Whatsapp

مشاوره رایگان

شیر آلات سرویس بهداشتی

فاکتورهای انتخاب شیر آلات سرویس بهداشتی چیست ؟

فهرست

فاکتورهای انتخاب شیر آلات سرویس بهداشتی چیست ؟

هنگامی که قصد خرید و یا تعویض شیرآلات سرویس بهداشتی برای منزل خود را دارید  ، اولین فاکتوری که باید در نظر بگیرید ، کیفیت و طول عمر محصول می باشد و در این مورد نباید دنبال قیمت پایین بود . شاید به نظر می رسد شیرآلات یک جسم کوچک و نامحسوس است ، اما به دلیل میزان بالای استفاده و مرتب از آن ، توجه به کیفیت و استاندارد بودن آن بسیار مهم خواهد بود . 

شیرآلات سرویس بهداشتی می توانند سبک حمام شما را به طرز شگفت انگیزی متحول کنند ،و در این میان انواع مختلفی از طرح ها و دسته ها برای انتخاب پیش روی ما وجود دارد.در هنگام خرید این محصول حتما به مواردی چون کارایی روشویی، تناسب روشویی با شیر آب، رنگ و سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و بسیاری عوامل دیگر توجه نمایید .

شاید تصور کنید ، شیرآلات قطعه کوچکی در خانه بوده و زیاد به چشم نخواهد آمد ولی باور کنید ، همین قطعات کوچک باعث بالارفتن ارزش افزوده و زیبایی خانه شما خواهد شد . هر چقدر سرویس بهداشتی شیک و مدرن باشد ، ولی از شیرآلات ارزان و بی کیفیت در آن استفاده شده باشد ، زیبایی محیط به چشم نخواهد آمد. و به اصطلاح شیرآلات نقش دکمه در لباس را دارد و تکمیل کننده زیبایی محیط خواهد بود .

شیرآلات سرویس بهداشتی

نکاتی که قبل از خرید شیرآلات باید توجه نمایید

اگر چه برای خرید هر گونه لوازم بهداشتی و ساختمانی باید حتما از مشاوره یک فرد متخصص کمک گرفت تا محصولی با کیفیت خریداری نماییم ، ولی به طور کلی برای خرید شیرآلات سرویس بهداشتی توجه به موارد زیر در اولویت خواهند بود :

  • قیمت
  • رنگ و شکل ظاهری
  • ساخت داخل یا خارج
  • نظافت راحت
  • نصب آسان
  • عدم تغییر رنگ و لک شدن شیرآلات
  • توجه به سبک و دیزاین سرویس بهداشتی
  • ارتفاع شیر تا روشویی
  • جنس و متریال به کار رفته در آن
  • هوشمند یا ساده بودن شیر
  • و …

یک شیر آب با کیفیت و خوب نه تنها می تواند زندگی شما را راحت تر کند بلکه مشکلات زیادی را نیز برای شما کاهش دهد. اگر شیر بدی انتخاب شود ، در آینده به طور مداوم نیاز به تعمیر پیدا کرده ، که دردسرهای بی پایان را به زندگی وارد می کند. با انتخاب یک شیر استاندارد و یا هوشمند ، می توایند از هدر رفت آب نیز تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمایید .شیر آلات بی کیفیت به راحتی شکسته می شوند و جایگزین نمودن آنها مشکل است.

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید هرگونه شیرآلات سرویس بهداشتی باید مدنظر قرار دهیم ، ارتفاع و بلندی متناسب و استاندارد می باشد . اگر فاصله خیلی بیشتر باشد باعث خیس شدن لباس ما شده و اگر کمتر از حد معمول باشد ، مراحل شستشو با سختی همراه خواهد شد .

نمونه روشویی سنگی رودخانه ای ، زیر یکی از محصولات پرطرفدار و پر فروش زد دیزاین بوده و البته جزء اولین تولیدات این مجموعه نیز می باشد .این سبک شیرآلات با نوع آینه و یراق آلات و اسلب چوب طبیعی در کنار یکدیگر همخوانی خوبی داشته و زیبایی فوق العاده ای به سرویس بهداشتی تان می بخشد . برای اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشد .

