Whatsapp

مشاوره رایگان

دکوراسیون

لوستر سقفی و کاربرد آن براساس دکوراسیون

فهرست

لوستر یکی از لوازم تزیینی و شیک جهت نورپردازی فضای خانه به حساب می آید. در گذشته لوسترهای سقفی جهت زیباسازی خانه های اشرافی و سلطنتی به کار می رفت. اما امروزه با تولید انواع متنوعی از لوسترهای سقفی، به عنوان یک کالای ضروری در دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شوند. علاوه بر فضای پذیرایی می توان از لوسترهای سقفی در زیبا سازی فضای آشپزخانه، اتاق خواب و حتی اتاق کودکان نیز استفاده کرد.

تولید کنندگان در تولید لوسترهای سقفی خلاقیت های زیادی به خرج می دهند در نتیجه انواع متنوعی از لوسترهای سقفی را در سایزهای متنوع تولید و روانه بازار می کنند. لوسترهای بزرگ و کوچک طرح های ساده و متفاوتی دارند که در عین نور رسانی زیبایی خاصی نیز به فضای مورد نظر می دهند. لوسترها سایزهای متفاوتی دارند که اکثر افراد با توجه به سلیقه و ارتفاع مکان مورد نظر اقدام به خرید لوستر مورد نظر می کنند.

لوسترها طرح های بی نظیری دارند که با توجه به دکوراسیون خانه می توان هر کدام را که هم ست با دکوراسیون خانه هست را انتخاب کرد. برای زیباتر نشان دادن فضای خانه بهتر است لوستری را انتخاب کنید که از نظر جنس، رنگ و کیفیت در حد بالایی باشد چرا که همه این موارد در انتخاب یک لوستر مورد نظر طبق دکوراسیون خانه اهمیت بالایی دارد. در صورت عدم توجه به این موارد قطعا لوستر انتخابی تاثیر چشم گیری در زیبا سازی فضای مورد نظر نخواهد داشت.

لوستر سقفی و کاربرد آن براساس دکوراسیون

کاربرد لوستر سقفی در دکوراسیون

با توجه به نیازها و همچنین سلیقه افراد و نوع دکوراسیون هر روز شاهد طراحی و تولید انواع متنوعی از لوسترهای سقفی هستیم. لوسترهای سقفی متنوع در ابعاد، شکل ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است. سلیقه افراد و ارتفاع و فضای مورد نظر از جمله مواردی هستند که در انتخاب لوسترهای سقفی دخیل می باشند. افراد با توجه به سلیقه خود سبک متفاوتی از دکوراسیون را در خانه خود به کار می برند به همین خاطر برای زیباتر جلوه دادن دکوراسیون خانه بهتر است لوسترهای سقفی نیز هم ست با دکوراسیون خانه انتخاب شود تا بهتر و زیباتر فضای خانه را نور پردازی کند.

علاوه بر محیط خانه در هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای و ساختمان های بزرگ تجاری اغلب برای زیباتر نشان دادن فضای مورد نظر از لوسترهای متنوعی استفاده می کنند. افراد سلیقه های متفاوتی دارند که هر کدام به عنوان یک عامل موثر در انتخاب لوسترهای سقفی نقش بسزایی دارند. اما در زمان انتخاب و خرید لوستر سقفی باید به این نکته دقت داشته باشید که فضای مورد نظر و همچنین ارتفاع سقف تا زمین را بررسی کنید.

به عنوان مثال در فضای کوچکتر با ارتفاع کمتر از سقف بهتر است از لوسترهای شکیل تر و کوچک تر در طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر به کار گرفته شود. در مکان هایی که فضای بزرگتری دارند و ارتفاع سقف از زمین نیز بیشتر است بهتر است برای جلوه زیباتر فضا، لوستر سقفی در سایز و اندازه بزرگ تر را انتخاب و خریداری کرد. در فضاهای باز بهتر است از لوسترهای چوبی به جای لوسترهای کریستالی استفاده کرد و در فضاهای بسته نیز برای انعکاس و رقص نور نیز بهتر است از لوسترهای کریستالی استفاده کرد.

لوستر سقفی و کاربرد آن براساس دکوراسیون

انواع متنوعی از لوسترهای سقفی

تولید کنندگان با توجه به دکوراسیون داخلی انواع متنوعی از لوسترهای سقفی شاخه ای، کلاسیک، فانتزی، ال ای دی و خطی مدرن را تولید و روانه بازار می کنند. قطعا هر کدام از این لوسترهای سقفی برای مکان مورد نظری مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ ها،لامپ های به کار رفته در لوسترها و طراحی ساده و بی نظیر هر کدام از لوسترها از عواملی موثری هستند که در زیبا سازی دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای دارند.

لوسترهای سقفی انواع متنوعی دارند که هر کدام از اینها در دکوراسیون داخلی هم ست با بقیه لوازم دکوری به کار می روند. هم ست بودن لوسترهای سقفی با دکوراسیون داخلی جلوه زیباتری به مکان مورد نظر می دهد تا در همان نگاه اول همه لوازم در دکوراسیون داخلی با زیبایی هر چه تمام تری به تصویر کشیده شود.

در پایان

لوستر سقفی یکی از لوازم تزیینی در دکوراسیون داخلی به شمار می آیند که بسیار جلب توجه می کنند و همه نگاه ها را به سمت خود معطوف می کند. لوستر سقفی علاوه بر انعکاس نور در فضای دکوراسیون نقش مهمی در زیبا سازی فضای مورد نظر بر عهده دارند. برای دیده شدن دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و جدید بهتر است از لوستر سقفی با طراحی جدیدتر همراه با ست کردن با لوازم دکوری در دکوراسیون داخلی استفاده کرد تا فضا مدرن تر به چشم بیاید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.