Whatsapp

مشاوره رایگان

وان حمام سنگی

معرفی نمونه های وان حمام سنگی برای خاص پسندان

فهرست

وان حمام سنگی

هر آنچه که مورد نیاز است تا در مورد وان حمام سنگی بدانید.

در دنیایی سراسر شلوغی و درگیری برای رهایی از بار منفی انرژی و دریافت حس خوب و آرامش ، استحمام در محیطی با القاء حس حضور در طبیعت بهترین گزینه است . طبیعت مجموعه ای از حس خوب و شگفتی است که همه انسان ها حتی با تصور و فکر کردن به آن سرشار از لذت میشوند . با گذر زمان و آگاهی انسان به این موضوع ، فعالیت های زیادی برای الهام گیری از عناصر طبیعی برای سبک دکوراسیون منازل ، وسایل و اکسسوری ها و حتی وان های حمام انجام شده است . امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و تنوع و گوناگونی در همه اجسام چشم گیر است و این موضوع در کنار ویژگی های مثبت آن ، انتخاب را برای ما سخت کرده است پس اگر به دنبال تغییر دکوراسیون و بازسازی حمام خود هستید و در تکاپوی خرید وان حمام ، این مطلب برای شما مفید است !

قدمت وان حمام

در ابتدا بد نیست که در مورد گذشته ی وان حمام خانگی بدانیم … وان حمام محلی برای استحمام بوده است و از گذشته های دور مورد توجه بوده و بیشتر توسط اشراف مورد استفاده قرار میگرفته و  اولین نمونه ساده آن ۱۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در کاخی در جزیره کرت پیدا شده است .

 

شیک ترین وان سنگی

انواع جنس وان حمام

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب وان حمام ، جنس آن است زیرا این وان تا مدتی قرار است مورد استفاده قرار گیرد و ما قصد تعویض آن را نداریم پس باید از استحکام خوبی برخوردار باشد همچنین طبیعی بودن عنصر سازنده وان حمام موضوع حائز اهمیت دیگر است چرا که با تحقیق های پیاپی ، بشر به این نتیجه رسیده است که استفاده از عناصر طبیعی علاوه بر تاثیر مستقیم در سلامتی روحی در سلامت جسمی افراد نیز نقش دارد. پس شما را با وان سنگی و انواع دیگر آن آشنا می کنیم.

  • وان حمام چوبی

متریال چوب در این نوع از وان ها جزء ای از طبیعت شگفت آور هستند و  علاوه بر متریال طبیعی دارای زیبایی منحصر به فردی هم هستند اما وان حمام چوبی به دلیل استفاده مکرر دچار فرسایش می شود بنابراین بهترین گزینه وان حمام سنگی است !

  •  وان حمام سنگی

این وان به دلیل استحکام بالا و همچنین ست شدن آسان با اکثر دکوراسیون ها و منتقل کردن حس لوکس به فضا طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است . وان های حمام سنگی از سنگ های مختلفی همچون :

مرمر ، سرامیک ، گرانیت ،عقیق ، سنگ آهک و … ساخته میشوند که با توجه به دکوراسیون حمام خود ، بودجه و سلیقه تان می توانید بهترین انتخاب را برای ایجاد فضایی آرامبخش در حمام خود بکنید . این وان های حمام در اشکال مختلفی چون : مستطیل / مثلث / دایره /مربع و بیضی ساخته میشوند ( هنگام انتخاب متراژ حمام خود را نیز در نظر بگیرید )

 

جذاب ترین وان سنگی

ویژگی های وان حمام سنگی

 

عمر طولانی : این وان ها از  دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و بدون نگرانی تا سال ها میتوانید از آنها استفاده کنید .

 

انطباق با دکوراسیون های مختلف : این وان به راحتی با اکثر دکوراسیون ها مانند روستیک ؛ مدرن ؛ پست مدرن و حتی صنعتی مچ میشود و همچنین باعث لوکس به نظر رسیدن حمام شما نیز خواهند شد . همچنین این وان ها قابل استفاده در فضاهای باز مانند باغ و حیاط ها است ‌.

 

تنوع : تنوع  بالا در  طرح ، جنس ، قیمت و رنگ از دیگر ویژگی های این محصول است که دست شمارا در انتخاب باز گذاشته است .

همه این ها باعث شده تا وان های حمام سنگی اولین و اخرین و همینطور بهترین انتخاب برای خاص پسندان باشد .

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.