Whatsapp

مشاوره رایگان

روشویی بشکه ای شیشه ای

فهرست

جدیدترین ایده در ساخت روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای

روشویی ها یکی از بخش های مهم در سرویس بهداشتی و حمام است که نظافت و تمیزی آن اهمیت بسیاری دارد. طراحی و ساخت روشویی بشکه ای کار سخت و پیچیده ای نسیت و شما تنها با کمی خلاقیت و ایده پردازی می توانید مدل روشویی مورد نظر خود را طراحی کنید. شما می توانید از بسیاری از لوازم و وسایل موجود در اطراف خود استفاده کرده و با کمی تغییر بر روی آن روشویی بشکه ای را در خانه خود نصب نمایید. جدیدترین ایده در ساخت روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای می تواند دکوراسیونی مدرن را برای خانه شما به دنبال داشته باشد. در صورتی که شما نیز به زیبایی و مدرن بودن خانه خود اهمیت می دهید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای چیست؟

روشویی  بشکه ای کاسه ای به دلیل فرم جذاب و زیبای خود طرفداران بسیاری دارد. این روشویی حالتی کابینتی و تشکی دارد و شما می توانید آن را به صورت روکار در حمام و سرویس بهداشتی خانه خود نصب کنید. این مدل روشویی طرفداران بسیاری دارد و شما می توانید مدل های مختلفی از این روشویی را اجرا نمایید. روشویی بشکه ای کاسه ای از متریال های مختلفی تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. روشویی شیشه ای یکی از جذاب ترین مدل روشویی است که زیبایی خاص و منحصر به فردی را برای فضا به ارمغان می آورد.

مزایای استفاده از روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای

روشویی های شیشه ای یکی از شیک ترین و جذاب ترین روشویی های موجود در بازار است که فضایی شیک و مدرن را برای حمام و سرویس بهداشتی شما به ارمغان می آورد. این روشویی برای تمامی خانه ها با سبک های مختلف قابل هماهنگی بوده و فوق العاده شیک و زیبا می باشد.

متریال شیشه برای روشویی کاسه ای باعث بزرگ تر شدن و دلبازتر شدن فضا می شود. بدین صورت که این شیشه انعکاس بالایی را ایجاد می کند و با معنکس کردن نور فضا را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین در صورتی که فضای کوچکی در حمام و سرویس بهداشتی دارید، استفاده از روشویی کاسه ای شیشه ای بهترین گزینه به شمار می رود.

روشویی های شیشه ای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد و به راحتی آسیبی نمی بیند. به همین دلیل شما می توانید حتی در محیط های شلوغ نیز از این روشویی استفاده کنید.

شستشوی راحت روشویی های شیشه ای نیز از دیگر مزایای استفاده از روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای به شمار می رود. شما می توانید این روشویی ها را با انواع شوینده ها تمیز و ضدعفونی کنید.

 

روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای

چاپ بر روی روشویی

یکی از جدیدترین ایده در ساخت روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای که با هزینه ای کم امکان پذیر است، چاپ بر روی شیشه می باشد. بدین صورت که شما می توانید طرح و مدل ایده آل خود را بر روی این روشویی ها اجرا کنید. بسیاری از شرکت ها از این ترفند برای برندینگ استفاده می کنند. بدین صورت که با چاپ لوگو بر روی این شیشه روشویی برند و محصولات خود را معرفی می کنند.

روشویی کاسه ای بدون کابینت

روشویی های بدون کابینت یکی از قدیمی ترین روشویی موجود در بازار است که همچنان بسیار پرطرفدار است. این روشویی ها به صورت مستقیم بر روی پایه قرار می گیرد و ایستایی بالایی دارد. این مدل روشویی فضای کمی را اشغال می کند و شما می توانید از آن برای محیط های کوچک استفاده کنید.

روشویی کاسه ای کابینت دار

روشویی کابینت دار از دیگر روشویی های بسیار محبوب و پرطرفدار است که برای تمامی دکوراسوین ها مناسب می باشد. روشویی های کابینت دار همان طور که از نامش مشخص است به صورت کابینتی طراحی می شود و شما می توانید انواع لوازم اضافی خود را در داخل آن قرار دهید. استفاده از روشویی کابینت دار برای تمامی خانه ها مناسب بوده و مدل های مختلفی دارد.

قیمت روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای

برای خرید بشکه های کاسه ای  لزوما نیازی به صرف هزینه بالایی نیست و شما با پرداخت مبلغ منصفانه ای می توانید روشویی بسیار زیبایی را طراحی کنید. برای این کار تنها کافیست که از ابزارهای ساده و دور ریز خانه به عنوان پایه استفاده کرده و روشویی کاسه ای را بر روی آن قرار دهید. البته در هنگام خرید روشویی کاسه ای باید به ابعاد حمام و سرویس بهداشتی توجه داشته باشید و میزان عمق این روشویی را بر اساس شیر آب خود سفارش دهید.

روشویی بشکه ای کاسه شیشه ای

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.