمیان رنگ قرمز و سفید به کار ببرید. در این حالت فضایی صمیمی را در اختیار خواهید داشت.

نارنجی و قرمز

پارچه های رنگی و دیزاین خانه : ترکیب رنگ بنفش، یاسی و سفید

بنفش و یاسی یکی از رنگ های بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین خانم ها به شمار می رود. بنابراین ترکیب سه پارچه یاسی، سفید و بنفش در خانه می تواند باعث رضایت خانم ها شده و تاثیرات بسیار هیجان انگیزی را بر روی روحیه آن ها بگذارد. استفاده از این سه رنگ به میزان دلخواه شما می تواند صورت گیرد. زیرا این سه رنگ هر دو جلوه خاص و منحصر به فردی دارند و تاثیرات خاصی را با خود به ارمغان خواهند آورد.

 

یاسی

پارچه های رنگی و دیزاین خانه : ترکیب رنگی سفید و سیاه

استفاده از پارچه های سفید و سیاه یکی از پرطرفدارترین روش استفاده از پارچه های رنگی برای دیزاین خانه محسوب می شود. زیرا سفید و سیاه رنگی خنثی و متضاد هستند و چشم را در کل فضای خانه به گردش در می آورند. لازم است بدانید که مشکی فضای خانه را تیره می کند. بنابراین باید تعادل را در استفاده از این رنگ رعایت کنید. برای این که ابعاد خانه شما بزرگ تر و دلبازتر شود بهتر است که استفاده از رنگ سفید را افزایش دهید. در این حالت نور بیشتری در فضا پخش شده و خانه بزرگ تر به نظر می رسد.

 

سفید و مشکی

پارچه های رنگی و دیزاین خانه : ترکیب رنگ سفید و کرم و قهوه ای 

از دیگر روش های استفاده از پارچه های رنگی برای دیزاین خانه، ترکیب دو رنگ سفید و کرم و قهوه ای است. این سه ترکیب می تواند خانه ای گرم و صمیمی را برای شما تداعی کند. این سه رنگ هارمونی بسیار چشمگیری را در خانه ایجاد می کند. بنابراین برای داشتن خانه ای زیبا حتما این سه رنگ را مورد توجه قرار دهید. استفاده از مبلمان با روکش های قهوه ای طرفداران بسیاری دارند و در حال حاضر بسیاری از خانه ها با استفاده از این سه رنگ طراحی شده است.

ترکیب رنگ زرد، سفید و خردلی

رنگ های زرد و خردلی و سفید از دیگر رنگ هایی است که به سرعت می تواند نظرها را به خود جذب کند. طیف رنگی زرد هیجان خانه را افزایش می دهد و بر روی خلاقیت و شکوفا شدن استعداد نیز تاثیراتی عمیق دارد. بنابراین شما می توانید از پارچه های رنگی زیبا برای دیزاین خانه استفاده کنید و نتیجه آن را بر روی روحیه خود مشاهده کنید.

 

خردلی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.