Whatsapp

مشاوره رایگان

طراحی دکوراسیون حمام

معرفی انواع طراحی دکوراسیون حمام به سبک کشورهای مختلف

فهرست

آداب و رسوم و فرهنگ در هر کشوری متفاوت است و هر کشوری با فرهنگ خاصی شناخته می شود. سبک دکوراسیون هر کشور نیز برگفته از آداب و رسوم آن ها می باشد. همان طور که می دانید در ایران نیز سبک های مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و المان های خاصی است. ما با معرفی انواع طراحی دکوراسیون حمام به سبک کشورهای مختلف شما را با فرهنگ هر کشور آشنا خواهیم کرد.

طراحی دکوراسیون حمام به سبک ایتالیایی

در گذشته میلانی ها بر اساس نوع پوشش خاصی که داشتند، مشهور بودند. این افراد از لباس های راه راه استفاده می کردند و این لباس ها با استفاده از چرم برق تزئین میشد. تنوع لباس در این کشور مورد توجه سایر کشورها قرار گرفته است. سبک دکوراسیون و طرح های این کشور نیز برگرفته از فرهنگ و نحوه پوشش آن ها می باشد. به همین دلیل شما در حمام های سبک ایتالیایی شاهد طرح های عجیب و غریب لباس ها بر روی دیوار حمام هستید. همچنین تمامی ابزار یراق حمام سبک ایتالیایی از جمله روشویی، شیرآلات، وان حمام و … نیز به صورت لوکس می باشد.

طراحی دکوراسیون حمام به سبک برزیلی

به دلیل وجود جنگل و محیط های طبیعی در برزیل، بسیاری از المان های دکوراسیون این کشور برگرفته از طبیعت می باشد. بنابراین شما در حمام این خانه ها شاهد گونه های مختلفی از گل و گیاه هستید که باعث ایجاد بوی مطبوعی و دلپذیری در این خانه ها می شود. همچنین رنگ و ابزارهای موجود در حمام های سبک برزیلی نیز از عناصر موجود در طبیعت الهام گرفته شده است.

معرفی انواع طراحی دکوراسیون حمام به سبک کشورهای مختلف

طراحی دکوراسیون حمام به سبک استرالیایی

زندگی در سرزمین رویایی استرالیا سبک دکوراسیون را به سوی مینیمالیست سوق داده است. افرادی که اهمیت زیادی برای جزئیات قائل نیستند و اغلب به کلیات توجه دارند، به سبک استرالیایی علاقه مند خواهند شد. اغلب المان های موجود در حمام های سبک استارالیایی از عناصر طبیعت هستند. به عنوان مثال درب و پنجره های این سبک از جنس چوب است و رنگ روشن در آن بیشتر به چشم می خورد.

طراحی دکوراسیون حمام به سبک اندونزیایی

در مبحث معرفی انواع دکوراسیون سبک کشورهای مختلف باید دکوراسیون سبک اندونزیایی را نیز به شما معرفی کنیم. این سبک دکوراسیون به خوبی فرهنگ و آداب و رسوم این سبک را به نمایش می گذارد. شستشو در حمام های سبک اندونزیایی بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است و به دلیل نزدیکی به طبیعت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. گیاهان موجود در این سبک حمام ها از پهن برگان است و زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد.

طراحی دکوراسیون حمام به سبک اسکاندیناوی

از جمله ویژگی های شهروندان اسکاندیناوی اهمیت به پیشرفت، خوش گذرانی و علاقه مندی به طبیعت است. شما می توانید این عادات و رفتار را در سبک دکوراسیون داخلی خانه ها نیز مشاهده کنید. بنابراین حمام های اسکاندیناوی معمولا بزرگ هستند و تمامی تجهیزات در آن وجود دارد. افرادی که به تجملات و سبک های لوکس علاقه مند هستند این سبک به خوبی می تواند نظرشان را جلب کند.

معرفی انواع طراحی دکوراسیون حمام به سبک کشورهای مختلف

طراحی دکوراسیون حمام به سبک سنتی غربی

وجود المان های کلاسیک در حمام های سنتی غربی بسیار رایج است. در این سبک دکوراسیون تعداد زیادی ابزارهای تزئینی وجود دارد وتجمل گرایی پایه و اساس سبک سنتی غربی به شمار می رود. وان های رنگی، روشویی های چوبی و آینه های بزرگ از جمله ویژگی های این سبک دکوراسیون هستند که نمایی جذاب را به حمام می بخشند.

طراحی به سبک خاورمیانه

دکوراسیون های حمام خاورمیانه یکی از آرامش بخش ترین دکوراسیون هایی است که شما می توانید برای خانه خود طراحی کنید. در این سبک از رنگ های روشن و نزدیک به دریا همچون سبز و آبی استفاده شده است و نورپردازی آن چشم ها را به خود خیره می کند. حمام های سبک خاورمیانه اغلب روشویی های سنگی روشن دارند و آینه های آن ها حالتی گرد دارد تا تصاویر را به خوبی نشان دهد.

طراحی به سبک بوهمیان

از دیگر انواع دکوراسیون حمام به سبک کشورهای مختلف می توان به سبک بوهمیان اشاره کرد. این سبک حمام بسیار محبوب بوده و طرفداران بسیاری دارد. تمامی المان های اصلی به کار رفته در این دکوراسیون برگرفته از طبیعت می باشد و شما تنوعی از رنگ ها را در این دکوراسیون مشاهده خواهید کرد.

طراحی به سبک هالیوودی

حمام های سبک دکوراسیون هالیوودی لوکس و مجلل هستند و تنوع بسیاری در آن ها مشاهده می شود. در این دکوراسیون از وان های فلزی همراه با روشویی فلزی، شیشه ای و یا فلزی استفاده شده است و نمایی بسیار شیک و زیبا را به چشم بیننده می رساند. رنگ هایی همچون فیروزه ای، قرمز، بنفش و … از جمله رایج ترین رنگ های موجود در این سبک دکوراسیون می باشند.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.