Whatsapp

مشاوره رایگان

رنگ های کرم در دکوراسیون

رنگ های کرم در دکوراسیون

فهرست

رنگ های کرم در دکوراسیون

رنگ کرم می تواند عمق بیشتری نسبت به رنگ سفید به فضای داخل خانه ببخشد. وقتی صحبت از ایده های رنگ های کرم در دکوراسیون به میان می آید تقریبا هیچ چیز به اندازه زیبایی رنگ کرم نیست. رنگ کرم به خوبی با رنگ های برجسته در فضایی بزرگ و روباز هماهنگ می شود و موجب ایجاد فضایی زیبا می شود. رنگ کرم رنگ نیز فضایی بهتر از رنگ سفید را ایجاد می کند تا  شما در آن احساس دنج و صمیمی داشته باشید. رنگ کرم نیز برای پنهان کردن ساییدگی و لکه های روزمره مناسب می باشد.

رنگ های کرم در دکوراسیون و طراحی داخلی

ترکیب رنگ زرد با رنگ های سفید، با رنگ های زرد، صورتی، خاکستری و نارنجی در نظر بگیرید. گاهی اوقات رنگ کرم می تواند بیش از حد پایه زرد داشته باشد یا بسیار سفید و در نهایت سرد و صاف به نظر برسد. اما گفته می شود چیزی وجود دارد که برای  طراحی دکوراسیون خانه شما مناسب باشد. چیزی که به مبلمان، لوازم تزئینی و اشیاء هنری شما اجازه می دهد که در اتاق رنگ کرم رنگ برجسته می شوند. و خوشبختانه ایده های رنگ های کرم در دکوراسیون خانه زیبایی خاصی به فضای خانه می دهد. برای استفاده بهینه از کیفیت پایه رنگ کرم، دیوارهای شما باید با سایه روشن رنگ کرم رنگ آمیزی شوند تا به طرز شگفت انگیزی چاپها و الگوهایی که به ارمغان می آورید بدون حواس پرتی از دیوارهای با رنگ جسورانه بدرخشند. رنگ کرم نیز به خوبی با تزئینات سفید و مشکی تطبیق داده می شود و در حالی که به نظر می رسد یک انتخاب طبیعی برای یک خانه کلاسیک با احساس سنتی تر است. اما به اندازه کافی روشن است تا به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای خانه های مدرن به نظر برسد.

ایده های رنگ کرم مدرن

استفاده از رنگ های کرم در دکوراسیون مانند رنگ سفید، احساس شادی و آرامش بخشی را برای شما ایجاد می کنند. از نظر بصری کمی قوی تر از رنگ سفید است. رنگ کرم همیشه با جلوه مات بهترین ظاهر را دارد. برای اتاق های معمولی مانند یک اتاق نشیمن و غذاخوری رنگ کرم جایگزین مناسبی برای رنگ های سفید بدون احساس خاکستری مایل به قهوه ای و خاکی است . زیرا تقریبا با هر رنگی ترکیب می شود. یا سبک طراحی رنگ کرم برای اتاق خواب باید کمی عمیق تر باشد تا واقعا فضا را تنظیم کند. در حالی که رنگ های کرم آرامش بخش برای دیوارهایی که کمی نرم تر هستند در هر اتاق دیگر به خوبی کار می کند.

ایده های رنگ کرم مدرن

رنگ های کرم در دکوراسیون برای طراحی دیوارها

وقتی صحبت از رنگ های کرم در دکوراسیون به میان می آید، درست مانند فرش های لایه لایه، هنگام طراحی یا طراحی مجدد یک فضا، از رنگ کرم به عنوان نقطه شروع اصلی استفاده کنید. این به نوبه خود به شما کمک می کند تا در حین کار به عنوان پاک کننده پالت و عنصر تعیین کننده اتاق، روند طراحی داخلی را شروع کنید. برای به دست آوردن ظاهر مناسب، دوباره از رنگ کرم رنگ عمیق تری برای اتاق خواب استفاده کنید تا ظاهری زیبا با رنگ های کرم رنگی برای دیوارها ایجاد کنید که کمی رنگ خاکستری یا ماسه ای به آن وارد کرده است. و برای اتاق های دیگر خانه می توانید از رنگ های کرم روشن استفاده کنید.

ایده های رنگ کرم رنگ را امتحان کنید

از نظر الگوها، استفاده از رنگ کرم در طراحی داخلی حس آرامش یخشی را مانند رنگ سفید ارائه می دهد. در حالی که از یک رنگ کرم ملایم برای گرمای مورد نیاز برخوردار است. که باعث می شود برای یک خانه مسکونی، یک آپارتمان شهری یا یک مکان تفریحی کنار ساحل جذاب باشد. برای ایجاد فضای روشن تر در خانه، از رنگ کرم با رنگ زمینه هلویی یا صورتی استفاده کنید که جلوه های ساتن مات و براق فوق العاده ای داشته باشد. زیرا برای جذب و بازتاب نور عالی است. رنگ کرم یک رنگ کلاسیک برای رنگ خانه است که اجازه می دهد تا فضای مورد نظر در مرکز توجه قرار گیرند.

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.