Whatsapp

مشاوره رایگان

عجیب ترین مبل هایی که تابحال دیده اید

عجیب ترین مبل هایی که تابحال دیده اید

فهرست

مجموعه زد دیزاین در کنار تولید مصنوعات همیشگی و ثابت خود ، همیشه در حال طراحی و تولید اکسسوری و سازه های جدید و منحصر بفرد است . ما در زد دیزاین ، در ادامه تولیدات خود به سراغ مبل هایی با ظاهری عجیب و جذاب رفته که تا قبل از این نمونه های مشابه آن ها فقط در کاتالوگ های خارجی دیده می شد .مبل طرح حیوانات ، با ظاهر عجیب کرگدن ، فیل ، هشت پا و غیره چشم هر بیننده ایی را به خود جذب می کند .

ما در زد دیزاین همواره به دنبال ساخت عجیب ترین ها ، اولین ها ، سنگین ترین ها بوده و هستیم . و این کار در شرایط حاضر مانع از خروج ارز خواهد شد و اشتغال ایرانی را به همراه خواهد داشت .

 

مبل عجیب

مبل طرح حیوانات

طرح اولیه این صندلی مربوط به هنرمند اسپانیایی ماکسیمو ریرا می باشد .ماکسیمو تمام زیبایی‌های حیوانات حیات وحش را در این مجموعه به نمایش گذاشته و سعی کرده است اشکال حیوانات را دقیقاً همان‌طور که بوده‌اند در مجموعه مبل طرح حیوانات تولید کند . هدف او از طراحی این مجموعه ، ایجاد ارتباط بیشتر بین حیوانات و انسان‌ها بوده است. مجموعه آثار او شامل بدن کامل حیوانات و یا بخشی از بدن حیواناتی همانند نهنگ، اسب آبی ، فیل، هشت پا و قورباغه و … است.

هنرمندان ما در زد دیزاین با الهام از این نمونه ها ، دست به کار شده اند و ساخت نمونه های ایرانی این صندلی های جذاب را طراحی و تولید کرده اند .این نمونه ها برای اولین بار و بدون داشتن هیچ  طرح و الگوی داخلی طراحی و تولید شده اند .

ساخت این مبل های خاص چیزی حدود ۳ ماه زمان برده است و در ساخت آن تعداد زیادی  از هنرمندان و نجاران و رنگ کاران زیردست و خبره مشغول به کار بوده اند .برای مشاهده این صندلی های زیبا ، بر روی کلمه مبلمان کلیک نمایید .

خرید مبل خاص

چوب به کار رفته در اسکلت مبل

در ساخت مبل های مجموعه زد دیزاین ، عمدتا از چوب های راش ،روس و گردو استفاده می شود که از نظر رنگ و کیفیت جزء ارزشمند ترین چوب های دنیا می باشند .چوب راش خوش تراش و خوش منبت است و تفاوتی در گونه ی ایرانی و گرجستانی آن وجود ندارد ، بلکه نکته مهم میزان رطوبت و خشکی آن است .

به دلیل بافت سخت و متراکم چوب راش ، حشرات موذی از جمله موریانه علاقه ی چندانی به لانه گزینی و رسوخ در این چوب را ندارند و خود این مسئله یکی از بزرگ ترین نقاط قوت چوب راش می باشد .

تمامی این مبل ها در مجموعه زد دیزاین قابل سفارش و خرید می باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید .

عجیب ترین مبل هایی که تابحال دیده اید آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
عجیب ترین مبل هایی که تابحال دیده ایدتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

در کنار چوب راش ، چوب گردو نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران کالاهای لوکس و اکسسوری های لاکچری همیشه چوب گردو را می پسندند .

چوب های مورد استفاده برای مبلمان باید به طور کامل و در دستگاه خشک کن ، به میزان خشکی استاندارد رسیده باشند .زمانی که چوب به این نقطه از خشکی برسد اصطلاحا به آن “چوب کبریت” می گویند.

مبل زیر که از روی نمونه ی خارجی آن ساخته شده است بنا به درخواست مشتری به رنگ قهوه ای در آمده است . زیبایی و ابهت این کار از نزدیک چند برابر بوده و یک اثر هنری فوق العاده زیبا می باشد . در ساخت این صندلی از ابهت کرگدن و وحشی بودن چهره آن الهام گرفته شده است. وقتی بر پشت این موجود خشن می نشینید، کاملا حس راحتی دارید. درست برعکس نگاه خشونت‌آمیزی که پشت به شما دارد. مبل طرح حیوانات

 

پارچه و روکش ایده آل برای مبل طرح حیوانات

از آن جا که اسکلت این مبل ها تماما چوب طبیعی می باشد، زیباترین متریالی که به عنوان روکش صندلی و پارچه مبلی می توان برای آن در نظر گرفت، چرم ۱۰۰ درصد طبیعی می باشد. وقتی مبل طرح حیوانات ساخته می شود، استفاده از پوست و چرم حیوانات به عنوان روکش هوشمندانه ترین انتخاب می باشد.

استفاده از روکش چرم، زیبایی این مبلمان را دو چندان کرده است. از آن جا که اسکلت اصلی این مبل ها و صندلی های لاکچری الهام گرفته از سر و بدن حیوانات می باشد، بهترین گزینه چرم طبیعی خواهد بود. بنا به سلیقه خود می توانید چرم را تیره، روشن و یا هر رنگ دیگری انتخاب نمایید.

مبل طرح حیواناتموارد مصرف مبل های تک نفره زد دیزاین :

این مبل طرح حیوانات به جهت ظاهر خاص اش، مناسب فضاهای لاکچری و شیک می باشد. دفاتر کار لوکس، مزون های لباس مجلل، رستوران های بین المللی و هر جایی که نیاز به دیده شدن و متمایز بودن هست، وجود این مبل ایده آل می باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.