Whatsapp

مشاوره رایگان

نصب انواع ساعت دیواری

نصب انواع ساعت دیواری

فهرست

راز و رمز نصب انواع ساعت دیواری

ساعت دیواری یکی از عناصر قدیمی در خانه است که درخششی بسیار جذابی را در خانه شما ایجاد می کند. ولی آیا هر ساعتی می تواند زیبایی خانه شما را تضمین کند. ساعت ها مدل های مختلفی دارند. به همین دلیل شما بر اساس سبک دکوراسیون خانه خود می توانید مناسب ترین طرح را انتخاب کنید. از طرفی توجه به راز و رمز نصب انواع ساعت دیواری نیز از دیگر مواردی است که بر روی خانه شما تاثیر می گذارد. با ما همراه باشید تا شما را با این اسرار آشنا کنیم.

ساعت دیواری

زاویه دید مناسب در نصب انواع ساعت دیواری

شاید شما نیز در هنگام نصب ساعت دیواری تنها جنبه زیبایی آن را در نظر می گیرید. ولی لازم است به شما بگوییم که زاویه دید مناسب ساعت از دیگر المان هایی است که حتی از زیبایی نیز اهمیت بیشتری دارد. معمولا ساعت ها از زاویه مستقیم دید بهتری دارند. ولی برخی از ساعت های جدید امروزی به گونه ای طراحی شده است که شما از هر زاویه ای می توانید دید مناسبی به ساعت داشته باشید. همچنین قرار دادن ساعت در زیر نورپردازی نیز کار درستی نیست و می تواند دید کافی را از شما بگیرد.

ارتفاع مناسب ساعت در نصب انواع ساعت دیواری

ارتفاع ساعت نیز از دیگر راز و رمز نصب انواع ساعت دیواری به شمار می رود. در صورتی که ساعت در دید پایین و یا بالا نصب شود نمی تواند به خوبی زمان را به شما نشان دهد. ارتفاع ۵۰ الی ۷۰ سانتی متر استانداردترین ارتفاع نصب ساعت دیواری است که دید مناسبی را به شما می دهد. البته ارتفاع دقیق ساعت به ارتفاع سقف و ابعاد خانه شما بستگی دارد.

ابعاد ساعت

ساعت ها اندازه های مختلفی دارند. در صورتی که قصد نصب ساعت بر روی دیوار منزل خود را دارید باید تناسبات را به خوبی رعایت کنید. به عنوان مثال قرار دادن ساعت های بزرگ بر روی ستون خانه نمی تواند زیبایی چشمگیری داشته باشد. بنابراین رعایت تناسبات در خانه بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب مکان مناسب برای نصب ساعت دیواری

مهم ترین بخش نصب ساعت دیواری و اصلی ترین راز و رمز نصب انواع ساعت دیواری، انتخاب مکانی مناسب برای نصب ساعت است. نصب ساعت دیواری در بخش هایی همچون سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه رواج بسیاری دارد. بنابراین شما پیش از خرید ساعت باید ابتدا مکان نصب آن را مورد توجه قرار دهید و بر اساس آن مناسب ترین جنس و متریال را سفارش دهید.

ترکیب بندی ساعت با سایر عناصر

بسیاری از افراد قرار دادن ساعت به صورت تک بر روی دیوار را نمی پسندند. به همین دلیل از سایر ترکیبات برای افزایش نمای ساعت استفاده می کنند. قاب های هنری و آینه از جمله ترکیباتی هستند که سازگاری بیشتری با ساعت دارند و می توانند دیوارها شما را شیک تر کند.

مدل ساعت دیواری

توجه به رنگ و مدل ساعت دیواری از جمله دیگر راز و رمز نصب انواع ساعت دیواری محسوب می شود. ساعت های دیواری در سبک های مختلف کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند. بنابراین شما باید بر اساس سبک دکوراسیون خانه خود ساعت را نصب کنید تا در خانه شما درخشش داشته باشد.

 

مدل ساعت دیواری

نصب انواع ساعت دیواری

نصب اصولی ساعت ها نیز تاثیر بسیاری بر روی زیبایی خانه دارد. نصب کج و ناصاف ساعت دیواری نمی تواند زیبایی چشمگیری بر روی زیبایی خانه بگذارد. بنابراین بهتر است که برای نصب ساعت بر روی دیوار نهایت دقت را به خرج دهید تا ساعت به صورت صاف نصب شود.

انواع ساعت دیواری

پیش از این که راز و رمز نصب انواع ساعت دیواری را بدانید، باید ابتدا انواع مدل های ساعت دیواری را بشناسید. ساعت دیواری ها در سبک و مدل های مختلفی موجود هستند که در زیر به برخی از رایج ترین آن ها اشاره می کنیم:

ساعت دیواری کلاسیک:

استفاده از ساعت های کلاسیک و سلطنتی در دکوراسیون کلاسیک می تواند زیبایی دلنشینی را به فضا ببخشد. بر روی بدنه این ساعت ها طرح و نقش های متنوعی وجود دارد که می تواند نمای متفاوتی را به خانه شما ببخشد. از طرفی عقربه ها و شماره های این ساعت نیز به ضورت بسیار جذابی طراحی شده است.

ساعت دیواری مدرن:

شاید ساعت های مدرن شما را کسل کند. ولی سادگی و زیبایی ساعت های مدرن همیشه درخشش خاصی به خانه شما هدیه می دهند. این ساعت ها به صورت بسیار ساده و استاندارد طراحی شده است و معمولا اعداد در آن کامل نمایش داده نمی شود. حتی برخی از ساعت های مدرن امروزی فاقد قاب بوده و می توان آن را در انواع قسمت های خانه نصب کنید.

ساعت دیواری دیجیتال:

ساعت های دیجیتالی یکی از جدیدترین ساعت های موجود در بازار هستند که امروزه طرفداران خاص خود را دارند. این ساعت ها می توانند به صورت دقیق ساعت و دقیق را به شما نشان دهند. ال ای دی موجود بر روی ساعت های دیجیتالی امکان دید در شب را نیز برای شما فراهم می کند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.