Whatsapp

مشاوره رایگان

نقش لوستر های مدرن بر جلوه خانه

فهرست

نورپردازی یکی از آیتم های بسیار مهم در طراحی دکوراسیون است که تاثیر بسزایی بر روی زیبایی خانه دارد. لوستر یکی از ابزارهای بسیار مهم در نورپردازی به شمار می روند. نقش لوسترهای مدرن بر جلوه خانه به قدری زیاد است که شما با نصب لوستر می توانید شاهد تغییراتی چشمگیر در محیط خانه خود باشید. در زیر چند نمونه از بهترین لوسترها را به شما معرفی کرده و نحوه نصب آن را عنوان خواهیم کرد.

انواع متریال لوسترهای مدرن

برای این که بتوانید مناسب ترین لوستر را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید، باید ابتدا انواع لوسترها را بشناسید. لوسترهای مدرن از متریال های مختلفی از جمله شیشه، فلز، چوب و … ساخته شده است. انتخاب مناسب ترین متریال به سایر لوازم دکوری موجود در خانه شما بستگی دارد. البته شما می توانید تلفیقی از متریال ها را در لوستر خانه خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که هر یک از متریال های عنوان شده دارای طرح و مدل های مختلفی هستند و می توانند جلوه بخش خانه شما باشند.

انواع مدل لوستر مدرن

لوسترهای مدرن در مدل های مختلفی موجود هستند که هر کدام طرح و مدل های مختلفی دارند. از جمله پرطرفدارترین و محبوب ترین لوسترهای موجود در بازار می توان به لوستر برنز، لوستر مستطیلی، چراغ آویز، لوستر کنفی، لوستر شیشه ای، لوستر حبابی، لوستر امپراتوری، لوستر کریستالی، لوستر شمعی و … اشاره کرد. تنوع در طرح و مدل های لوسترها به قدری است که شما با گشت و گذار در سایت های اینترنتی می توانید بهترین و زیباترین لوستر را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

 

لوستر مدرن

لوستر مدرن برای فضاهای بزرگ

برای این که نقش لوسترهای مدرن بر جلوه خانه بیشتر مشخص شود، ابتدا باید ابعاد و اندازه اتاق های خود را در نظر بگیرید. در صورتی که فضای خانه شما بزرگ است، لوسترهای بزرگ و پر شاخه و برگ می تواند جلوه بیشتری را به خانه شما بدهد. در زاویه دیگر زیبایی، مسئله نورپردازی وجود دارد. لوسترهای کوچک در خانه های بزرگ قدرت نورپردازی را کاهش می دهد و شما نور کمی را در محیط خواهید داشت. بنابراین شما باید به تناسبات نیز توجه کنید.

لوستر مدرن برای فضاهای کوچک

استفاده از لوسترهای پرنور برای محیط های کوچک نه تنها مصرف انرژی را چندین برابر می کند، بلکه بالا بودن نور موجود در فضا نیز باعث آزار افراد می شود. به همین دلیل بهتر است که برای خانه های کوچک از لوسترهای چسبیده به سقف استفاده کنید تا نمایی متفاوت به خانه شما ببخشد. استفاده از لوسترهای بزرگ و چراغ آویزهای شلوغ خانه شما را کوچک تر می کند و زیبایی را از خانه می گیرد. شما می توانید برای انتخاب بهترین لوستر از طراحان دکوراسیون کمک بگیرید.

توجه به ارتفاع سقف

در هنگام انتخاب لوستر باید به ارتفاع سقف نیز توجه داشته باشید. در صورتی که سقف سالن پذیرایی شما بزرگ است، استفاده از چراغ آویزها و لوسترهای بزرگ می تواند جلوه بهتری را به فضا بدهد. در مقابل نیز استفاده از لوسترهای دیواری و یا لوسترهای چسبیده به سقف برای سالن هایی که سقف کوتاهی دارند، بهترین گزینه به شمار می رود. بنابراین با انتخاب هوشمندانه بهترین لوستر می توانید سبکی متفاوت را برای خانه خود به ارمغان بیاورید.

لوستر های مدرن در طراحی داخلی

لوسترهای مدرن برای خانه های کلاسیک

انتخاب هوشمندانه و اصولی لوسترها می تواند فضایی متفاوت را ایجاد کند. برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های لوکس بهتر است که از لوسترهای کلاسیک و پر نقش و نگار استفاده کنید. برای این که جلوه بخشی خانه شما افزایش یابد، می توانید لوسترهای سلطنتی و یا لوسترهای کریستال به کار ببرید. لوسترهای مدرن امروزی به صورت بسیار ایده آل طراحی شده است. به همین منظور شما می توانید دکوراسیونی بسیار عالی داشته باشید.

انتخاب لوستر برای دکوراسیون مدرن

لوسترهای مدرن اغلب به صورت ساده طراحی شده است و متریال های مختلفی دارد. این لوسترها کوچک هستند و نقش و نگار خاصی بر روی آن وجود ندارد. به همین دلیل شما می توانید از انعکاس و قدرت نورپردازی این لوسترها برای جلوه بخشی به دکوراسیون خانه خود بهره ببرید. تنوع در لوسترهای مدرن به گونه ای است که دست شما برای انتخاب بهترین و شیک ترین لوستر برای دکوراسیون شما باز است.

رنگ بندی لوسترها

برای این که نقش لوسترهای مدرن بر جلوه خانه پر رنگ تر باشد و به خوبی خود را نشان دهد، باید رنگی متناسب با دکوراسیون خانه خود را انتخاب کنید. خوشبختانه امروزه تنوع رنگی لوسترها افزایش یافته است و شما می توانید مناسب ترین و سازگارترین رنگ را برای خانه خود سفارش دهید. از جمله پرطرفدارترین رنگ های لوستر می توان به رنگ نقره ای، مشکی، برنزی و طلایی اشاره کرد. تمامی این رنگ ها حالتی خنثی دارد و از این رو شما می توانید سازگارترین رنگ را برای دکوراسیون خانه خود خریداری نمایید.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.