Whatsapp

مشاوره رایگان

خرید پایه میز فلزی

راهنمای جامع خرید پایه میز فلزی

فهرست

در مجموعه زد دیزاین، علاوه بر سفارش میزهای چوبی و مدرن می توانید خرید پایه میز فلزی را به صورت تک و مجزا انجام دهید. برای خرید انواع پایه میز فلزی مدرن از داخل دسته بندی های سایت ابتدا ایده پایه میز خود را انتخاب کنید و سپس خرید کنید. همچنین برای خرید پایه میز میتوانید از رنگ های مختلف نیز انتخاب کنید.

خرید انواع پایه میز فلزی

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی درباره این پایه های زیبا در اختیار تان قرار دهیم و با انواع این پایه ها بیشتر آشنا شوید .

 

راهنمای جامع خرید پایه میز فلزی

چرا پایه فلزی ؟

انواع میز در منزل و محل کار جزو جدا ناپذیر از زندگی افراد می باشد ،به گونه ای که بیشتر عمر خودشون رو پشت میز ها می گذرانند. حال می بایست میزی انتخاب کرد که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ ارگونومی استاندارد های لازم را داشته باشند. پایه میز یکی از مهمترین بخش های ظاهری و کیفی یک میز می تواند باشد .مقاومت و دوام یک پایه میز به عوامل زیادی از جمله رنگ آن بستگی دارد .در ادامه برایتان اطلاعاتی در زمینه رنگ این پایه های مدرن را بازگو خواهیم کرد تا با تجربه کافی اقدام به خرید نمایید .رنگ های که ظاهری شبیه به چرم دارند، از نوع رنگ های کوره ای پودری هستند که به رنگ های چرمی معروف می باشند .این رنگ ها دارای مصارف خاصی بوده و مقاوت خوبی نسبت به رنگ های چکشی نیز دارند و می توان گفت که برای سطوح فلزی بسیار پرکار برد بوده و فروش خوبی دارند. به منظور افزایش چسبندگی رنگ کوره ای و ایجاد پوشش مناسب بر روی سطوح فلزی ، چندین مرحله کار تخصصی بر روی این پایه ها باید انجام شود تا کاملا رنگ پخته و با دوام شود .

راهنمای جامع خرید پایه میز فلزی

موارد کاربرد پایه های فلزی مدرن :

به جهت مزایای زیادی که این پایه های فلزی دارند و در  ۲۰۱۹،۲۰۲۰ ترند سال شناخته شده اند در بسیاری از میزها و اکسسوری های مسکونی و اداری و بوتیک های لوکس و غیره مورد استفاده قرار می گیرند .

از این پایه های فلزی برای میزهای تحریر ، کامپیوتر و میزهای کنفرانس و حتی میزهای مدیریتی در دفاتر کار استفاده می کنند . همچنین برای مصارف خانگی چوبی نظیر میز تلویزیون، کتابخانه، میز غذاخوری، میز عسلی و جلو مبلی و حتی میزهای کنسول و غیره به زیبایی این پایه های فلزی استفاده می شود .طراحی خاص پایه‌ های فلزی میتواند جلوه و زیبایی خاصی به محیط شما بدهد.

در ادامه با برخی از موارد کاربرد پایه های مدرن بیشتر آشنا می شویم .

خرید پایه میز فلزیپایه میز فلزی در میز تلویزیون :

این پایه های مدرن ، به جهت مزایای زیادی که دارند ، در بسیاری از میزهای تلویزیون نیز مورد استفاده قرار می گیرند . بنا به رنگ چوب و دکوراسیون محیط و علاقه شخصی تان ، می توانید رنگ این پایه را براق و یا مات سفارش دهید . این میز زیبا برخلاف میز های دیگر از چوب طبیعی ساخته شده و طرحی ساده و مینیمال دارد. این میزها معمولا برای افرادی که می خواهند دکوراسیون مدرن با طرحی ساده داشته باشند، بسیار مناسب است. این میز بدور از تجملات شیک و خاص بوده و برای طرفداران این سبک دکوراسیون توصیه می شود.

راهنمای جامع خرید پایه میز فلزی

خرید پایه میز فلزی در میز جلو مبلی روستیک :

کمتر کسی را پیدا می کنید که از دیدن این میزهای مدرن و روستیک لذت نبرد .طراحی و شکل آن ها به گونه ای است که با اکثر فضاها و دکوراسیون ها به راحتی ست می شود . متریال چوب و فلز در کنار هم بیشترین سنخیت را داشته و در اکثر طراحی های مدرن این دو را در کنار هم در ساخت یک اکسسوری به کار می برند .

 

 

خرید پایه میز فلزی

مزایای خرید پایه میز فلزی از مجموعه زد دیزاین :

ایده ساخت و تولید پایه های فلزی را برای تکمیل شدن پکیج تولیدات خود در دستور ساخت قرار دادیم و پس از بررسی و مطالعه در زمینه بهترین و با کیفیت ترین نمونه های ایرانی و خارجی ، دست به تولید سفارشی و انبوه این پایه های زیبا زده ایم . از آن جا که صفر تا صد تولیدات این پایه ها در مجموعه زد دیزاین انجام می گیرد ، کاهش هزینه های تولید را در پی داشته و این ادعا را داریم که بزرگ ترین و متنوع ترین و البته با کیفیت ترین پایه های فلزی را در ایران تولید می کنیم . گرچه بیشترین استقبال برای خرید پایه میز فلزی ، رنگ مشکی می باشد ولی امکان تولید و ساخت تمام رنگ ها ، به دو صورت مات و براق وجود دارد .تمامی رنگ ها کوره ای می باشند و بالاترین کیفیت را دارند . علاوه بر مدل های موجود در سایت ، اگر تصویری از مدل خاصی دارید و یا طرحی متفاوت را طراحی کرده اید ، در صورت امکان می توانیم نمونه سفارشی شما را در اسرع وقت برایتان تولید کنیم . ارائه خدمات سفارشی سازی برای تمامی محصولات خود ، یکی از بزرگ ترین امتیازهای مجموعه زد دیزاین می‌باشد. مزیت این پایه های فلزی بر سایر مدل های مشابه ، قابلیت رگلاژ شدن و تنظیم ارتفاع می باشد . پس از خرید این پایه ها و نصب آن ها ، می توانید ارتفاع این پایه ها را بنا به فضای مورد استفاده ی خود تغییر دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر ،کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

راهنمای جامع خرید پایه میز فلزی آدرس کارخانه :
البرز _ کرج _ جاده محمد شهر _جنب دور برگردان مهندسی زراعی _ کوچه الوند _پلاک ۱۰
راهنمای جامع خرید پایه میز فلزیتلفن دفتر فروش : ۰۲۶۹۱۳۰۱۰۶۰ 
تلفن کارخانه : ۰۲۶۳۴۸۵۰۲۷۴
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.