Whatsapp

مشاوره رایگان

ستون های وسط خانه را چگونه دیزاین کنیم ؟

ستون های وسط خانه را چگونه دیزاین کنیم ؟

فهرست

بسیاری از خانه ها در مرکز خود دارای ستونی هستند که زیبایی خاصی نداشته و نمی توان ان ها را جابه جا کرد .به معنای واقعی کلمه این ستون ها هستند که بار اصلی خانه شما را تحمل می کنند و به درون فونداسیون ساختمان توسط سیمان محکم می شوند. به همین دلیل ، هنگام طراحی یک فضای مسکونی یا تغییر دکوراسیون فضای موجود ، این موارد قابل حذف نیستند. از اینرو دیزاین ستون های وسط خانه در برخی خانه ها به یک معظل تبدیل شده و فکر شما را بسیار زیاد درگیر می کند .اغلب اوقات ، معمار با طراحی خانه می تواند آن ستون را در دیوار پنهان کند ، اما گاهی اوقات برای نوعی چیدمان خانه ، باید آن ستون را در وسط اتاق قرار دهد.

ستون ها یکی از آن چالش های طراحی هستند که برای پشتیبانی سازه و برای حمل بار و ایستایی بنا از پشت بام به زمین برای مقاومت خانه شما ضروری است. گرچه ممکن است فکر کنید ستون ها باید پوشانده شوند ، اما روش های جالبی برای نمایش افتخارآمیز آنها وجود دارد!

ما در ادامه سری مقالات دکوراسیون و طراحی داخلی خود در مجموعه زد دیزاین ، امروز به صورت جداگانه به بحث دیزاین این ستون های مزاحم می پردازیم و چند مورد از زیباترین و خاص ترین آن ها را معرفی می نماییم . پس در ادامه با ما همراه باشید.

ستون های وسط خانه

چگونه یک ستون را در وسط اتاق تزئین می کنید؟

قبل از شروع ، باید بدانید که دو نوع ستون وجود دارد که اغلب استفاده می شود: یک ستون مستطیل و دیگری ستون گرد.

ستون گرد معمولاً در معماری به سبک کلاسیک استفاده می شود ، در حالی که ستون مستطیل شکل ،اغلب در خانه به سبک معاصر یا مینیمالیست استفاده می شود. برای بسیاری از خانه ها ستون ها می توانند به نقطه کانونی فضای شما تبدیل شوند و زیبایی متفاوت و کم نظیری به فضا بدهند .

برای دیزاین ستون های وسط خانه باید ۲ مورد را در نظر بگیرید .دو گزینه اصلی برای بررسی این است که آیا می خواهید ستون شما تزئینی باشد یا کاربردی . با در نظر داشتن این دو گزینه ،۱۰ روش مختلف پیش روی شما خواهد بود .

  1. ستون های وسط خانه خود را به یک قطعه سبز تبدیل کنید.
  2. دیزاین ستون ها با استفاده از آینه دیواری.
  3. از کاغذ دیواری متفاوت و زیبا استفاده نمایید .
  4. ستون را ناتمام نگه دارید و ظاهری روستیک و صنعتی ایجاد کنید.
  5. ستون را با مواد چوب طبیعی بپوشانید.
  6. ستون های وسط خانه را به یک مکان غذاخوری تبدیل کنید.
  7. یک کتابخانه کوچک در اطراف ستون ها تعبیه کنید .
  8. یک مینی بار زیبا بسازید .
  9. ایده نصب شلف های ساده و مدرن
  10. استفاده از سنگ های زیبا برای دیزاین ستون های وسط خانه

دیزاین ستون های وسط خانه

 

فاکتورهایی که باید قبل از دیزاین ستون های وسط خانه در نظر بگیریم

  • سبک کاری که قرار است بر روی ستون های منزل اجرا شود ،با دیزاین و چیدمان کلی ساختمان باید همخوانی داشته باشد .
  • حتما قبل از هرگونه اقدامی با یک مشاور و متخصص همفکری نمایید تا متحمل خرج اضافه و دوباره کاری نشوید .
  • به دنبال اجرایی کردن فضایی باشید که در چیدمان کلی ساختمان وجود ندارد. مثل اجرایی کردن یک کتابخانه بسیار کوچک و حتی قرار دادن چند عدد شلف در کنار یکدیگر
  • چیدمان مبلمان خود را در اطراف ستون ها تنظیم کنید
  • زمانی که دوست دارید فضای خانه‌ی شما گرم و صمیمی باشد، استفاده از متریال چوب طبیعی برای پوشاندن ستون یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب می‌شود زیرا چوب از متریالی تشکیل‌ شده است که در دکوراسیون خانه به شما احساس بسیار خوبی می‌دهد.برای مشاهده انواع شلف و قفسه و کتابخانه چوبی به سایت زد دیزاین مراجعه نمایید و یا برای ساخت نمونه های سفارشی خود با ما در تماس باشید .

مگر می شود به راحتی از کنار حس و حال خوبی که چوب به دکوراسیون داخلی خانه می آورد گذشت؟ خود من به شخصه اگر یکی از این ستون ها را در خانه داشتم حتما با الوارهای چوبی طبیعی آن را می پوشاندم و همیشه از دیدن آن لذت می بردم. این الوارهای چوبی نوعی پیوند با طبیعت را در دکوراسیون داخلی خانه تان ایجاد می کنند. امیدواریم از این مقاله نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد .

شماره‌ تماس کارخانه : ٣۶٧٠۴۶۶٧-٠٢۶
شماره پشتیبانی : ۲۶۲۳۸۶۰ – ۰۹۱۲  منتظری

 

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.