Whatsapp

مشاوره رایگان

ست های بتنی سرویس بهداشتی

ست های بتنی سرویس بهداشتی

فهرست

ست های بتنی سرویس بهداشتی چیست؟

به پیکج روشویی و باکس زیر آن  ،کابینت ، آینه روشویی فول ست سرویس بهداشتی گفته میشود .  با انتخاب فول ست و پک کامل  بجای خرید جداگانه اجزا مطمئنا بهترین انتخاب را داشته اید چون کلیه اکسسوری ها و وسایل باهم همخوانی داشته و  با یک طراحی بوده است و در قیمت نهایی هم  کاهش چشمگیری مشاهده خواهید کرد. اما یک موضوع مهم در انتخاب پک سرویس بهداشتی جنس آن است . یکی از بهترین فول ست ها ،ست های بتنی سرویس بهداشتی است .

فول ست های بتنی سرویس بهداشتی

با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی ، اخیرا چیدمان سرویس بهداشتی به شدت مورد توجه قرار گرفته است ‌. قطعا اولین و مهم ترین گام در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ، انتخاب یک فول ست مناسب است . برای انتخاب یک فول ست مناسب در ادامه مطالب با ما همراه باشید …

 

فول ست بتنی

 

فول ست بتنی چیست؟

شاید تاکنون فکر میکردید بتن فقط در زیر ساز های ساختمان سازی و در صنعت  کاربرد دارد اما امروزه با گذشت زمان و  خلاقیت طراحان  ، بتن از دسته موادی است که با توجه به دوام و نگهداری اسان و نقاط مثبت فراوان دیگر آن ، در دکوراسیون داخلی نیز استفاده میشود و بسیار پرطرفدار است .

 

اما حتما این سئوال در ذهن شما ایجاد میشود که چرا ست های بتنی سرویس بهداشتی ؟

  • کیفیت بالا :قطعا مقاومت این فول ست های بتنی در برابر هر باکتری ، میکروب و شوینده شما را به وجد خواهد آورد و دیگر میتوانید محیطی امن و پاکیزه را در اختیار داشته باشید . همچنین مقاومت در برابر فشار ، دفع قارچ ها از دیگر نکات قابل ذکر است . شاید براتون جالب باشه که بتن بسیار سبک بوده و نسبت به دمای هوا و حرارت آتش عایقی قوی بوده است و در برابر سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی بسیار مقاوم می باشد .
  • تنوع اشکال :روشویی های بتنی  به شکل های  مستطیل ، مربع ، دایره و … ساخته میشود و این موضوع دست شما را در انتخاب باز گذاشته است .
  • ضد آب :عدم نفوذ آب در فول ست های بتنی نکته مثبت دیگر در انتخاب این پک ها است . فول ست های بتنی در چند مرحله ضد آب شده و پولیش زده می شوند . پس هیچ نگرانی بابت نفوذ آب در آن وجود ندارد .
  • جذابیت :این ماده منحصر به فرد دارای ظاهری جذاب و سرد است که حس طبیعی و یونیک بودن بالایی به ما میدهد به همین دلیل بتن وقت نمای یکنواخت و کسل کننده ای نخواهد داشت و شما همیشه از دیدن آن لذت خواهید برد .
  • نگهداری ساده :همواره یکی از مشکل ها برای بانوان عدم لک روی روشویی و سینک بوده ، بی شک عدم لک پذیری بتن یاعث شده تا هیچ لکی روی آن باقی نماند . (نکته : برای حفظ کیفیت بتن هرگز ان را با شوینده های اسیدی تمیز نکنید و به راحتی از شوینده های غیر اسیدی دیگر استفاده کنید )

همچنین رنگبندی متنوع ، شستشوی آسان ، هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم ، القای حس مدرنیته از دیگر ویژگی های بتن است .

 

فول ست بتنی

نفوذ بتن در دکوراسیون های مختلف :

بتن ماده ای ارگانیک و جذاب و کم نظیر است که چیزی از ظاهر سنگ های طبیعی کم ندارد همچنین بتن به سادگی با اکثر رنگ ها ست میشود و استفاده از بتن باعث ایجاد تمایز در دکوراسیون میشود ‌. روشویی و سینک های بتنی در معماری و دکوراسیون های مدرن ، روستیک ، مینیمال و صنعتی قابل مشاهده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است .

و در آخر هنگام طراحی سرویس بهداشتی و  انتخاب پک روشویی باید به دقت فکر کنید چون بعد از خرید آن مدت زیادی باید از آن استفاده کنید ! پس اگر به دنبال دکوراسیون و  فول ستی با ویژگی هایی کم نظیر و جذاب بوده اید فول ست های بتنی را از دست ندهید .

 

فول ست بتنی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.