Whatsapp

مشاوره رایگان

سبک دکوراسیون داخلی

فهرست

انواع دکوراسیون داخلی به سبک های متفاوت

اولین قدم برای طراحی دکوراسیون انتخاب سبکی مناسب برای خانه می باشد. انواع دکوراسیون داخلی به سبک های متفاوت می تواند به صورت آزادانه بر اساس سلیقه شما انتخاب شود. سبک های دکوراسیون تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند و می توانند تعیین کننده زیبایی و جذابیت خانه شما باشند. چیدمان و المان به کار رفته در هر یک از دکوراسیون ها با دیگری متفاوت است. بنابراین ما در ادامه ویژگی های هر یک از این دکوراسیون ها را به شما شرح می دهیم.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن 

مدرن یکی از سبک های بسیار پرطرفدار در دکوراسیون خانه است که بر روی رنگ های روشن، طرح های ساده و خطوط منظم و صاف تاکید دارد. شما در سبک دکوراسیون مدرن شاهد اشکال صاف، براق و صیقل باشید. در خانه های مدرن روحیه بخش بوده و بر روی رفتار و آرامش افراد تاثیر بسیاری می گذارد. نقاشی های آبستره و مجسمه های ساده در این سبک به خوبی خود را نشان می دهد. استفاده از سبک مدرن برای خانه های کوچک بهترین گزینه به شمار می رود و فضا را دلبازتر و بزرگ تر به نمایش می گذارد.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک 

سبک دکوراسیون کلاسیک از دیگر سبک های پرطرفدار است که حالتی لوکس و سلطنتی به خانه شما می دهد. تمامی المان های موجود در این سبک دکوراسیون به صورت پر زرق و برق انتخاب می شود و اغلب برای خانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین افرادی که به دنبال خانه ای سلطنتی و اشرافی هستند حتما این سبک را برای خانه خود انتخاب خواهند کرد. استفاده از رنگ هایی همچون طلایی در دکوراسیون های کلاسیک رواج بیشتری دارد.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک 

سبک دکوراسیون داخلی مینیمال 

دکوراسیون مینیمال شامل اشکال و اکسسوری های ریز و کوچک است که می تواند چشم ها را به خود خیره کند. این ابزارها هیچ گونه زرق و برقی در آن وجود ندارد و اغلب به رنگ سفید می باشد. در واقع هنگامی که صحبت از سبک مینیمال می شود، تمامی عناصر اضافه از دکوراسیون حذف می گردد. تضاد رنگی در این سبک به خوبی خود را نمایان می کند. به عنوان مثال قرارگیری رنگ سفید و سیاه در دکوراسیون مینیمال زیبایی فضا را چندین برابر خواهد کرد.

سبک دکوراسیون داخلی مینیمال 

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی 

سبک اسکاندیناوی سادگی را به چشم مخاطبین می رساند. شما در هنگام تماشای خانه های سبک اسکاندیناوی گویا که یک اثر هنری را مشاهده خواهید کرد. این سبک چیزی بین سبک مدرن و مینیمال است و زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد. در این سبک دکوراسیون از مبلمان ساده و کم رنگی به کار می رود و اغلب بر روی پایه های این مبلمان طرح های ظریفی وجود دارد که زیبایی منحصر به فردی را به این محصول می بخشد. رعایت تقارن یکی از اصول مهم این سبک است که باید حتما رعایت گردد.

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی 

سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان 

بوهمیان یکی از سبک های بسیار خاص در دکوراسیون خانه است که از هیچ قانون خاصی پیروی نمی کند. در واقع این سبک دکوراسیون نشان دهنده سلیقه شما بوده و می توانید در آن انواع رنگ ها و اکسسوری ها را استفاده کنید. شما با ورود به خانه به سبک بوهمیان می توانید شاهد پالت رنگی بسیار جذابی باشید که فضایی بسیار چشم نواز را برای شما ایجاد می کند.

سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان 

سبک دکوراسیون روستیک 

این سبک دکوراسیون که برگرفته از خانه های روستایی می باشد، از اکسسوری ها و عناصر خام همچون میز و نیمکت و قفسه از جنس چوب، سنگ و … استفاده می شود. در این سبک دکوراسیون شما سادگی خاصی را مشاهده می کنید که بسیار شما را جذب می کند. در واقع چیدمان دکوراسیون های روستیک بسیار ساده و بی آلایش است و با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه قابل پیاده سازی است. این سبک دکوراسیون حالتی نوستالژیک دارد و بسیار محبوب می باشد.

 

سبک دکوراسیون روستیک 

سبک دکوراسیون  هالیوودی

سبک هالیوودی یکی از لوکس ترین و باشکوه ترین سبک دکوراسیون است که چشم ها را به خود خیره می کند. استفاده از عتیقه جات و مبلمان مخمل از جمله المان های اصلی سبک دکوراسیون هالیوودی به شمار می رود. در این سبک دکوراسیون از رنگ هایی همچون قرمز، فیروزه ای و بنفش استفاده شده است.

سبک دکوراسیون مدیترانه ای 

در این نوع دکوراسیون شما ستون های متعددی را مشاهده می کنید که روح بخش خانه شما می باشد. استفاده از آجر و کاشی جلوه خاصی به خانه سبک مدیترانه ای می دهد. در این سبک دکوراسیون جزئیات بسیاری به کار رفته است. بنابراین شما می توانید طاق هایی با قوس متنوع را در این سبک دکوراسیون مشاهده کنید.

سبک دکوراسیون مدیترانه ای

سبک دکوراسیون داخلی سنتی

سبک دکوراسیون  یکی از سبک های فوق العاده لوکس و زیبا است که حالت نوستالژیکی به فضا می دهد. عنصر چوب در این سبک دکوراسیون اصلی ترین متریال محسوب می شود. معمولا بافت و اکسسوری های به کار رفته در این سبک نمادی از هنرهای دستی ایرانیان می باشد و همین زیبایی دو چندانی برای فضای خانه به سبک دکوراسیون می بخشد.

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.