Whatsapp

مشاوره رایگان

نیمکت چوبی ، بهترین انتخاب برای میزهای غذاخوری روستیک

نیمکت چوبی ، بهترین انتخاب برای میزهای غذاخوری روستیک

فهرست

خرید نیمکت چوبی ، قطعا یکی از خاص ترین انتخاب ها برای میزهای غذاخوری مدرن و روستیک می باشد . اگر بعد از خرید میز غذاخوری تان به فکر پیداکردن بهترین صندلی و یک نشیمن ایده آل و خاص هستید ،  ترکیب صندلی و نیمکت علاوه بر اینکه در فضای شما صرفه جویی می کند ، ظاهری بسیار متفاوت و خاص به خانه شما می بخشد .

ترکیب صندلی و نیمکت برای دور میزتان ، ظاهر خاصی به محیط می بخشد .این انتخاب علاوه بر منزل در محیط های کاری ، رستوران و فست فود ها هم جالب به نظر می رسد .در این مقاله از سری مقالات زد دیزاین به بررسی چند نمونه نیمکت روستیک و لاکچری خواهیم پرداخت .

بهترین انتخاب صندلی برای میزهای غذاخوری روستیک چیست ؟

اگر میز غذاخوری روستیک و چوبی را برای فضای غذاخوری و آشپزخانه خود انتخاب کرده اید ، حتما به دنبال خرید صندلی برای دور میزتان هستید .پیشنهاد ما این است که از ترکیب صندلی و نیمکت برای دور میز غذاخوری تان استفاده نمایید .

اگر میز غذاخوری تان نیاز به ۶ عدد صندلی داشته باشد ، فضای زیادی را اشغال می کند و از آن جا که خانه های امروزی اغلب با مشکل فضا مواجه هستند ، نیمکت چوبی تا حد بسیار زیادی مشکل کمبود فضا را بر طرف می کند . وجود این نیمکت ها برای بزرگترها یادآور دوران خوش مدرسه بوده و یک حس نوستالژی با خود به همراه دارد .

علاوه بر بزرگترها ، کودکان از طرفداران این نیمکت ها هستند ، زیرا غذاخوردن روی صندلی برایشان تکراری و روتین شده و با دیدن این نیمکت حس و حالشان متفاوت خواهد شد .

نیمکت چندین مزیت خوب نسبت به صندلی دارد ،که استفاده از آن را جذاب تر می کند . نیمکت ها جای کمتری نسبت به صندلی اشغال می کنند و همچنین در مواقع غیر ضروری ، می توانید آن را در زیر میز قرار دهید و فضا را بازتر نمایید .نگران سفت و سخت بودن چوب نباشید ، زیرا می توانید در صورت نیاز از  تشک های فانتزی و زیبا استفاده کنید .

نیمکت چوبی

مزایای خرید نیمکت چوبی از زد دیزاین

نیمکت های چوبی ایده های بسیار خوبی برای فضای غذاخوری شما خواهند بود.برای افرادی که میزهای روستیک را از مجموعه ما خریداری کرده باشند ، انواع نیمکت های چوبی با متریال های مختلف و چوب های متنوع طراحی و ساخته می شود .این نیمکت ها به صورت تک نیز به فروش می رسد .

با توجه به سبک طراحی و ساخت این اکسسوری ها ، می توانید از تمام چوب های طبیعی و روستیک استفاده نمایید .شما عزیزان می توانید زیباترین و خاص ترین میز ناهارخوری روستیک را با ابعاد دلخواه و چوب مورد نظر خود به مجموعه زد دیزاین سفارش دهید .

نیمکت چوبی

نیمکت چوبی مدرن در کجا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ؟

این وسیله شاید در نگاه اول جهت نشستن در کنار میزغذاخوری بیشتر مورد استفاده قرار گیرد ، ولی با شکستن مرزها و کلیشه های قدیمی در طراحی و دکوراسون داخلی ، می توان از این وسیله در ورودی منزل برای پوشیدن کفش ، در راهروی منزل ،در اتاق خواب ، تراس ، آشپزخانه و نشیمن به زیبایی مورد استفاده قرار داد .

شما می توانید این نیمکت را به عنوان یک المان و عنصر دکوراتیو به تنهایی ،جلوی شومینه و یا زیر آینه کنسول تان قرار دهید . از آن جا که سازه های این مجموعه روستیک بوده و از مواد طبیعی فلز و چوب طبیعی در ساخت آن استفاده شده است ، تقریبا با بسیاری از چیدامن ها به راحتی ست می شوند .جنس پایه ها از فلز و پروفیل جهان با رنگ مشکی کوره ای ساخته شده است . عرض پایه ها ، رنگ شان ، مات و براق بودن آن ها با توجه به سلایق مختلف قابل تغییر هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ی سفارش و سایر اطلاعات تخصصی با شماره زیر ارتباط باشید .

نیمکت چوبی ، بهترین انتخاب برای میزهای غذاخوری روستیک آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
نیمکت چوبی ، بهترین انتخاب برای میزهای غذاخوری روستیکتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

نیمکت روستیک

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.