Whatsapp

مشاوره رایگان

روشویی و وان مسی

ساخت خاص ترین روشویی و وان مسی در ایران

فهرست

همیشه منتظر ساخت عجیب ترین لوازم لوکس ساختمانی از مجموعه زد دیزاین باشید . پس از تولید وان سنگی این بار ایده طراحی و ساخت روشویی و وان مسی را داریم … . خرید روشویی مسی ، شاید کمی برایتان عجیب و جالب باشد ؛ پس در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات سینک مسی

ساخت بسیاری از لوازم ساختمانی خاص ، برای اولین بار در این مجموعه به تولید انبوه رسیده است . وان سنگی ، یکی از  این مصنوعات بوده که با وجود سختی های تولید بسیار زیاد ، صفر تا صد تولید آن با تلاش نیروهای جوان ایرانی در این مجموعه با موفقیت بسیار بالایی انجام شده است و مورد حمایت و تشویق همکاران داخلی و خارجی بسیار زیادی قرار گرفت .بعد از ساخت موفق وان سنگی با سنگ های طبیعی رودخانه ایی ، ایده ساخت وان و روشویی با متریال مس ، را برنامه ریزی نموده ایم .چنانچه به خرید روشویی خاص ، علاقمند هستید مطالب پیش رو را از دست ندهید .

روشویی و وان مسی

خواص درمانی متریال مس :

ماده مس خواص درمانی و مراقبتی بسیار زیادی دارد که در زیر به ۱۰ مورد از رایج ترین آن ها به صورت تیتروار اشاده می کنیم :

  1. کاهش کلسترول
  2. کاهش مشکلات قلبی
  3. جرم زدایی دندان
  4. رفع آکنه و جوش های پوستی
  5. انرژی بخش
  6. بهبود عملکرد تیروئید
  7. افزایش جذب آهن
  8. کاهش علائم آرتروز
  9. تنظیم ترشح ملانین
  10. محرک مغز و…

در گذشته های نه چندان دور در هر آشپزخانه ای می توانستید ظروف مسی را مشاهده کنید ولی متاسفانه کم کم ظروف سرطان زای دیگری جایگزین این ماده مفید شد . ولی امروزه مردم به اهمیت ماده مس و ظروف ساخته شده با مس پی برده اند و علاقمند هستند از این ظروف مجددا استفاده کنند .

استفاده از این ظروف به هر شکلی که باشد ، برای سلامت جسم و روح ما مفید بوده و رنگ زیبای آن انرژی بالایی به ما خواهد بخشید .مس نقش مهمی در تولید و حفظ کلاژن و الاستین پوست دارد. دانشمندان بر این باورند که مس دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشد و به این ترتیب با کاهش چین و چروک به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.با استراحت کردن در وان مسی و جذب ماده مس از طریق پوست تان با یک تیر دو نشان زده اید .هیچ چیزی لذت بخش تر از دراز کشیدن در یک وان آب تمیز بعد از یک روز کاری ، حال انسان را خوب نمی کند . حال اگر به همراه انرژی آب ، ماده معدنی مس هم جذب بدن تان شود ، نور علی نور خواهد شد .

نکته مهم : روشویی و وان مسی ، علاوه بر این که یک اکسسوری لوکس و خاص هستند و ظاهری منحصربفرد به فضای شما می بخشند ، به راحتی بازیافت شده و قابل فروش بوده و در واقع صرفه اقتصادی برایتان به همراه دارد . خرید و فروش مس ، مثل سایر فلزی جات گران بها نظیر طلا و نقره و… بعد از مدت زمانی قابل فروش هست و شاید این خاصیت در بین تمام لوازم ساختمانی به روشویی و وان مسی تعلق بگیرد .

وان مسی

نظافت و نگهداری روشویی و وان مسی :

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که مس در مجاورت با رطوبت خراب نمی شود و رنگش را از دست نمی دهد ؟در پاسخ باید بگوییم شاید سینک و وان مسی زودتر از بقیه روشویی ها لکه شوند ولی باید این مژده را بدهیم که در مقابل ،نظافت فوق العاده راحت و ساده ایی دارند . اگر دسترسی به نمک ، رب گوجه فرنگی ، سرکه ، سس کچاپ ، آبلیمو و … دارید ؛ در یک چشم به هم زدن درخشش و جلا به ظروف شما باز می گردد . با استفاده از هر کدام از این مواد وسیله ی مسی شما مثل روز اول درخشان خواهد شد .

به هیچ وجه نباید نگران از بین رفتن درخشش و زیبایی اولیه مس باشید ، زیرا شاید کمترین متریالی را بتوانید پیدا کنید ، که به سرعت تمیز شود و برای سالیان سال مهمان خانه های شما خواهد بود .لازم به ذکر است ، هیچ گونه ماده شیمیایی نباید برای نظافت کلیه محصولات مسی استفاده شود .

روشویی و وان مسی

اکسسوری های روستیک مجموعه زد دیزاین :

اگر با مجموعه زد دیزاین آشنا باشید ، می دانید تمام اکسسوری های این مجموعه به سبک روستیک بوده و از مواد طبیعی مثل سنگ های تراش نخورده رودخانه ایی ، اسلب های طبیعی بسیار با کیفیت ، متریال آهن و فولاد مرغوب استفاده می شود .ساخت روشویی سنگی رودخانه ای بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت و این بار در سری جدید تولیدات خود ،تصمیم به اضافه نمودن روشویی و وان مسی نیز گرفته ایم .از آن جا که مس از دیرباز جزء مواد عالی و معدنی موجود در آشپزخانه های ایرانی بوده ، این ماده جزء سبک روستیکال بوده و حال و هوای خوبی به محیط پیرامون خود می بخشد .

وان مسی ، در ایران هنوز به تولید انبوه نرسیده است ، شاید یکی از دلایل اینکه کار ساخت و تولید این اکسسوری لوکس را به تعویق انداخته ، دشواری زیاد تولید و هزینه ساخت قالب آن دانست . با وجود این که ایران معادن بسیار خوب مس دارد ، ولی هنوز نمونه های تولید شده خوبی برای این اکسسوری دیده نمی شود .اصفهان و زنجان از بزرگ ترین تولید کننده های مس در ایران هستند که بیشتر به تولید ظروف کوچک مسی و دکوری جات زیبا پرداخته اند و تا بحال ساخت وان و سینک مسی با تعداد بالا را برای مصرف داخل انجام نداده اند .

برای سفارش انواع وان با متریال سنگ طبیعی و مس با مدیران فروش مجموعه زد دیزاین تماس گرفته تا از قیمت و چگونگی ساخت آن ها مطلع شوید .

ساخت خاص ترین روشویی و وان مسی در ایران آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
ساخت خاص ترین روشویی و وان مسی در ایرانتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴

وان مسی

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.