فاکتورهای انتخاب شیر آلات سرویس بهداشتی چیست ؟ آدرس کارخانه :

البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰

فاکتورهای انتخاب شیر آلات سرویس بهداشتی چیست ؟  تلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰              فاکتورهای انتخاب شیر آلات سرویس بهداشتی چیست ؟ تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴                      فاکتورهای انتخاب شیر آلات سرویس بهداشتی چیست ؟ ZDesign_Group@yahoo.com

 

خرید شیرآلات سرویس بهداشتی

تقسیم بندی شیرآلات سرویس بهداشتی

متریال هایی که برای ساخت شیرآلات مورد استفاده قرار می گیرند شامل استیل ضد زنگ، فولاد، برنج، چدن، مس ، پلاستیک و … هستند. هر کدام از این مواد از قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی برخوردارند و شیرآلات ساخته شده از آنها با توجه به سلیقه افراد و متناسب با مکان مورد نظر انتخاب و خریداری می شوند .

پس از درک مواد مختلف شیرآلات ، می توانیم شیر مناسب برای خانه خود را انتخاب کنیم.هنگام انتخاب شیر ، باید محصولات بیشتری را با یکدیگر مقایسه کنیم ، تا بتوانیم مناسب ترین شیر را انتخاب کنیم . هنگام خرید حتما از تجربه یک فرد متخصص و کارآزموده استفاده نمایید . 

شیر استیل ضد زنگ

شیر استیل ضد زنگ فاقد سرب است و در برابر اسیدها ، مواد قلیایی ، خوردگی و مواد مضر مقاوم است . در مسیر خود آب را آلوده نخواهد کرد( به جهت نداشتن سرب و مواد مضر شیمیایی ). سطح شیر فولادی ضد زنگ نیازی به آبکاری ندارد و فقط برای اینکه رنگ واقعی فولاد ضد زنگ را نشان دهد ، باید صیقل داده شود.

شیر آب مسی

شیر مسی خالص از متریال مس ساخته شده است که دارای سطح روکش کروم ، براقیت بالا و عملکرد ضد سایش و ضد خوردگی است .شیرآلات سرویس بهداشتی از جنس مس ، باید حتما با دکوراسیون کلی فضای حمام و سرویس شما همخوانی داشته باشد .

شیر پلاستیکی

شیرهای پلاستیکی از نظر رنگ غنی بوده و به صورت انبوه در قالب های متعددی تولید می شوند. در مقایسه با سایر مواد ، ایمنی استفاده از آن ها بالاتر است. اما متریال آن در برابر آب داغ قوی نیست و طول عمر آن کوتاه است.

شیر آلیاژی

قیمت شیر ​​آلیاژی بسیار کمتر از شیر کامل مسی است و تولید این شیر آسان تر است. در میان آنها ، مقدار زیادی آلیاژ روی استفاده می شود. شیر آلیاژ روی برای بدن انسان مضر است و دوام چندانی ندارد.

شیر آلات سرامیکی

شیر سرامیکی ظاهر زیبایی دارد زیرا پوسته آن از سرامیک نیز ساخته شده است.و زیبایی خاصی به سرویس شما می بخشد .از مدل های محبوب شیرروشویی به ویژه در اماکن عمومی مثل محل کار می توان به شیر لمسی و شیر چشمی اشاره کرد که می تواند به رعایت بیشتر بهداشت در این محل ها کمک کند.گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید و بهترین شیر ممکن را برای کار انتخاب کنید . با کمی هزینه کردن و انتخاب شیرآلات استاندارد ، نباید به این زودی نگران خرابی و تعویض قطعات باشید .

در این مقاله به فاکتورهای موثر در خرید شیرآلات سرویس بهداشتی پرداختیم .زیبایی، تنها مختص سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن نیست؛ بلکه هر مکانی که شما در آن تردد و رفت‌ و آمد دارید، باید زیبا و منحصربفرد باشد تا شما را به داشتن یک زندگی بانشاط و لذت‌بخش ترغیب کند. به همین دلیل است که امروزه طراحان و دکوراسیونر‌ها، به زیبایی جزء جزء خانه، اهمیت می‌دهند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.